فروش و قیمت دریچه منهول گاز

دریچه منهول گاز یکی دیگر از نمونه های تولید شده دریچه میباشد که مخصوص برای منهول ها گاز یا کنتور های گازی میباشند همانطور که در تصویر میبینید رنگ این دریچه ها به صورت زردرنگ میباشند و لوگوی شرکت گاز نیز روی درب اصلی آن نوشته شده است. معمولا رنگ ها تایین کننده کاربرد دریچه ها میباشند اگر لوگوی شرکت گاز نیز روی دریچه ها نباشد و به دلایلی پاک شده باشد میتوانید با دیدن رنگ آن متوجه بشید که این دریچه برای چه کاری از منهول و چاه ها محافظت میکنند. شما میتوانید این درب ها را در سایز ها و اندازه های مختلف تهیه کنید و برای منهول ها و حتی کنتور های خود استفاده کنید نصب این دریچه ها بسیار آسان میباشد.

دریچه منهول گاز

  1. دریچه های گازی در سایز ها و اندازه های مختلف تولید میشوند که دارای درب و طوقه اصلی هستند
  2. درب و طوقه گازی که خریداری میکنید باید حتما به رنگ زرد باشند و حداقل روی درب اصلی لوگو شرکت گاز را داشته باشد
  3. عمر مفید این دریچه ها در دستور کار 15 سال به بالا میباشد اما اگر درست نصب شوند عمر آنها 30 سال نیز میرسند
  4. این دریچه ها در 3 کلاس اصلی تولید میشوند که باید حتما بر روی درب اصلی آن نوشته شده باشد
  5. قیمت این محصول را میتوانید با تماس گرفتن از ما دریافت کنید.
دریچه منهول گاز

قیمت درب های منهول گازی

دریچه های منهول نه تنها برای فاضلاب ها استفاده میشوند بلکه یکی از کاربرد های اصلی آنها برای شرکت گاز میباشند اما تنها تفاوتی که این دریچه ها بادیگر دریچه ها دارند این است که رنگ آنها فرق میکند و قیمت آن تفاوتی باهم ندارند. قیمت هایی که از شرکت ما خریداری میکنید بدون واسطه میباشد و پایین ترین قیمتی هست که میتوانید دریافت کنید اگر قیمتی پایین تر دارید میتوانید همراه با فاکتور از ما تخفیف دریافت کنید. تمامی محصولات ما دارای 2 سال ضمانت شکستگی هستند. توجه داشته باشید که منهول سنتر تنها شرکتی است که بر روی طوقه نیز به مشتری های خود ضمانت میدهد.

ویژگی دریچه گاز برای منهول و کنتور

دریچه های گازی اکثر برای محافظت از کنتور هایی میباشد که بر روی زمین قرار دارند بیشتر ساختمان ها کنتور ها بر روی زمین قرار دارد اگر از این محافظ ها استفاده نشود ممکن است افراد و اشیاء داخل آن سقوط کنند. این دریچه ها معمولا در سایز های کوچک تولید میشوند که وزن سبکی داشته باشند و به راحتی باز و بسته شوند. منهول های گازی برای سیستم های زیرزمینی گاز هستند که امکان ورود کارکنان را به داخل آنها میدهند این دریچه ها مخصوص برای محافظت از همین چاه ها میباشند و دربرابر گاز ها مقاومت دارند و پوسیده نمیشوند.

نکات مهم درهنگام خرید دریچه های منهول گازی

لوگوی شرکت گاز حتما بر روی دریچه ها باید نوشته شده باشد و مخصوص برای مصارف گازی باشد و همچنین در برابر گاز ها مقاومت داشته باشند. درهنگام انتخاب دریچه و بارگیری دقت داشته باشید دریچه ها بدون ترک خوردگی و تاب خوردگی باشند البته نگران نباشید تمامی محصولات ما دارای گارانتی تعویض میباشند اگر هر مشکلی برای دریچه ها پیش بیاد بدون هیچ مشکلی برای شما تعویض میشود و یک دریچه و قاب رایگان برای شما ارسال میشود.

با تشکر برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535