فروش و قیمت دریچه چاه ارت(حوضچه ارت)

دریچه چاه ارت : قبل از اینکه بدانید دریچه های ارت چیست و برای چه باید برای چاه های آن دریچه تهیه کنید با باید کاربرد اصلی ارت را بدانید. ارت ها از سازه ها در برار برخورد صاعقه حفاظت میکنند این حوضچه ها فشار وارد شده را به کمک سیم های ارت به داخل چاه ها انتقال میدهد و دفع میشود. سیم های ارت کمک میکند که آسیب که صاعقه وارد میکند به وسایل برقی شما وارد نشود و باعث آتش سوزی نشود. آیا میشود از دریچه های منهول برای چاه های ارت استفاده کرد؟ بله میشود برخی این دریچه ها به این نام میشناسند یعنی دریچه منهول ارت. دریچه های ارت معمولا در سایز های کوچک تولید میشوند و باید از جنسی باشند که نارسانا باشند. استفاده از درب هایی که رسانا هستند موجب برق گرفتگی افراد نیز میشوند.

 

 

ارت

دریچه چاه ارت

همانطور که در تصویر میبینید ساختمان های بلند همواره در معرض برخورد صاعقه قرار دارند و حتما باید از سیم های ارت برای خنثی سازی آن استفاده کرد.نبود سیم های ارت در ساختمان ها باعث آتش سوزی های مکرر میشود و حتی در صورت آتش نگرفتن باعث سوختگی وسایل های برقی نیز میشود. معمولا برای دریچه های ارت از سایز های 25 سانتی و 32 سانتی استفاده میکنند. از چه دریچه هایی میتوان برای سیم های ارت استفاده کرد؟ در بالا هم گفتیم از دریچه هایی که نارسانای الکتریکی هستند که در ادامه مطلب نمونه این دریچه ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

ویژگی های حوضچه یا دریچه های ارت

1. دریچه های چاه ارت از آتش سوزی های ناشی از صاعقه جلوگیری میکند.

2. نبود دریچه های ارت باعث سوختگی وسایل برقی در هنگام برخورد صاعقه میشود.

3. نبود این سیم های ارت و دریچه ها سازه را از استاندارد خارج میکند و فاقد بیمه میباشد.

4. دریچه ها این امکان را به شما میدهد در صورت نیاز دریچه ها را باز کرده و تعمیرات مورد نظر انجام دهید.(دریچه بازدید ارت)

دریچه بازدید ارت

نام دیگر دریچه های ارت دریچه بازدید میباشد که این نام را به این دلیل برای آن گذاشته اند که این امکان را فراهم میسازد از سیم های ارت بازدید نمایید. سیم های ارت میله هایی هستند که دارای مقاومت بالای الکتریکی هستند که از پشت بام خانه تا مترازی در زمین ادامه دارند که اصطلاح به آن سیم ارت میگویند. اگر از میله ها یا همان سیم های ارت میکنید باید حتما یک محافظ انتهایی که دریچه های منهول هستند را کار کنید تا کار خود را به صورت 100درصد کامل کنید. آیا سیم های ارت همیشه برق دارند و برق تولید میکنند؟ خیر این سیم ها هیچ برقی از خود تولید نمیکنند و تنها دفع کننده نیروی صاعقه هستند و در تمامی مدت برقی از خود عبور نمیدهند.

 

حوضچه ارت چیست و چه کاربردی دارد؟

حوضچه های ارت نام اصلی و مهندسی دریچه های منهول ارت است اما تفاوتی نیز با دریچه های خالی دارد. این حوضچه ها مانند منهول هایی هستند که یک ورودی و یک ارتفاع  و قطر پایینی دارنند. به دریچه هایی که مانند یک منهول ساخته میشوند حوضچه میگویند. حوضچه ها کاربرد های بسیار زیادی دارند و تنها مختص به همین کار نیستند. همچنین این حوضچه ها همانند دریچه ها در جنس ها و اندازه های بسیار زیادی تولید میشوند شما میتوانید برای دریافت مشاوره با شماره های ما در سایت تماس بگیرید.

از چه دریچه هایی برای ارت میتوانیم استفاده کنیم؟

برای مثال میتوانید از دریچه های پلاستیکی استفاده کنید این دریچه ها به هیچ عنوان رسانای الکتریکی نیستند. دریچه های بتنی نیز به همین صورت هستند اما دقت داشته باشید برای اطمینان بیشتر دریچه های بتن الیافی را استفاده کنید شاید مقداری رسانا باشند. کوپلیمر ها نیز همانند پلاستیک ها به هیچ عنوان رسانا نیستند. دریچه هایی که از آلیاژ های آهن باشند را به هیچ عنوان نمیتوان استفاده کرد مانند چدن ها. همچنین میتوانید برای خریدی راحت تر و انتخابی درست با شمار های ما در تماس باشید.

 

شما میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر از شما تیم پایپ چی همواره در خدمت شماست.

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش و قیمت دریچه چاه ارت(حوضچه ارت)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535