فروش انواع دریچه منهول کلاس A15

دریچه منهول کلاس A15

دریچه منهول کلاس A15 : دریچه های منهول از انواع بسیار زیادی ساخته شده اند که هرکدام از این دریچه ها کاربرد های خاص خود را دارند که یکی از این کلاس ها یا همان نوع A15 میباشد. این کلاس مخصوص برای استفاده در پیاده رو هست و در هیچ جای دیگر نمیتوان از این دریچه ها استفاده کرد. تحمل فشاری که این دریچه ها دارند یک تن و نیم میباشد و علامت 15 نشان دهنده همین موضوع است. این دریچه ها در سایز ها و اندازه مختلفی تولید میشود که هر کدام از این دریچه ها کاربرد های خاص خود را دارد. دریچه های منهول A15 مخصوص برای پیاده رو هستند.

دریچه منهول کلاس A15

دریچه های A15  در جنس های مختلفی تولید میشوند که عبارتند از دریچه های منهول چدنی و دریچه های منهول کوپلیمری و همچنین دریچه های بتنی و پلاستیکی که تمامی این جنس های گفته شده به یک اندازه تحمل فشار دارند.شاید این دریچه ها از نظر وزن با هم متفاوت باشند اما طوری این دریچه ها طراحی شده اند که به راحتی فشار های وارد شده را دفع میکنند و آسیب نمیبینند.

قیمت دریچه منهول A15

ارزان ترین قیمت برای دریچه های منهول مربوط به همین کلاس میباشد زیرا ضعیف ترین تحمل فشار را دارد به همین دلیل کمترین مواد را برای تولید این دریچه ها در نظر گرفته اند. اما اگر واقعا قیمت این دریچه ها برای شما مطرح است پیشنهاد میشود از دریچه های پلاستیکی یا همان پلی اتیلن استفاده کنید این دریچه ها در هر صورت از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار است. کلاس A15 یک کاربرد دیگر دارد که میشود از آن برای محافظت از کنتور ها استفاده کرد. این دریچه ها امکان ثبت لوگو و تغییر رنگ را نیز دارد درکل هر ویژگی که در کلاس های بالاتر برای دریچه ها موجود میباشند را این دریچه ها دارند اما تحمل فشار این دریچه ها بسیار متفاوت است.

 

ویژگی دریچه های منهول کلاس A15

  1.  قیمت این نوع از دریچه ها بسیار بسیار پایین است و شما میتوانید با کمترین هزینه از منهول ها و چاه های خود محافظت کنید و همچنین دسترسی خود را به کنتور های مورد نیاز راحت تر کنید.
  2. جا به جایی و حمل این دریچه ها راحت تر از کلاس های دیگر است زیرا از لحاظ وزنی بایکدیگر متفاوت هستند و همچنین همین وزن پایین تر باعث میشود نصب راحت تری برای این دریچه ها داشته باشید.
  3. استانداردی که برای این دریچه ها در نظر گرفته شده است (EN124) میباشد که با استفاده از این استاندارد میشود دریچه ها را حتی به کشور های دیگر صادر کرد زیرا نه تنها استاندارد ملی بلکه استاندارد جهانی را نیز رعایت کرده است.
  4. همچنان که در بالا گفتیم شما میتوانید برند های تجاری خود را روی این دریچه ها ثبت کنید و با این کار نشان میدهید که این دریچه ها برای چه شرکت و چه کاری هست و بیشتر از دزدیده شدن آن جلوگیری خواهید کرد.
نکاتی که باید در هنگام خرید دریچه های a15 رعایت کنیم چیست؟

به هیچ عنوان تاکیید میکنم به هیچ عنوان از این دریچه برای مکان هایی که تردد وسایل نقله صورت میگیرد استفاده نکنید زیرا نه تنها باعث به خطر افتادن اموال و صدمات مالی میشود بلکه باعث به خطر افتادن جان و وارد شدن صدمه های جانی میشود. برای استفاده ترافیکی از دریچه های دیگری استفاده بکنید که تحمل فشار ترافیکی دارند. شما میتوانید به راحتی در قسمت جست و جو سایت کلای مورد نظر وارد کنید و مشخصات و تصاویر دریچه ها و لوله ها را مشاهده کنید. دریچه های خریداری شده باید بدون کوچکترین ترک و شکستگی باشند و همچنین باید روی درب آنها استاندارد en124 نوشته شده باشد و کلاس تولید شده نیز بر روی درب نوشته شده باشد.

برای دریافت قیمت و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید مشاورین ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستند حتی در روز های تعطیل نیز میتوانید تماس داشته باشید با تشکر پایپ چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535