نسل جدید دریچه منهول

نسل جدید دریچه منهول چیست وچه کاربردی دارد؟

نسل جدید دریچه منهول : اگر به دنبال دریافت قیمت از دریچه های منهول نسل جدید هستید و یا دنبال نمایندگی های فروش این نوع از دریچه های منهول نسل جدید هستید همین حالا با تماس بگیرید تا از ویژگی های این دریچه ها و قیمت های آنها مطلع شوید.

نسل جدید دریچه منهول

نسل جدید دریچه ها در زمانی که سرقت دریچه ها به بیش از اندازه رسید شروع به تولید کرد این نسل جدید دریچه ها به منظور جلوگیری از سرقت بیش از اندازه دریچه ها طراحی و تولید شد اما آیا نسل جدید دریچه منهول موفق به جلوگیری از سرقت بیش از اندازه دریچه ها شد یا خیر؟قبل از جواب دادن به این سوال باید اصلاً بدانید که نسل جدید دریچه منهول چیست و از چه جنسی تولید می شود نسل جدید دریچه همان دریچه های منهول نانوکامپوزیت میباشد که به دلیل تولید جدید نام آن را نسل جدید نیز گذاشتند قبل از اینکه از این دریچه ها تولید شود و استفاده شود از دریچه های قدیمی که از جنس بتن و جنس هایی از قبیل آهن تولید می شدند استفاده می‌کردند و شاهد خرابی در دریچه های بطنی و سرقت زیاد در دریچه های آهنی و آلیاژهای آهنی بودند. این سرقت ها نه تنها از نظر مالی برای شهرداری ها مشکل به وجود می آورد بلکه باعث به خطر افتادن افرادی که در حال عبور از خیابان هستند نیز می شد برای مثال تصور کنید که موتوری در حال عبور است خیابان است و دریچه منهول دزدیده شده است هنگام عبور موتوری چه اتفاقی برای او و موتور خواهد داد ن شک خسارت‌های جبران‌ناپذیری به افرادی که در حال عبور از خیابان هستند میرسد.

نسل جدید دریچه های منهول چیست؟

همانطور که در بالا گفتیم این دریچه همان نانوکامپوزیت میباشد که در مطالب قبل روش تولید آنها به صورت مختصر توضیح داده شده است که شما می توانید بر روی کلیک اینجا کلیک کنید. این دریچه ها به خوبی توانست میزان سرقت دریچه ها را کنترل کنند زیرا این دریچه ها عنوان قابل بازیافت نیستند و هیچ ارزشی برای دزدیده شدن ندارد پس به جرأت می‌توان گفت که بله این دریچه ها توانست روند سرقت دریچه ها را بسیار کند کند و امنیت و راحتی را در شهرها و خیابانها به ارمغان بیاورند. دریچه های منهول نسل جدید در سایزهای بسیار کوچک که ۲۰ سانت از تولید شده و تا دریچه های سایز ۸۰ نیز ادامه دارد و همین امر باعث می‌شود که از سایزهای مختلف این درجه در تمامی پروژه ها استفاده شود.

قیمت نسل جدید دریچه منهول

نسل جدید دریچه های منهول ویژگی های بسیار زیادی دارد ولی مهمترین ویژگی ها و قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه این دریچه ها می باشد.این دریچه ها تقریباً با دیگر دریچه ها در کلاس های همسان و تحمل فشارهای همسان حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تفاوت قیمت دارد اما این قیمت و پایین بودن آنها باعث کمتر شدن تحمل فشار و کمتر شدن کیفیت نیست این قیمت ها به صورت سایز بندی و کلاس های تولید شده داده می شود.

نسل جدید دریچه منهول
نسل جدید دریچه منهول

ویژگی های نسل جدید دریچه منهول :

۱. عمری طولانی مدت تا حدود ۵۰ سال در صورت استفاده صحیح.

۲. قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر دریچه های منهول در بازار.

۳. مقاومت بسیار قوی حتی در برابر ضربه و چکش خواری.

۴. مقاوم در برابر حرارت مستقیم آتش و مقاوم در برابر اشعه خورشید

۴. امکان استفاده از این دریچه ها در اتوبان ها و خیابان های پر رفت و آمد.

۵. نصب آسان و حمل و نقل آسان نسبت به دریچه های سنگین تر.

۶. بهبود روند سرقت دریچه ها در مکان هایی که سرقت بسیار زیاد می باشد.

۷. زیبایی این دریچه ها و حفظ مبلمان شهری به کمک نصب آسان.

نکاتی هنگام خرید دریچه منهول نسل جدید :

هنگام خرید دریچه های منهول به شکستگی ها و ترک های دریچه ها توجه داشته باشید و همچنین کلاس های خریداری شده در محل مناسب و پروژه مناسب استفاده کنید که مشکلی برای دریچه ها ایجاد نشود. هنگام بارگیری و حمل و نقل دریچه ها بسیار احتیاط کنید زیرا این دریچه ها وزن سنگینی دارند و ممکن است هم به دریچه ها اسیب برسد و هم به افرادی که در حال حمل دریچه هستند.

برای خرید دریچه های منهول نسل جدید شما میتوانید به راحتی با تماس با شرکت پایپ چی از ما دریچه های خود را خریداری کنید و از مشاوره رایگان نیز بهرمند شوید با تشکر از شما شرکت پایپ چی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535