فروش و قیمت بولارد بتنی در تبریز

بولارد بتنی در تبریز: بولارد های بتنی در شهر های زیادی استفاده شده است اما بیشترین شهر هایی که از بولارد های بتنی استفاده کرده اند چه شهر هایی میباشد آیا دارای الگوی خاصی است؟ خب باید در نظر داشته باشید که شهر های سر سبز بیشتر از این بولارد ها و یا راهبند های بتنی استفاده میکنند چرا؟ زیرا فضا هایی که دارای سر سبزی زیاد است باید توسط این بولارد ها محافظت شود.

بولارد بتنی در تبریز

بولارد ها در هر جای کشور به کار رفته باشد دارای یک الگو و به صورت ترافیکی تولید میشود. زیرا در هنگام تصادف باعث میشود که این بولارد ها شکسته یا حتی بعد از تصادف ممکن است خودرو داخل فضا های حفاظت شده شود. بولارد های بتنی در رنگ های مختلفی تولید میشود که این قابلیت باعث میشود که زیبایی خاصی به فضا وارد شود. بولارد های بتنی در رنگ های مختلفی تولید میشود که باعث میشود این راهبند ها را همرنگ کاشی ها و یا دیوار های پارک ها استفاده کرد و ست کرد.

ویژگی ها و موارد استفاده از بولارد ها

بولارد ها هیچکاربردی خاصی ندارند و تنها برای بستن فضا هایی که باید از ورود وسایل نقلیه جلوگیری شود استفاده میشود و این جنس از بولارد ها یعنی بتن قابل بازیافت نیست و به همین دلیل است که سرقت این بولارد ها بسیار کمتر از بولارد هایی است که از جنس های آهنی و فولادی است زیرا این ها قابل بازیان هستند و بیشتر توجه سارقان را به خود جلب میکند. بولارد های بتنی باید به گونه ای طراحی شده باشند که هنگام برخورد فشار را به خوبی رد کنند تا به شکستگی بولارد ها ختم نشود دقیقا مانند تصویر زیر.

بولارد بتنی در تبریز
بولارد بتنی در تبریز

قیمت بولارد یا راهبند بتنی در تبریز

متاسفانه به دلیل نوسانات بازار قیمت های بولارد ها ثابت نمیباشد از قرار دادن قیمت بولارد ها معذور شما میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های پایپ چی تماس بگیرید تا به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما باشیم. قیمت ها در تعداد و سایز های بولارد ها متفاوت خواهد بودو توجه داشته باشید تمامی راهبند هایی که از شرکت ما دریافت خواهید کرد دارای ضمانت و استاندارد های کامل میباشد.

شما میتوانید برای خرید هم به صورت آنلاین و غیرحضوری اقدام کنید و هم میتوانید به صورت حضوری با مراجعه به دفتر فروش خرید و سفارش خود را انجام دهید با تشکر از شما مدیریت پایپ چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535