دریچه منهول چدن بتن

فروش و قیمت دریچه منهول چدن بتن یا بتن چدن

دریچه منهول چدن بتن : به دریچه هایی که از دو جنس مواد اولیه مختلف تولید شده باشند دریچه های چدن بتن میگویند که دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی هستند. این دریچه ها یا جنس درب آنها به هم تفاوت دارد و یا طوقه و این کاملا به انتخاب مشتری بستگی دارد که کدام دریچه را استفاده کند  ویژگی های دریچه منهول چدن بتن عبارتند از :

  1. مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه های ناگهانی
  2. قیمت مناسب در مقایسه با دریچه های دیگر
  3. عمر طولانی مدت تا حدود 45 سال
  4. امکان استفاده در مکان های مختلف

دریچه منهول چدن بتن

دریچه های چدن بتن به این دلیل تولید و ساخته میشوند تا تمامی مشکلات و معایب دریچه های اصلی را برطرف کنند. برای مثال درجا هایی که امکان زنگ زدگی بسیار زیاد است نمیتوان از چدن ها استفاده کرد پس باید دریچه را با طوقه چدن و درب را به صورت بتنی انتخاب کنید. با خرید این نوع از دریچه ها نه تنها قیمت دریچه برای شما پایین تر خواهد آمد بلکه تعمیر و نگهداری دریچه ها نیز برای شما آسان تر خواهد شد.

دریچه منهول چدن بتن

دریچه چدن بتن

کاربرد اصلی این دریچه ها محافظت از منهول ها و چاه ها میباشد گاهی این منهول و چاه ها برای فاضلاب است و در برخی مواقع برای دیگر سیستم های زیر زمینی برای مثال سیستم مخابراتی نیز در زیر زمین قرار دارد. سایز های دریچه هایی این دو نوع سیستم های زیر زمینی بایکدیگر متفاوت است و معمولا برای مخابرات از سایز های بزرگ تر یا 80 سانتی استفاده میکنند تا به راحتی بتوان وسایل مورد نیاز را به داخل منهول برد توجه داشته باشید این دریچه ها پیشفرض به صورت سایز استاندارد تولید میشوند اما میتوانید سایز های مورد نیاز را به صورت سفارشی تولید کنید.

 

دریچه منهول بتن چدن

همانطور از که نام این دریچه ها پیداست از ترکیب دو نوع مواد به نام بتن و چدن ساخته شده اند. اما شاید فکر کنید که این مواد باهم ترکیب شده اند و دریچه ای به نام چدن بتن تولید شده است اما در اشتباه هستید با ما همراه شوید تا به شما بگوییم این دریچه ها چگونه تولید میشوند. همه دریچه هایی که تولید میشوند دارای اجزای مختلفی هستند که بدون نبودن آنها امکان اجرای دریچه های منهول و استفاده از آن امکان پذیر نمیباشد.

 

این دریچه ها از چه بخش های تشکیل شده است؟

همانطور که در بالا میبینید دریچه ها اصولا از سه بخش اصلی تشکیل شده اند و دریچه های منهول چدن بتن یا همان بتن چدن نیز همین گونه هستند. اما همانطور که در بالا گفتیم این مواد باهم ترکیب نشده اند بلکه از آنها برای ساخت دریچه کمک گرفته شده است برای مثال جنس درب اصلی از بتن ساخته شده و طوقه های این دریچه از جنس چدن تولید شده است دلیل اصلی نامگذاری این دریچه ها همین است. حتی در برخی از موارد شاهد برعکس بودن این موضوع هستیم که طوقه از جنس بتن بوده و درب از جنس چدن(بسیار نادر دیده خواهد شد)

 

آیا دریچه ها منهول بتن چدن رو تحمل فشار تاثیر دارد؟

اگر بخواهیم به صورت چشمی و آماتور به موضوع نگاه کنیم به نظر میرسد که بله از لحاظ تحمل فشار و مقاومت به نظر دریچه ها بهتر شده اند اما حتما باید برای درک بهتر این موضوع دوباره دریچه ها را روی فشار ببرند و بعد از تست فشار در آزمایشگاه مشخص میشود که دریچه چه مقدار از نظر تحمل بهتر شده یا افت کرده است. تست فشار آزمایشگاه ها با کمک دستگاه های فشار و کمپرسور های مخصوص بسیار قدرتمند انجام میشوند که قادر هستند فشاری 100 تن را روی دریچه ها وارد کنند.

 

قیمت دریچه منهول چدن بتن

 

قیمت این دریچه ها در حالت معمولی از بقیه دریچه ها پایین تر است و به عنوان دریچه های منهول مقرون به صرفه از این دریچه ها نام برده میشود. در بعضی از مواقع شاهد بالا رفتن مواد اولیه هستیم که بسیار بر روی قیمت این دریچه ها تاثیر گذار است. اما شرکت پایپ چی قیمت دریچه ها منهول خود را به صورت تعداد هرچقدر که انبار موجود باشد به قیمت قبل به مشتری های عزیز عرضه خواهد کرد اما برای دریچه های سفارشی که از کارخانه می آیند به صورت مستقیم به خود کارخانه متصل خواهید شد.

 

 

برای خرید و دریافت قیمت های به روز شما میتوانید با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم. در ظمن در صورت غلط املایی یا اطلاعات اشتباه به ما اطلاع دهید با تشکر پایپ چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535