دریچه منهول مستطیلی

فروش و لیست قیمت دریچه منهول مستطیلی

دریچه منهول مستطیلی : دریچه های مستطیلی در جنس های مختلفی تولید میشود این دریچه ها همراه با یک طوقه به فروش میرسد که باعث میشود دریچه ها کامل در جای خود بیاستد. قیمت دریچه های منهول مستطیلی معمولا بالا تر از دریچه های منهول دایره ای است زیرا دریچه های رند بازار دریچه های دایره ای هستند اما دریچه های منهول مستطیلی بیشتر به صورت مستطیلی تولید میشود و قیمت بالاتری نیز دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

معایب دریچه منهول مستطیلی

دریچه منهول مستطیلی از دو ضلع بزرگ و دو ضلع کوچک ساخته شده است بعضی اوقات به دلیل سنگینی دریچه ها ممکن است هنگام بلند کردن دریچه از دست شما خارج شده و از ضلع کوچکتر به داخل منهول سقوط می‌کند این بزرگترین معایبی است که یک دریچه می‌تواند داشته باشد اگر شخصی در منهول وجود داشته باشد یا کنترل وسیله ای در داخل منهول باشد حتماً صدمه جدی خواهد دید. از دیگر معایب این دریچه‌ها وزن بسیار سنگین آنها می باشد به همین دلیل است که هزینه بارگیری و حمل و نقل دریچه ها معمولا به‌مراتب بیشتر از دیگر دریچه ها می باشد.

مزایا استفاده از دریچه منهول مستطیلی

نوبت گفتن مزایای دریچه مستطیل شکل رسید این دریچه ها نقاط قوت آنها بیشتر از نقاط ضعف آنها می باشد به همین دلیل است که این دریچه ها از محبوبیت بسیار خوبی میان اجرا کارها و پیمانکار ها برخوردار است اما بزرگترین نقطه قوت این دریچه چیست؟دریچه های منهول مستطیلی همانطور که گفتم به راحتی در محل خود بدون ایجاد مزاحمت برای افراد در حال عبور قرار می‌گیرد و همچنین این دریچه از ظاهری بسیار مناسب برای استفاده در خیابان ها و اتوبان ها تولید می شود. کلاس های تولید شده برای این دریچه در انواع مختلفی تولید می شود و به همین دلیل باعث می‌شود که موارد استفاده برای این دریچه ها و انتخاب آنها آسان تر شود.

دریچه منهول مستطیلی
دریچه منهول مستطیل

شکل ظاهری دریچه منهول مستطیل شکل

شکل ظاهری این دریچه ها دقیقاً به صورت مستطیل می باشد اما باید طوقه هایی که برای این نوع دریچه در نظر گرفته می‌شود میز مستطیلی باشد زیرا مهم استفاده از مستطیل بودن است نه پر کردن حفره مورد نیاز البته دریچه هایی تولید می شود که درب آن ها به صورت دایره ای بوده توقعی که در آنها قرار می گیرد به صورت چهار گوش تولید می شود یعنی باید حفره‌ای که برای این دریچه در نظر گرفته می شود به صورت مربعی باشد و بازهم دریچه در کنج قرار نمی‌گیرد. تغییر رنگ و ثبت برند و نام تجاری نیز از ویژگی‌های این دریچه می باشد که در تمامی دریچه‌ها شاهد آن می باشیم.

برای خرید دریچه های منهول مستطیلی و دریافت قیمت های دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید و با متخصصین ما در تماس باشید با تشکر از شما مدیریت پایپ چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535