قیمت و فروش دریچه منهول RPC یا آر پی سی

دریچه منهول RPC : دریچه های منهول آر پی سی نام اختصاصی این دریچه است اما باید بدانید که جنس اصلی این دریچه ها چیست؟ این دریچه ها امروزه به دلیل اینکه سرقت های دریچه ها بالا رفته است دوباره محبوب شده اند زیرا این دریچه ها به هیچ عنوان قابل بازیافت نیستند و سارقان چرا باید به سراغ این دریچه ها بروند؟ بیشتر سارقان به دنبال سرقت وسیله و جنس هایی هستند که قابلیت بازیافت داشته باشند نه دریچه های منهول rpc که پایه تولید آنها بتنی است.

دریچه منهول RPC

آر پی سی مخففی است که که دریچه ها از چه جنسی و چگونه تولید میشوند و اگر به لینک های آبی مراجعه کنید متوجه خواهید شد این مخفف ها چی هست. این نوع از دریچه ها بر خلاف دریچه های چدنی اصلا سرقت نمیشود و همچنین قیمت بسیار به صرفه تر و پایین تری دارد این نوع دریچه ها در سایز های مختلفی تولید میشود که باعث میشود انتخاب دریچه ها برای حفره ها و چاه ها بسیار آسان تر باشد. همچنین کلاس های مختلفی برای این نوع دریچه تولید شده است که باعث میشود از دریچه های گرانقیمت برای پروژه های سبک تر استفاده نکنید.

آیا دریچه های آر پی سی(RPC) شکننده هستند؟

شاید به نگاه اولیه به این دریچه ها فکر کنید که این دریچه ها به راحتی شکسته میشوند اما اصلا اینطور نیست زیرا این دریچه ها به وسیله میلگرد ها و ذرات نانو که به سختی کنار هم قرار گرفته اند این امکان را فراهم میکند که مقاومت این دریچه ها بسیار بالا باشد. این دریچه ها ویژگی های بسیار زیادی دارد که اگر در ادامه مطلب همراه ما باشید به شما این ویژگی ها را میگوییم.

ویژگی های این نوع از درب های منهول

  • این دریچه ها در کلاس های مختلفی تولید میشود.
  • این نوع از دریچه ها در رنگ های مختلفی تولید میشود.
  • دریچه های منهول پی آر سی در سایز های مختلفی و سفارش تولد میشود.
  • بر روی درب این دریچه ها امکان ثبت برند تجاری و یا لوگوی دلخواه وجود دارد.
  • این دریچه های دارای برگه تست فشار نیز میباشد.
دریچه منهول RPC
دریچه منهول آر پی سی

آیا این دریچه ارزش خرید دارد؟

درکل این دریچه ها به جز اینکه محافظ منهول ها را انجام دهند کاربردی دیگری ندارند و فقط برای اینکار تولید میشوند پس این سوال که آیا این دریچه ها ارزش خرید دارد یا خیر کاملا به خود شما برمیگرده اما اگر دریچه هایی که قابلیت بازیافت هستند تهیه کنید و بعد از آن سرقت شود برای سارقان دریچه های منهول بسیار ارزش دارد. پیشنهاد میشود برای جاهایی که سرقت و دزدی دریچه های منهول بالا است از دریچه های غیر قابل بازیافت استفاده کنید.

برای خرید دریچه های منهول RPC شما میتوانید با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر از وقت شما.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535