تولید و فروش منهول کاروگیت به صورت سفارشی

منهول کاروگیت :منهول ها انواع زیادی دارند اما همه ی آنها کاربردی یکسان دارند و هیچ تفاوتی باهم ندارند و تنها این جنس است که این منهول ها را از هم متمایز میکند. از منهول ها برای فاضلاب ها و مخابرات ها و حتی برق نیز استفاده میکنند منهول به شما اجازه میدهد که راحت به داخل چاه وارد شوید و یا حتی از آنها خارج شوید به همین دلیل است که به این محصول آدم رو نیز میگویند. اما منهول های کاروگیت به شما این امکان را میدهد که سایز را به صورت دلخواه و سفارشی تهیه کنید و استفاداه کنید توجه داشته باشید برای خرید یک منهول باید مبلغ کل لوله ای که از آن برای شما منهول تهیه میشود را پرداخت کنید.

منهول کاروگیت

منهول کاروگیت

  1. این منهول ها را میتوان در سایز های بسیار زیادی تولید کرد زیرا سایز های سفارشی نیز دارند
  2. قیمت منهول کاروگیت بستگی به قیمت لوله انتخاب شده دارد زیرا باید توسط لوله تولید شوند
  3. عمر مفید این محصول در صورت استفاده صحیح تا 50 سال به بالا نیز میروند
  4. این محصول در برابر خوردگی و گاز های مخرب فاضلاب مقاومت دارند
  5. از منهول های کاروگیت میتوانید برای مخابرات و برق و همچنین فاضلاب استفاده کنید
  6. همانطور که در عکس میبینید میتوانید برای این منهول ها چندین خروجی و ورودی قرار دهید

روش تولید منهول ها کاروگیت

برای تولید منهول ها شما باید از یک لوله که سایز آن توسط مشتری مشخص میشود کمک بگیرید بعد از انتخاب سایز باید ارتفاع منهول مشخص کنید و شروع به  برش زدن لوله کنید لوله های کاروگیت در شاخه های 6 متری تولید میشوند. برای مثال ارتفاع منهول ما 3 متری است پس ما لوله را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم میکنیم و بعد از آن یک سر لوله را با کمک کور کن و گپ میبندیم حتما باید یکسر لوله باز باشد برای بستن یکسر دیگر باید حتما از دریچه های منهول کمک بگیرید. بعد از انجام این عملیات ها میتوانید ورودی ها و خروجی ها را برای منهول های خود مشخص کنید که به شما کمک میکند لوله های دیگر را به منهول متصل کنید.

آیا منهول های کاروگیت در برابر فشار مقاوم هستند؟

اصل این منهول ها از خود لوله کاروگیت است و لوله کاروگیت این ویژگی رو داره که در برابر فشار خاک مقاومت داشته باشه اصلا میشه گفت این لوله ها برای زیرخاک طراحی شدن و بهتر و راحت تر به کار خودشون زیرخاک ادامه میدن همین ویژگی ها را میتوان در لوله های کاروگیت نیز مشاهده کرد.با اینکه تحمل فشار این لوله ها کلا 4 بار است اما تحمل فشار بیرونی بسیار خوبی دارند و هرچقدر فشار از بیرون به آنها وارد شود مشکل برای منهول ها و لوله های شما پیش نخواهد آمد. برای درب این منهول ها میتوانید از جنس های مختلفی نیز استفاده کنید اما از جنس خود منهول نیز میتوانید دریچه های منهول خریداری کنید و برای محافظت به راحتی استفاده کنید.

ویژگی منهول های کاروگیت
قیمت منهول های کاروگیت

قیمت این منهول ها از پیش ساخته ها بسیار پایین تر است زیرا از لوله هایی تولید میشوند که از نظر قیمت از تمامی لوله های موجود در بازار ارزان تر هستند پس طبیعی است که منهول های تولید شده از کاروگیت نیز ارزان تر هستند. اگر همین حالا لوله های خود را از ما تهیه کنید هزینه برش دادن برای شما کاملا رایگان خواهد بود و تنها شما باید انشعاب های منهول را درست کنید و بعد منهول ها شما اماده خواهد بود پیشنهاد میشود بعد از تولید چند روزی از استفاده این منهول ها خودداری کنید تا به مقاومت اصلی خود برسند. منهول های کاروگیتی را به صورت جوش به هم متصل میکنند و مقدار زمانی که نیاز است این جوش ها بهم متصل شوند 1 نهایت 2 روز میباشد.

فروش انواع منهول های کاروگیتی

این محصول به صورت دونه ای به فروش میرسد پس اگر قصد خرید این محصول را دارید تماس بگیرید و برای خرید تعداد خود را مشخص کنید و از خرید این منهول ها لذت ببرید چون با ما شما خریدی بهتر و امن تر تجربه خواهید کرد ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم پس همین حالا برای خرید منهول های خود با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.توجه داشته باشید جنس این لوله ها برای تولید بسیار خوب است و دارای استاندارد های مورد نیاز ملی نیز هستند.

برای قیمت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535