لوله کاروگیت سایز 600 (24اینچ) + لیست قیمت

لوله کاروگیت سایز 600 : لوله های کاروگیت سایز ۶۰۰ از محبوب ترین لوله ها برای انتقال آب های فاضلاب و آب های سطحی هستند این لوله ها در دسته بندی لوله های سایز بزرگ هستند. لوله های دوجداره یا همان کاروگیت سایز 600 میلی متر مخصوص برای فاضلاب ها هستند و به طور معمول برای استفاده در مکان های پر فشار استفاده نمیشود. از ویژگی های لوله کاروگیت سایز 600 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وزن بسیار سبک و نصب آسان.
  2. قیمت بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با لوله های آهنی و مانیسمان.
  3. مقاومت بسیار بالا در برابر فشار های خارجی.
  4. مقاوم در برابر اسید ها و خوردگی.
  5. عمر طولانی مدت در صورت نصب صحیح.
  6. حمل نقل لوله کاروگیت به دلیل وزن پایین بسیار آسان است.
  7. تعمیر و نگهداری راحت لوله.

لوله کاروگیت سایز 600

شما میتوانید برای سفارش و خرید لوله ها همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید لوله هایی که خریداری میکنید باید به صورت شاخه های 6 متری باشد و مهر و علامت استاندارد نیز بر روی لوله ها خورده باشد. توجه داشته باشید تمامی لوله های کاروگیت فشار اتمسفری 4 بار دارند و اصلا برای مکان و پروژه های پر فشار توصیه نمیشوند اگر فشار آب بالاتری دارید لوله های بزرگ تر انتخاب کنید و یا کلا جنس لوله مورد نظر تقییر دهید. نکته آخر درهنگام خرید دقت باشید که یک سر لوله ها دارای کوپر و واشر سرخود میباشد که برای اتصال لوله ها به صورت خطی به هم میباشد.

لوله کاروگیت سایز 600

لوله کاروگیت سایز 24 اینچ

اینچ یک واحد اندازه گیری دیگر برای لوله های کاروگیت است و بیشتر مشتری ها د هنگام سفارش لوله های کاروگیت این لوله ها را به اینچ میشناسند. اگر 600 میلیمتر را به اینچ تغییر دهید دقیقا 24 اینچ برای شما به دست می آید و از نظر سایزی هیچ چیزی تغییر نمیکند.(نه سایز و نه مشخصات فنی)همانطور که گفتیم این لوله ها به دو صورت سبک و سنگین تولید میشوند که در ادامه مطلب به تفاوت های این دو نوع میپردازیم اما قبل از آن توجه داشته باشید که استاندارد این لوله ها در هر دو نوع یکی است و تفاوتی در استاندارد ایجاد نمیشود.

لوله کاروگیت 600 سنگین

لوله کاروگیت سایز 600 سنگین

این لوله ها به نام لوله های 31.5 کیلو نیوتون نیز شناخته میشوند و همین نشان دهنده این است که این لوله ها از مقاومت بیشتری نسبت به لوله های سبک بر خوردار است.لوله کاروگیت سایز 600 سنگین کاربرد های بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن انتقال آب های سطحی و استفاده از آن برای فاضلاب است اما یک کاربرد جالب دیگر این لوله ها این است که میتوان از آنها برای پل ها و زیر جوب ها نیز استفاده کرد. طبیعی است که قیمت این نوع لوله ها مقداری بالا تر باشد اما باز هم در مقایسه با لوله ها دیگر در جنس های دیگر بسیار مقرون به صرفه میباشد.

لوله کاروگیت 600 سبک

وزن و تحمل فشار این لوله ها از لوله های سنگین پایین تر است و به همین دلیل است که قیمت این لوله ها پایین تر میباشد اما تمامی کاربرد های لوله های سنگین را نیز دارد. این لوله ها به نام 16 کیلو نیوتون نیز شناخته میشود که برای انتقال آب های کشاورزی و آب های سطحی بسیار مناسب است زیرا از ارزان ترین لوله های موجود در بازار میباشند. هر دو لوله در صورت استفاده صحیح عمری تا حدود 40 سال دارند.

روش تولید لوله های دوجداره یا کاروگیت چگونه است؟

این لوله ها از مواد HDPE تولید میشوند که برای تولید لوله های پلی اتیلن تک لایه و دریچه های منهول پلی اتیلن نیز کاربرد دارد این مواد در سالیان گذشته بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر صورت امتحان خود را به درستی پس داده است. مقاومت در کنار وزن پایین و از همه مهمتر قیمت بسیار مقرون به صرفه از ویژگی های این مواد اولیه است که تمامی آن در لوله های کاروگیت جای گرفته است. تحمل فشار تمامی لوله های کاروگیت 4 بار فشار میباشد و این در همه لوله یکسان است اگر از این لوله ها میخواهید برای مناطق پر فشار تر استفاده بکنید میتوانید سایز های بزرگ تر را برای پروژ استفاده کنید هر چقدر سایز لوله بزرگ تر باشد فشار آب برای آن کمتر خواهد شد.

برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم حتی در روز های تعطیل از ساعت 9 تا 6:30

 

2 دیدگاه دربارهٔ «لوله کاروگیت سایز 600 (24اینچ) + لیست قیمت»

  1. با سلام و خسته نباشید

    با سلام و خسته نباشید ما نیاز به لوله ها کاروگیت سایز ۶۰۰ برای لوله کشی فاضلابی هستیم و مدنظر ما برای ۹۰۰ متر یک تا دو هفته کاری است چه خط تولیدی الان درحال کار است ممنون میشم پاسخ بدید۰۹۱۰۸۴۳۶۲۸۱

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535