فروش و قیمت لوله کاروگیت سایز 250

لوله کاروگیت سایز 250 یا همان لوله دوجداره کاروگیت 10 اینچ یکی از سایز های بسیار پر مصرف در بازار های ایران است. این لوله ها با وجود سایز مناسبی که دارد از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نسبت به دیگر لوله ها نیز برخوردار است این لوله ها کاربرد های بسیار زیادی دارد اما کاربرد اصلی این لوله ها برای انتقال آب های فاضلاب است. این لوله ها به قدری در سیستم های فاضلابی استفاده شده است که برخی از خریداران نام این لوله ها را لوله های فاضلابی کاروگیت نیز میشناسند.

لوله کاروگیت سایز 250

سایز این لوله ها را هم به صورت اینچ و هم به صورت میلیمتری اندازه گیری میکنند اگر بخواهیم قطر این لوله را به صورت سانتی متری بگیریم باید بگوییم لوله کاروگیت سایزه 25 سانتی متر. بیشتر از این لوله ها برای انتقال آب های زیر زمینی استفاده میشود اما چرا ؟ ببینید سیستم های زیر زمینی به دلیل این که مدت زیادی در زیر خاک قرار میگیرند امکان خراب شدن و پوسیدن آنها بسیار زیاد است پس باید از لوله ای استفاده کرد که در زیر خاک مقاومت و دوام داشته باشد.لوله های کاروگیت مخصوص همین کار است و دقیقا برای همین پروژه ها استفاده میشود.

ویژگی های لوله دوجداره یا کاروگیت چیست؟

  • لوله های کاروگیت از قیمت بسیار خوبی برخوردار است.
  • لوله های کاروگیت یا همان دوجداره در زیر خاک از خود مقاومت نشان میدهند.
  • لوله های دوجداره در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومت دارند.
  • لوله های دوجداره از وزن بسیار سبکی برخوردار است و به همین دلیل است که نصب بسیار آسانی دارد.
  • این از لوله ها هم دربرابر فشار های خاک که به لوله وارد میشود مقاوم است و هم فشار های باری یا همان اتمسفر.

روش نصب لوله سایز 250 کاروگیت

این سایز از لوله ها در دسته های لوله های سایز بزرگ قرار دارد اما به دلیل اینکه وزن سبکی دارد نصب آن حتی توسط شما امکان پذیر است و به راحتی میتوانید این لوله ها را در محل های مناسب قرار دهید و اقدام به نصب لوله ها بکنید. لوله هایی که از شرکت ما تهیه میکنید دارای کوپلر و واشر سرخود هستند که با فشار دادن لوله ها به داخل کوپلر لوله ها متصل میشوند. و واشر هایی که برای این لوله در نظر گرفته شده است برای آب بندی بهتر این این لوله ها تولید شده است اگر چه نباید فشار زیادی به لوله ها آورد اما باید بازم هم لوله های به خوبی آب بندی باشد.

لوله کاروگیت سایز 250

لوله دوجداره سایز 10 اینچ

چرا نباید از این لوله ها برای محل های پر فشار استفاده کرد؟ این لوله ها مانند دیگر لوله ها پرفشار نیستند و اگر فشار زیادی به این لوله ها وارد کنید صد در صد لوله ها پاره میشود و باعث ترکیدن کل لوله میشود. این لوله ها برای زیر خاک طراحی شده است اما باید برای فشار اتمسفری این لوله ها حواستان جمع باشد تا مبادا در پروژه های اشتباه از این لوله ها استفاده کنید. پیشنهاد میشود قبل از خرید این لوله ها از فروشنده های این لوله مشاوره دریافت کنید.

شما میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.(باتشکر مدیریت پایپ چی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535