فروش و قیمت دریچه منهول ضد سرقت

دریچه منهول ضد سرقت چیست و چه دریچه هایی ضد سرقت هستند؟ با توجه به بالا رفتن مواد اولیه برای تولید برخی دریچه ها شاهد سرقت رفتن این دریچه ها از روی منهول ها و چاه ها هستیم اما راهکار هایی نیز وجود دارد که میشود جلوی این سرقت ها را گرفت و یا درصد آن را کاهش داد. پیشنهاد اصلی ما این است که از دریچه هایی که بیشتر سرقت میشود در مناطق خلوت و جاهایی که سرقت ها بالا است استفاده نکنید و به جاش از دریچه های غیر قابل بازیافت استفاده کنید و یا از دریچه هایی که دارای قفل و پیچ مخصوص هستند استفاده کنید دریچه هایی که با پیچ مخصوص محافظت میشود تنها با آچار مخصوص باز خواهند شد.

دریچه منهول ضد سرقت

بیشتر دریچه هایی که سرقت میشود از جنس هایی هستند که ارزش بازیافت شدن را دارند زیرا دریچه های منهول بعد از تولید شدن به هیچ عنوان امکان استفاده در جای دیگر را ندارد و بهتر بگیم هیچ کاربردی ندارد پس چرا سرقت میشود؟ این دریچه ها را بعد از دزدیدن به بازیافت میکنند و از این مواد جنس های دیگری تولید میکنند و یا به صورت مواد اولیه به فروش میرساند. فکر میکنم متوجه شده باشید باید چه دریچه هایی خریداری کنید؟ بله دقیقا دریچه هایی که امکان بازیافت شدن را ندارند.

چه دریچه هایی ضد سرقت هستند؟

یکی از بیشترین دریچه هایی که بعد از ترند شدن سرقت دریچه فروش بسیار خوبی داشت دریچه های بودند که مواد غیر قابل بازیافت تولید میشدند برای مثال دریچه های منهول سیمانی اما ظاهر دریچه ها بسیار بهم ریخته بود ولی باز هم از این دریچه ها استفاده میشد. اما اگر به دنبال دریچه هایی با شکل و ظاهری زیبا هستید باید از دریچه هایی که قفل های مخصوص و دارای لولا برای باز و بسته شدن هستند استفاده کنید.( این امکان برای بیشتر دریچه هایی که تولید میشوند قابل دسترسی هستند)

دریچه منهول ضد سرقت
دریچه منهول به همراه قفل و لولا

چه جنسی از دریجه های منهول را خریداری کنیم که کمتر سرقت بشوند؟

امروزه دریچه هایی به نام نسل جدید دریچه منهول در حال تولید است که به این دریچه ها نانوکامپوزیت میگویند که از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است و همچنین کمتر توجه سارقان را به خود جلب میکند. یکی دیگر از دریچه هایی که بسیار استفاده میشود دریچه کوپلیمری است که همراه به طوقه و قفل تولید میشود و به دلیل زحمتی که برای بازکردن دارد سارقان به فکر دزدیدن این دریچه ها نمی افتند. توجه داشته باشید دریچه های منهول نانو کامپوزیت غیر قابل بازیافت هستند ولی دریچه های کوپلیمری بازیافت میشوند.

راهنمای خرید دریچه ضد سرقت

اول از اینکه هیچ دریچه ای ضمامت ضدسرقت بودن صد در صد را به شما نمیدهد ولی باید با توجه به مکان استفاده قبل از خرید باید حتما مشاوره دریافت کنید. قبل از خرید ببینید اگر حجم سرقت بالا است از دریچه هایی استفاده کنید که بازیافت نمیشود اما اگر حجم سرقت ها پایین است و در مکان هایی هست که رفت و آمد زیاد است از دریچه های قفل و ولولایی استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما مشتری های عزیز هستیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش و قیمت دریچه منهول ضد سرقت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535