فروش و قیمت امروز لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن امروز از ویژگی بسیار زیادی برخوردار هستند و تقریبا تمام پروژه های انجام شده با این لوله ها از رضایت و کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. اما چرا این میزان از رضایت مشتری برای لوله های پلی اتیلن بالا است آیا این اتفاق تصادفی است؟در سالیان گذشته با بالا رفتن قیمت لوله های سنگین از جنس آهنی و مانیسمان کارفرماها به دنبال لوله بودند که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد دارای قیمت مناسب و کیفیت خوب باشد و چه لوله ای از لوله پلی اتیلن بهتر این دوره‌ها مهمترین ویژگی که دارند قیمت بسیار پایین این لوبع ها می باشد اما این قیمت پایین باعث پایین رفتن مقاومت لوله ها در برابر فشار آب که به آن اتمسفر می گویند نمی‌شود. این لوله ها در فشارهای اتمسفر های مختلفی تولید می شود که هر کدام برای انجام پروژه‌های مختلف می باشد.

لوله PE

لوله pe تو همان لوله پلی اتیلن میباشد که به این نام گفته می شود این نام به صورت تخصصی گفته می‌شود اما از نظر تکنیکی و جنسی دقیقاً همان دوره می باشد. ممکن است در دریافت سفارش ها و صورتها نام‌های دیگری از این لوله ها

فشار یا اتمسفر لوله پلی اتیلن چیست؟

تمامی لوله هایی که برای انتقال سیالات تولید می‌شوند فشاری را از درون تحمل میکند که به آن فشار باری یا همان اتمسفر میگویند. این فشارها در مناطقی بالا و در مناطق پایین می باشد برای مثال برای کشیدن آب از رودخانه به زمین نیاز به لوله های با تحمل اتمسفر بالا نداریم زیرا این آب ها به صورت سطحی از لوله به زمین انتقال داده می‌شود. اما در جاهایی که فشار آب زیاد است مانند نزدیکی سد های آب باید از لوله های پلی اتیلنی که اتمسفر بالا را تحمل می‌کند استفاده نمود که به آن پرفشار نیز می گویند. خوب شاید از خودتان بپرسید که چرا همه لوله ها را به طور یکسان در یک فشار تولید نکردند؟به دلیل بالا رفتن قیمت لوله نمی شود تمامی لوله ها را در یک فشار یکسان تولید کرد و برای پایین آوردن قیمت مجبور به تولید لوله های ضعیف تر هستیم.

لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن

روش تولید لوله های پلی اتیلن

کارخانه های تولید لوله پلی اتیلن همه به یک روش لوله های خود را تولید می کند که روش تولید آنها عبارتند از تهیه مواد اولیه و مذاکره کردن مواد لوله و قالبگیری. ابتدا مواد اولیه را به داخل کوره های مذاکره کننده میریزیم تا تمامی مواد به صورت روان و مذاب دربیاید بعد از آن به کمک میله اکسترود که میله مارپیچ مانند است مواد را رو به جلو می‌برد و به داخل قالب های مشخص شده میفرستد و بعد قالب ها را به کمک آب و هوای خنک خون سرد میکنند تا به شکل و مقاومت اصلی خود برسند بعد از این مرحله لوله ها باید چند روزی در داخل انبار بماند تا کاملا شکل خود را حفظ کرده و آماده انجام پروژه شوند.

انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن در انواع کلاس های مختلف که به آن PE می گویند تولید می شود. لازم به ذکر است که لوله های پلی اتیلن در دو نوع شاخه ای و کلافی تولید می شود لوله های شاخه ای در ابعاد ۶ متر و ۱۲ متری در بازار فروخته می شود و لوله های کلافی در سایزهای پایین و کوچک در متراژ ۲۰۰ و ۴۰۰ متری روانه بازار می شود اما در سایز های بزرگ در کلاف های ۱۰۰ متری به دست مشتریان میرسد مشتریان با توجه به نیازهای خود انتخاب می کنند که لوله را به صورت شاخه ای می خواهند یا کلافی اما باید بگویم که استفاده از لوله کلافی بسیار آسانتر است زیرا یک زمین را بدون اتصال و رابط لوله کشی می کند و مانند لوله شاخه ای نیاز نیست که هر ۶ متر یک بار رابط ای برای اتصال دو سر لوله استفاده کنند.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن

لیست قیمت لوله پلی اتیلن ممکن نیست که هر روزه یکسان باشد زیرا با توجه به به نوسانات بازار قیمت مواد اولیه و دیگر موارد قیمت لوله هر روزه دچار تغییراتی می شود برای کسب اطلاع از قیمت باید با کارشناسان ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که قیمت لوله بستگی به سایز ، ضخامت و تحمل بار ان دارد. لوله پلی اتیلن در سایزهای مختلف تولید می شود که همانطور که مشخص است هر چه سایز یک لوله بالاتر رود وزن و ابعاد آن نیز تغییر می‌کند و این به این معناست که این لوله از قیمت بالاتری برخوردار است. لیست قیمت لوله پلی اتیلن به دیگر چیزها نیز مربوط است ، همان طور که گفتیم ضخامت لوله که طبق سفارش مشتری تولید می شود ، در قیمت لوله تاثیر دارد باید توجه داشته باشیم که هر چه ضخامت یک لوله بیشتر شود وزن آن بیشتر می‌شود قطعا می دانید برای تولید لوله از مواد اولیه استفاده می‌شود که هرچه سایز و ضخامت لوله بالاتر برود مواد مورد استفاده در تولید لوله بیشتر می شود بنابراین کارخانه برای تولید لوله های سایز بالا و ضخامت های بالا مواد اولیه بیشتری به کار می‌برد که باعث گران شدن لوله نسبت به دیگر سایت ها میشود.

انواع فشارهای کاری لوله

انواع فشارهای کاری لوله ، فشارهای کاری لوله همانطور که در بالا اشاره کردیم به ضخامت آن بستگی دارد ، یعنی هر چه یک لوله ضخامت بیشتری داشته باشد فشار بیشتری در برابر بر آب تحمل می کند. به طور مثال با فشار کاری ۴ بار می توانند آب های سطحی را از خو عبور دهد ، لوله ای با فشار کاری ۶ بار مخصوص استفاده در خصوص فاضلاب شهری می باشد و لوله های ۱۰بار مخصوص استفاده در کشاورزی و مناطقی که فشار آب آن بالا است می باشد. حال باید به این نکته اشاره کنم که هرگاه انتهای یک لوله را ببندیم ، آنگاه لوله و دیواره‌های لوله فشار وارد می شود که اگر لوله باز باشد هیچ فشار کاری به لوله وارد نمی شود و آب از یک سر لوله وارد و سر دیگر خارج می شود و تنها زمانی به لوله وارد فشار وارد می شود که آب در پشت لوله مانده باشد و انتهای لوله بسته باشد . به دلایل بالا مشتریان گرامی در هنگام خرید باید توجه داشته باشند که لوله ای که انتخاب می‌کنند مناسب با استفاده و کار آنها باشد زیرا هر لوله برای استفاده خاص خود تولید شده و استفاده نادرست از آن باعث به بار آمدن خسارات جبران ناپذیر و بالایی می شود بنابراین در هنگام خرید حتما با کارشناسان ما مشورت و مشاوره بگیرید لازم به ذکر است مشاوره و راهنمایی درباره خرید کاملا رایگان و به صورت ۲۴ ساعته و حتی در ایام تعطیل می باشد.

ویژگی های لوله پلی اتیلن

همانطور که در بالا گفتیم لوله های پلی اتیلن دارای ویژگی های بسیار زیادی است که می شود از این ویژگی ها به مقاومت آن در برابر اشعه های مضر خورشید اشاره کرد و همچنین این دوره‌ها در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند و اگر به صورت درست و اصولی از این لوله ها در زیر خاک استفاده کنیم عمری تا حدود صد سال را نیز دارد. لوله پلی اتیلن دارای وزن بسیار سبک می باشد و همین باعث می شود که حمل و نقل این لوله ها بسیار ارزان تر و راحت تر صورت بگیرد یعنی یک ماشین باربری می تواند به اندازه ای که حجم ماشین پر میشود لوله را بار بزند زیرا از لحاظ وزن دچار مشکل نمی شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که بیشتر به چشم می آید و نصب بسیار آسان این دوره ها می باشد این لوله ها تنها نیاز به قرارگیری در جای مخصوص دارد و اگر به صورت کلافی باشد کافی است لوله را در خطوط مشخص شده کشیده و جایگذاری کنید.

نکات مهم در هنگام خرید لوله پلی اتیلن

در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن باید دقت داشته باشید که لوله ها بدون کوچکترین شکستگی و ترک باشد زیرا باعث نشت شدید آب و بیش تر شدن شکاف میشود. دقت داشته باشید که در هنگام خرید لوله های خریداری شده دقیقاً مطابق درخواست شما و سفارش شما باشد یعنی از لحاظ تحمل فشار با چیزی که می‌خواهید در پروژه انجام دهید یکی باشد درصورت نادیده گرفتن این لوله صدمات بسیار زیادی به پروژه و خسارت‌های مالی زیادی وارد می شود.

لوله های پالی اتیلن همواره در حال تغییر هستند پس برای دریافت قیمت های دقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگویی شما هستیم با شماره های پایین سایت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535