تولید و فروش دریچه منهول نانوکامپوزیت

دریچه منهول نانوکامپوزیت : به محافظ ها و پوشش هایی که بر روی منهول و چاه ها قرار میگیرند و از سقوط افراد و اشیاء در آن جلوگیری میکنند دریچه منهول میگویند که در انواع مختلفی تولید میشود یکی از آنها دریچه نانو کامپوزیت میباشد. درب های منهول باید به خوبی بر روی منهول ها و چاه ها قرار بگیرند و امنیت را برای افراد درحال تردد به وجود بیاورند توجه داشته باشید که این دریچه ها در 3 کلاس اصلی ترافیکی و پیاده رویی تولید میشوند پس درهنگام خرید توجه داشته باشید و به هیچ عنوان از دریچه های سبک و غیرمقاوم برای خیابان ها استفاده نکنید و جان و اموال مردم را به خطر نیندازید شما میتوانید قبل از خرید از فروشندگان ما مشاوره دریافت کنید.

دریچه منهول چه ویژگی هایی دارد؟

  1. دریچه منهول باید عمری بالاتر از 20 سال داشته باشد در غیر این صورت شهرداری اجازه نصب به شما نخواهد داد
  2. پوشش ها و محافظ های منهول که به صورت ترافیکی تولید میشوند باید دارای ضمانت و گارانتی شکستگی باشند
  3. تمامی دریچه ها امکان تغییر رنگ و ثبت برند و لوگوی تجاری را دارند اما باید قبل از تولید به صورت سفارشی تولید شوند
  4. تمامی دریچه های منهول به همراه طوقه یا همان فریم تولید میشوند

 

 

 

دریچه منهول نانوکامپوزیت

دریچه منهول نانوکامپوزیت

درب های منهول در مکان های مختلفی تولید میشود بعضی از آنها در پیاده رو ها و در بعضی از آنها در مکان های پر تردد خودرو ها صورت میگیرد اما نمیتوان همه این مکان ها را از یک نوع دریچه استفاده کرد زیرا دربعضی مواقع باعث بالا رفتن قیمت میشود. برای مثال برای مکان های پیاده رویی از کلاسB125 استفاده میشود که تحمل فشار قابل قبولی برای پیاده رو دارند حداقل تحمل فشار این نوع دریچه 12 تن میباشد. کلاس بعدی C250 هست که برای خیابان ها و کوچه ها استفاده میشود و امکان تردد خودرو از روی دریچه را برای شما فراهم می آورد حداقل تحمل فشار این دریچه ها 25 تن میباشد و اما کلاس بعدی D400 است که از پر فروش ترین دریچه های جهان میباشد تحمل فشار این نوع از دریچه تا 45 تن نیز میرسد و با توجه به وزن مناسبی که دارد میتوان از آن حتی در اتوبان ها نیز استفاده کرد.

ویژگی دریچه های منهول نانو کامپوزیت

  1.  درب های منهول نانوکامپوزیت حتی در برابر آتش مستقیم مقاومت دارند و هیچ آسیبی به این دریچه ها وارد نمیشود
  2. تنوع سایز یکی از مهم ترین ویژگی ها محصولات است که این محصول دارای تنوع زیادی سایز بندی و کلاس تولید شده دارند
  3. قیمت این دریچه نسبت به دریچه های چدنی و کوپلیمری بسیار به صرفه میباشد و در زمان معرفی این درب ها یکی از مهم ترین ویژگی های آن قیمت بسیار پایین بود
  4. عمر مفید این دریچه ها در صورت نصب درست و استفاده صحیح تا 50 سال میباشد
  5. تنها دریچه ای که نشان استاندارد و کلاس تولید شده آن روی درب نوشته شده است همین محصول میباشد
  6. این پوشش ها به دلیل غیرقابل بازیافت بودن درصد سرقت بسیار پایین تری نسبت به دیگر محصول ها دارد و توجه سارقان را به خود جلب نمیکند
قیمت دریچه های نانوکامپوزیت

این دریچه ها نسل جدید شناخته میشوند زیرا تمامی نواقص و عیب هایی که دیگر دریچه ها داشتند را برطرف میکرد یکی از آنها همین قیمت بود این دریچه ها با شعار اینکه دیگر دریچه های گران نخریم وارد بازار شدند و قیمتی پایین تر از همه ی محصولات داشتند اما این قیمت باعث کیفیت پایین و بد بودن دریچه ها نبود. برای نشان دادن اینکه این پوشش ها از ویژگی های خوبی در برابر قیمت مقرون به صرفه برخوردار هستند تمامی دریچه ها تا 5 سال ضمانت شکستگی و خرابی نیز دارند. شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول با شماره های ما تماس بگیرید ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما هستیم. توجه داشته باشید تمامی محصولات به صورت استاندارد بوده و ضمانت نامه نیز برای آنها وجود دارد.

روش تولید درب منهول نانو کامپوزیت

بیشتر درب ها و پوشش های منهول به صورت قالبی تولید میشوند یعنی مواد اولیه به داخل قالب ها ریخته میشود و بعد از سفت شدن از قالب خارج میشوند این دریچه نیز این گونه میباشد. بعد از ریخته شدن مواد داخل قالب ها به وسیله هوای خنک و آب شروع به خنک سازی قالب میکنند و بعد از خارج کردن از قالب باید مدتی در انبار گذاشته شوند تا به مقاومت نهایی خود برسند حداقل زمان مورد نیاز برای این عملیات یک هفته میباشد همچنین در زمان تولید میتوانید رنک و یا حتی لوگوی دریچه ها را به صورت سفارشی تغییر دهید تغیر رنگ به صورت داخلی بود و با اسپری های رنگ نمیباشد و لوگو ها نیز به صورت لیزری انجام میشوند.

برای خرید و قیمت تماس بگیرید.

5 دیدگاه دربارهٔ «تولید و فروش دریچه منهول نانوکامپوزیت»

  1. آقا به سوال داشتم میخواستم بدونم که این دریچه های نانو کامپوزیت تحمل وزن خوبی داره یا نه ؟ بعضی ها میگن نه این دریچه ها راحت می‌شکنه درسته یا نه ؟ ممنون میشم که راهنمایی کنید بنده رو اعلان و روشن کردم و در صورت پاسخ برای من پیام میداد.

    1. سلام خدمت شما فقط این رو در مورد تحمل وزن ها بگم که این دریچه ها بگم که تنها دریچه ای که ضمانت شکستگی دارد دریچه های منهول نانوکامپوزیت است.

  2. رضایی محمدی

    سلام و عرض ادب رضایی هستم ۲۸ عدد دریچه نانوکامپوزیت برای چاه های منهول میخواستیم لطف میکنید قیمت بدید ممنون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535