دریچه منهول کوپلیمری | فروش با بهترین قیمت و کیفیت

دریچه منهول کوپلیمری یکی از محبوب ترین محافظ ها و پوشش ها برای منهول و چاه ها میباشد که وزن بسیار مناسبی دارد و شما میتوانید این دریچه ها را در کلاس های ترافیکی و پیاده رویی خریداری کنید. دریچه کوپلیمری را میتوانید در 3 کلاس اصلی یعنی b125 که برای پیاده رو است و کلاس C250 که برای مکان های ترافیکی است و کلاس D400 که در دسته سنگین ترین کلاس تولید شده قرار دارد تهیه کنید توجه داشته باشید که هر دریچه ای که خریداری میکنید باید دارای ضمانت و گارانتی شکستگی باشد(در بیشتر دریچه ها و پوشش های منهول فاضلابی تنها کلاس ترافیکی شامل ضمانت و گارانتی شکستگی میشوند)

دریچه منهول کوپلیمری

  1. این نوع از درب های منهول بسیار سبک هستند و برای نصب و باز و بسته کردن نیازی به استفاده از نیرو انسانی بیشتری نیستید
  2. یکی از ویژگی های بسیار مهم دریچه کوپلیمری وزن بسیار سبک آن است که توجه خریداران را به خود جلب میکند
  3. این محصول را همانند دیگر درب های منهول به صورت استاندارد تهیه کنید تا اجازه استفاده از آن را در خیابان ها نیز داشته باشید
  4. اگر از این دریچه ها به صورت درست استفاده کنید و در مکان مناسبی قرار بگیرند عمری بیشتر از 10 سال را دارند
  5. دریچه منهول کوپلیمری را میتوانید در سایز های بسیار متنوعی تهیه کنید و روی منهول ها و چاه های خود قرار دهید
دریچه منهول کوپلیمری

کلاس های مختلف دریچه منهول کوپلیمری

دریچه کوپلیمری کلاس B125 مخصوص برای پیاده رو ها میباشد تحمل فشار این درب ها 12تن میباشد که این اجازه رو به شما نمیده از آن توی خیابان ها استفاده کنید پس حتما باید در پیاده رو ها استفاده شود. کلاس بعدی دریچه های منهول کوپلیمری C250 میباشد که میتوان از آن در خیابان ها نیز استفاده کرد زیرا تحمل فشاری تا 25 تن دارد و این دریچه دارای ضمانت نامه و گارانتی میباشد کلاس بعدی که از محبوب ترین کلاس ها میباشد D400 میباشد این دریچه ها را میتوانید در خیابان های اصلی و حتی اتوبان ها نیز استفاده کنید تحمل فشار این محصول 40 تن میباشد.

 

مشخصات دریچه های منهول کوپلیمر

همانطور که در اول سطر همین مطلب گفته شد بزرگترین تفاوت این دو دریچه ها در وزن و قیمت آنها می باشد و بدون توجه به کاهش تحمل فشار این سبکی وزن در کنار دریچه ها به کار خود ادامه می دهد. اما این تنها ویژگی های این دریاچه نمی باشد آیا میدانستید که اشعه های مضر خورشید که به همان uv معروف است چه بلایی بر سر اجسامی که در مقابل تابش مستقیم خورشید قرار دارند می‌آورد؟این نوع از دریچه ها با پوشش سطحی که دارند بسیار مقاوم در برابر این اشعه می باشد همچنین این نوع دریچه در برابر گاز های فاضلابی سمی نیز مقاوم هستند. ویژگی‌هایی که گفته شد به این معنی نیست که دریچه های دیگر این ویژگی‌ها را ندارند اما باید نسبت به قیمتی که برای دریچه ارائه می شود ویژگی های آنرا با دریچه های گران‌ قیمت مقایسه نمود.

 

فروش دریچه منهول کوپلیمری

فروش دریچه منهول کوپلیمری به صورت دانه ای و کلاس تولید شده به فروش میرسد اما حمل و نقل این دریچه ها بسیار مقرون به صرفه می باشد به طوری که ده تا دانه از این دریچه ها را که برای فاضلاب است را می‌توان با خودروی سواری به محل مورد نظر بود. حتی این دریچه ها را می توان به راحتی با یک دست بلند نمود و در منطقه مورد نظر جایگذاری کرد روش نصب این دریچه بسیار راحت می باشد اول دریچه را از طوقه جدا میکنیم و بعد از جایگذاری تو و خاک کردن آن درد را به راحتی بر روی آن قرار داده و پیچ مخصوص آن را سفت می کنیم به همین ترتیب دریچه ما نصب شد.

چرا باید از دریچه های جنس کوپلیمری استفاده بکنیم؟

همانطور که در متن های بالاتر مشاهده کردید ویژگی های این دریچه ها بسیار زیاد است اما دلایل دیگری نیز هست که شما را مجاب به خرید این دریچه ها میکند احتمال دهید که دریچه خریداری شده صدمه ببیند و بشکند دیگر نیازی نیست به دنبال درب اصلی مخصوص باشید زیرا تمامی دریچه هایی که در سایز مشترک هستند از یک قالب درست شده اند و به راحتی میتوانید آن را جایگزین کنید. البته لازم به ذکر است تمامی دریچه های شرکت ما دارای استاندارد و ضمانت نامه شکستگی میباشند و شما میتوانید با خیال راحت از ما خریداری کنید و ضمانت نامه شکستگی را از ما دریافت کنید.

برای خرید و دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با ما تماس بگیرید.

09364553535  | 09120655882 | 09357893474 (شما میتوانید به صورت 24 ساعت تماس بگیرید)

14 دیدگاه دربارهٔ «دریچه منهول کوپلیمری | فروش با بهترین قیمت و کیفیت»

  1. سلام من چند سال پیش دریچه منهول کوپلیمری خریدم و تا حدی راضی بودم نسبت به پولی که دادم عالی بود میخواستم بدونم هنوز هم دریچه های کوپلیمری به همان کیفیت قبل است یا خیر ممنون از شما 🙏

    1. سلام خدمت شما مهندس دریچه هایی که از ما شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد های کامل به همراه برگه تاییده میباشد. بله دریچه ها با کیفیت قبل بلکه بالا تر نیز تولید میشود.

    1. سلام تا سایز های مخصوص فاضلاب در هر کلاسی تولید میشوند اما دریچه های کوپلیمری برای استفاده در سایز های بزرگتر تنها به صورت پیاده رویی تولید میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535