بولارد بتنی

فروش و لیست قیمت انواع بولارد بتنی ترافیکی

بولارد بتنی: راهبند ها و یا بولارد های بتنی امروزه کاربرد های زیادی در فضاهای سبز و راه هایی که ورود وسایل نقلیه در آن ممنوع است استفاده میشود. بولارد های بتنی باعث جلوگیری از بسیاری خطرات جانی و مالی میشود زیرا هنگام برخورد خودروها و بیشتر وسایل نقلیه خطرات بیشتر برای افراد نزدیک حادثه هستند و باید بولارد ها آنها را دفع کنند. بولارد های بتنی به خوبی میتوانند فشار های وارد شده را دفع کنند بدون وارد شدن ذره ای فشار.

بولارد بتنی

فولاد هایی که از لحاظ بازیافت ارزش دارند توسط سنگ فرز به سرقت می رود با خودروها در کنار بلوار تا قرار میگیرند و با سنگ ریزه ای که به باتری ماشین متصل شده شروع به بریدن بولاد ها می کنند و بولاد ها را از انتهای آن برش می دهند. اما شرکت ما یعنی پایپ چی شروع به تولید بولارد هایی کرده است که هیچ ارزشی برای بازیافت ندارد و توجه سارقان را کمتر به خود جلب می کند اما آیا این بولارد ها از نظر تحمل فشار مناسب برای پیاده روها و پارک ها می باشند؟بولارد های تولید شرکت ما در کلاس های ترافیکی تولید می شود و در برخورد با خودروهای سنگین و سواری بسیار از خود مقاومت نشان می دهند.

ویزگی بولارد های بتنی

بولاردهایی که ما تولید می‌کنیم امکان ثبت و لوگوی شما را بر روی بدنه خود فراهم می سازند شما میتوانید لوگوی خود را دور تا دور بولارد های تولید شده حکاکی کنید. این نشان دهنده این است که بولارد های کارشده برای شخص و یا سازمان خاصی است به همین دلیل نمی‌شود که بر روی آنها مالکیت کس دیگری را قرار داد. بولارد بتنی ضد زنگ می باشد و دیگر نیازی نیست که از رنگ‌های تیره برای جلوگیری از زنگ زدن استفاده کنید و به جای آن شما می‌توانید این دریچه ها را در رنگ های مختلف سفارش دهید. همچنین بولارد بتنی در سایز های مختلف از نظر ارتفاع ساخته می شود که هر کدام برای پروژه‌های مختلفی استفاده می شود.

بولارد بتنی
بولارد بتنی ترافیکی

فروش و قیمت بولارد بتنی

فولاد های بتنی به صورت تکی و در اندازه‌های مختلف قیمت گذاری میشود و مانند دیگر پول را به صورت وزنی و کیلویی فروخته نمی شود. این قیمت بسته به اندازه و سایز و لوگو های درخواستی متغیر می باشد شما برای دریافت قیمت های دقیق می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل فرمایید ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتری ها هستیم. بولار تان نیز مانند ر ابزار آلات صنعتی به صورت قالبی تولید می‌شود و بتن از پیش ساخته شده و مسله شده را به داخل قالب های مشخص شده هدایت می‌کنند.

برای خرید بولارد های بتنی و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید تا به صورت مستقیم به متخصصین ما متصل شوید ما در تمام ایام هفته آماده هستیم.

3 دیدگاه دربارهٔ «فروش و لیست قیمت انواع بولارد بتنی ترافیکی»

  1. با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم که در مطلب نوشتید در سایزهای مختلف آیا قطر بولارد ها قابل تغییر است یا فقط از لحاظ ارتفاع می‌شود این بلورها را تولید کرد؟

  2. با سلام و خسته نباشید بنده برای جلوگیری از ورود خودرو به باغ خودم نیاز به بولارد ها دارم میخواستم بدونم این بولارد ها جواب نیاز من رو میده؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535