فروش و قیمت دریچه منهول سایز 25

دریچه منهول سایز 25 : دریچه های منهول در سایز های بسیاری تولید میشود و این بی دلیل نیست هرکدام از این دریچه ها در سایز های مختلف دارای کاربرد های گوناگونی هستند برای مثال همین دریچه منهول 25 سانتی برای استفاده به عنوان محافظ منهول میباشد. دریچه های سایز 25 به دلیل کوچک بودن نقطه فشار کمتر یا همان فشار به مرکز کمتری دارند و به راحتی میتوانند فشار های وارد شده را تحمل بکنند و به طوری میشود گفت که این دریچه ها ترافیکی هستند. شما میتوانید این دریچه ها را در هر جنسی که میخواهید از ما خریداری کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما در تماس باشید.

دریچه منهول سایز 20

دریچه منهول سایز 20 بیشتر برای کنتور ها استفاده میشود و این کنتور ها میتواند برای آب گاز و یا حتی برق باشد اما یک کاربرد اصلی این دریچه ها استفاده به عنوان محافظ یا پوشش منهول ارت است. این دریچه ها به دلیل اینکه امکان دارد زیاد باز یا بسته شود باید سبک باشند و معمولا نیاز دارند که توسط یک لولا تولید شوند. کاربرد این دریچه ها توسط یک لوگو روی درب مشخص شده است و حتی شما میتوانید برند تجاری یا لوگوی خود را برای این دریچه ها استفاده کنید.

دریچه منهول سایز 25 سانتی متری

هر دریچه ای که تولید میشود دارای یک طوقه میباشد که همراه طوقه به مشتری داده میشود. هرچند که این دریچه ها سایز 25 سانتی متر است اگر همراه با طوقه بخواهید سایز مفید این دریچه را اندازه بگیرید 10 سانت به سایز اصلی درب اضافه میشود. اگر طوقه های دریچه ها نباشد به هیچ عنوان نمیشود از این دریچه ها استفاده کرد زیرا به داخل منهول و یا چاه ها سقوط میکند. معمولا دستگیره هایی روی درب ها گذاشته میشود که اگر لولا وجود نداشت بتوان به راحتی درب را بلند کرد. یکی از ویژگی ها جذابی که این محصول دارد این است که میتوان رنگ این دریچه ها را به دلخواه تغییر داد اما رنگ پیش فرض برای این دریچه ها در جنس های مختلف(سفید. طوسی. مشکی) میباشد.

ویژگی های دریچه منهول سایز 25

  1.  دریچه های سایز 25 از وزن بسیار زیادی برخوردار میباشند.
  2. امکان تغییر رنگ و ثبت لوگو برای این دریچه ها وجود دارد.
  3. این سایز از دریچه ها در کلاس های مختلفی تولید میشود.
  4. نصب این دریچه ها بسیار آسان است و حمل و نقل بسیار راحتی دارند.

 

روش نصب دریچه سایز 25 برای منهول

روش نصب این دریچه ها نیز دقیقا همانند دیگر دریچه ها میباشد و شما اول باید طوقه را اجرا کنید و در آخر دریچه را روی این طوقه ها قرار دهید. توجه داشته باشید طوقه باید به خوبی درجای خود قرار بگیرد و تا لب سکو های نگهدارنده زیر سازی شوند تا فشار های وارد شده را به خوبی دفع کنند. این دریچه ها همانند دیگر دریچه ها در بعضی جنس ها دارای ضمانت نامه شکستگی میباشند. توجه داشته باشید دریچه هایی که خریداری میکنید باید کلاس های آنها روی درب ها هک شده باشد و همچنین دارای استاندارد EN124 باشند و روی دریچه نیز نوشته شده باشند.

شما میتوانید برای دریافت قیمت و خرید دریچه های منهول خود به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز حتی در روز های تعطیل تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535