فروش و قیمت دریچه منهول در سمنان

دریچه منهول در سمنان : متاسفانه درحال حاضر هیچ نمایندگی در شهر سمنان برای فروش دریچه منهول برای فاضلاب ها و چاه ها وجود ندارد شما میتوانید خرید خود را به صورت حضوری و غیرحضوری انجام دهید. توجه داشته باشید دریچه منهول تنها در یک سایز و اندازه و حتی جنس تولید نمیشوند بلکه سایز بندی های بسیار زیادی دارند و همچنین این سایز ها درجنس های مختلفی نیز تولید میشوند که معروف ترین آنها چدنی و کوپلیمری و بتنی است البته که این 3 مورد تنها از معروف ترین ها بودند.

دریچه منهول در سمنان

  1. تمامی دریچه هایی که خریداری میشود باید دارای طوقه یا همان فریم باشد در غیر این صورت قابل استفاده نمیباشد
  2. دریچه ها در 3 کلاس اصلی ترافیکی و پیاده رویی تولید میشوند در انتخاب این دریچه ها دقت کنید
  3. استاندارد ملی که برای این دریچه ها درنظر گرفته شده است(EN124) میباشد
  4. عمرمفیدی که باید این محصولات داشته باشد بالای 15 سال میباشد
  5. امکان تغییر رنگ و برند و لوگو نیز برای این دریچه ها وجود دارد
دریچه منهول در سمنان

قیمت دریچه منهول در شهر سمنان

قیمت دریچه های منهول باتوجه به کلاس تولید شده مشخص میشود برای مثال هرچقدر کلاس دریچه بالاتر میرود وزن آن نیز افزایش پیدا میکند و این افزایش وزن باعث بالاتر رفتن قیمت دریچه میشود. قیمت هایی که شما از شرکت پایپ چی دریافت خواهید کرد در تمامی شهر های ایران یکسان است در هنگام خرید دقت داشته باشید که حتما کیفیت دریچه ها استاندارد باشد و حتما قیمت ها را با عکس با محصولات ما مقایسه کنید. شما درهنگام خرید دریچه های منهول ترافیکی از ما 3 سال ضمانت شکستگی دریافت خواهید کرد.

نکات مهم درهنگام خرید دریچه های منهول

درهنگام خرید و انتخاب پوشش های فاضلاب موردنظر دقت داشته باشید که درب اصلی بدون ترک و شکستگی باشد زیرا ترک روی درب اصلی ممکن است باعث شکستگی دریچه شود و جان و مال افرادی که درحال تردد هستند را به خطر بی اندازد. همیشه درب ها را به همراه طوقه یا همان فریم خریداری کنید زیرا تنها روش نگهداشتن دریچه روی منهول و چاه استفاده از همین طوقه ها است در غیر این صورت دریچه به داخل سقوط میکند.توجه داشته باشید سایز های این پوشش ها به صورت استاندارد بوده و درهنگام حفر چاه به این سایز های استاندارد توجه داشته باشید چاه هایی که برای مخابرات استفاده میشوند از فاضلاب ها بزرگتر هستند.

برای خرید و قیمت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535