دریچه منهول بتنی | قیمت مناسب | مقاومت بالا

دریچه منهول بتنی را میتوان یکی از قدیمی ترین پوشش ها و محافظ های منهول دانست البته امروزه هم درحال تولید هستند زیرا دارای ویژگی های خاص خود هستند. دریچه بتنی در برابر آتش مستقیم هم مقاوم هستند به همین دلیل اگر بر روی منهول شما نیز آتش روشن کنند به این محصول هیچ آسیبی نمیرسد اما این محصول دارای معایبی نیز است برای مثال وزن بسیار سنگین آن را میتوان یکی از همین موارد دانست وزن سنگین با خود معایب و ایراد های دیگری نیز به همراه دارد برای مثال نصب پر دردسر تر و سخت تر و حتی جا به جایی و حمل و نقل سخت برای دیدن ویژگی های بیشتر این دریچه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دریچه منهول بتنی

  • دریچه های بتنی از مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما برخوردار هستند و علاوه بر آن در برابر فشار های وارد شده نیز به خوبی از خود مقاومت نشان میدهند البته در هنگام خرید به کلاس دریچه ها دقت داشته باشید
  • میتوان به جرات گفت که این دریچه از تمامی دریچه های دیگر عمر بالاتری دارد و ممکن است شاهد آن باشیم که این محصول حتی 50 سال عمر کند
  • سایز بندی متنوع این دریچه ها به شما اجازه میدهد که برای چاه ها و حفره های خود به خوبی و راحت انتخاب کنید
  • حتی این محصول را اگر از شرکت ما خریداری کنید میتوانید برای کشور های همسایه آن را صادر کنید زیرا به صورت استاندارد میباشد
دریچه منهول بتنی

قیمت دریچه بتنی

هر دریچه ای از یک نوع مخصوص مواد اولیه برای تولید استفاده میکند مواد اولیه این درب ها بتن بوده و با ترکیب های مختلفی به مقاومت و تحمل فشار دریچه ها می افزایند. قیمت این دریچه ها بستگی به کلاس تولید شده آن دارد هرچقدر کلاس سنگین تر باشد و بالاتر برود قیمت این دریچه ها نیز بالاتر میرود اما بازم هم در مقایسه با دیگر دریچه ها و ویژگی های بسیار زیادی که دارند بسیار مقرون به صرفه میباشد. از مقاوم ترین دریچه ها میتوان به نمونه بتنی آن اشاره کرد که در اتوبان ها و حتی فرودگاه ها از آن استفاده میشود.

آیا دریچه های بتنی ارزش خرید دارند؟

صد در صد دریچه های بتنی ارزش بسیار بالایی برای خرید دارند زیرا تنها دریچه ای که در صورت استفاده صحیح عمر تا 70 سال دارند همین دریچه ها هستند و میتوانید سالیان زیادی از این دریچه های استفاده کنید. به دریچه های منهول به چشم یک دارایی نگاه نکنید این دریچه ها تنها برای محافظت از منهول ها و چاه ها کاربرد دارند و تنها برای همین کار تولید شده اند و هیچ کاربرد و استفاده دیگری نمیتوان از این دریچه ها کرد. اگر در مکانی از این دریچه ها استفاده میکنید که سرقت بسیار زیاد است انتخابی کاملا درست دارید زیرا این دریچه ها هیچگونه ارزش برای به سرقت رفتن ندارند. البته پاسخ به این سوال بستگی به دیدگاهی دارد که شما نسبت به دریچه ها دارید زیرا این دریچه ها هیچ کاربردی بجز اینکه محافظ منهول ها باشند ندارند.

چرا بعضی از دریچه ها سرقت میشوند؟

در تولید بعضی از دریچه ها از مواد اولیه استفاده میشود که بعد تولید همچنان امکان بازیافت را دارند و به همین دلیل است که این دریچه ها سرقت میروند بیشترین میزان سرقت مربوط به دریچه های چدنی میباشد. برای مکان هایی که سرقت دریچه ها زیاد است به هیچ عنوان از دریچه های چدنی و مواد اولیه ای که سرقت میشوند استفاده نکنید زیرا خرید این دریچه ها یک خرج اضافی است و امکان سرقت آنها بسیار بالا میباشد. شما میتوانید برای خرید با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را برای شما ایجاد کنند پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید تماس بگیرید. بعضی از دریچه هایی که در شرکت پایپ چی به فروش میرسد دارای ضمانت نامه و گارانتی سرقت نیز میباشند.

دریچه بتنی در چه سایز و ابعادی تولید میشود؟

این دریچه ها از کوچکترین سایز که 20 سانتی است شروع میشود و تا سایز 80 سانتی متری تولید میشوند که به صورت پیشفرض دایره ای شکل هستند اما میتوانید این دریچه ها را به صورت سفارشی به صورت چهارگوش نیز تولید کنید. دریچه های دایره ای درکل از دریچه های مربعی و مستطیلی بهتر است زیرا امکان سقوط این دریچه ها در منهول ها و چاه های خود وجود ندارد اما برای دریچه های چند ظلعی اینطور نیست و در صورت باز و بسته کردن اشتباه دریچه ها امکان سقوط دریچه وجود دارد و در صورت رخ دادن این اتفاق برگرداندن دریچه ها بسیار دشوار است و ممکن است نشود این دریچه را بازگرداند. از دریچه های سایز کوچک تر بیشتر برای محافظت از کنتور هایی که بر روی زمین هستند استفاده میشود و از سایز های بزرگ تر برای محافظت از سیستم های زیر زمینی مانند فاضلاب و مخابرات و برق استفاده میشود.

برای خرید و قیمت تماس بگیرید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دریچه منهول بتنی | قیمت مناسب | مقاومت بالا»

  1. سلام ببخشید یک سوال داشتم میخواستم بدونم که این دریچه های منهول بتنی زیبا هست میشه تو پارک ازش استفاده کرد ؟ دریچه بتنی سایز بندی هم داره ؟

    1. سلام و درود بله ظاهر این دریچه ها به طوری طراحی شده است که میشود به راحتی از آنها حتی در پارک های استفاده کرد. دریچه های منهول بتنی حتی امکان تایین رنگ دلخواه شما را نیز دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535