قیمت فروش دریچه منهول کلاس C250

دریچه منهول کلاس C250 یعنی این دریچه برای مکان های ترافیکی قابل استفاده است و میتوانید در خیابان ها و کوچه ها از آن استفاده کنید تحمل فشار این کلاس 25 تن میباشد اما توجه داشته باشید باید حتما دارای برگه تست فشار باشد. شما میتوانید این کلاس را در جنس های بسیار مختلفی خریداری کنید اما توجه داشته باشید از این محصول به هیچ عنوان در خیابان های پر رفت و آمد و اتوبان ها اجازه استفاده ندارید و درصورت استفاده و آسیب دیدن شما نه تنها از گارانتی برخوردار نمیشوید بلکه باید جریمه هم بپردازید. درهنگام خرید دریچه های کلاس C250 توجه داشته باشید که بر روی درب اصلی نوشته شده باشد در صورت نبود این عدد ها و تحمل فشار دریچه فاقد اعتبار است.

دریچه منهول کلاس c250

  1. این دریچه ها در دسته بندی ترافیکی قرار دارند پس باخیال راحت میتوانید از آنها استفاده کنید
  2. قیمت دریچه منهول کلاسC250 نسبت به دیگر دریچه ها بسیار مقرون به صرفه میباشد
  3. عمر مفید این درب ها در صورت انتخاب درست و نصب صحیح بسیار طولانی میدت میباشد
  4. یکی از ویژگی هایی که این دریچه ها دارند این است که میتوانید رینگ ها یا فریم های آنها را به جنس های دیگر جایگزین کنید
  5. کلاس c250 علاوه بر وزن سبکی که دارند بسیار مقاوم هستند(وزن ها نسبت به جنس تغییر میکنند)
دریچه منهول کلاس C250

کلاس c250 دریچه منهول چیست؟

هر موقع این کلاس را دیدید که بر روی درب اصلی نوشته شده است باید بدانید که این دریچه ترافیکی است خب این چه زمانی به درد میخوره؟ تصویر کنید جایی دعوت شده اید که در حیاط اون مکان دریچه منهول نصب شده و شما میخواید با ماشین از روی اون رد بشید اگه دریچه پیاده رویی ضعیف باشه با عبور شما خواهد شکست اما اگر ترافیکی باشه راحت میتوانید از روی آن عبور کنید. کلاس های 25 تن به بالا دارای ضمانت و گارانتی شکستگی میباشند یعنی دریچه های منهول بنا به هر دلیلی مشکلی برای آنها رخ دهد شرکت باید یک دریچه دیگر کاملا رایگان جایگزین دریچه شکسته شده بکند. ضمانت و گارانتی لفظی اعتباری ندارد برای محکم کاری از فروشندگان بر روی فاکتور گارانتی و ضمانت شکستگی بگیرید که معمولا برای این محصول تا 2 سال میباشد.

چگونه بفهمیم دریچه خریداری شده کلاس c250 ترافیکی است؟

اول از همه که روی درب اصلی کلاس تولید شده نوشته شده است و همچنین تمامی دریچه ها باید دارای تایید آزمایشگاه و تست فشار باشند تست فشار در چند مرحله انجام میشود که به آن خسته کردن دریچه نیز میگویند و نشان دنده تحمل فشار واقعی این درب های میباشد. اگر دریچه ای که انتخاب کردید این دو مورد را داشت دیگه میتونید مطمعن بشید این دریچه واقعا ترافیکی است و راحت اقدام به نصب این پوشش های فاضلابی بکنید و همچنین باید بدانید که این محصول مورد تایید شهرداری نیز میباشد و حتی در خیابان ها و کوچه ها اجازه نصب آنها را دارید بیشتر دریچه هایی که ترافیکی نیستند و مورد تایید نیستند جمع خواهند شد.

روش نصب پوشش منهول C250

روش نصب این پوشش ها بسیار آسان میباشد تنها کافی است طوقه آن را روی منهول و چاه قرار دهید و بعد از بتن ریزی یا خاک ریزی تقریبا 12 ساعت منتظر بمانید تا سفت شود و بعد از آن درب اصلی را به راحتی روی طوقه قرار دهید و استفاده کنید. این دریچه در سایز های 20 تا 80 تولید میشوند که هر کدام از این سایز ها باید به اضافه سایز طوقه شوند و معمولا 10 سانت به ها اضافه میشوند فرقی نمیکنه دریچه چه سایزی داشته باشد همه آنها به همین روش نصب میشوند. نصب این محافظ ها و درب های منهول کار سختی نیست حتی شخصی که اقدام به کندن چاه کرده نیز میتواند این دریچه ها را نصب کند.

برای دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535