لیست قیمت و فروش دریچه منهول سایز 80

دریچه منهول سایز 80 : دریچه منهول سایز ۸۰ یا همان دریچه 80 از بزرگترین دریچه های تولید شده میباشد که میشود از آنها برای منهول ها و چاه ها استفاده کرد. دریچه های منهول سایز 80 بیشترین کاربرد را برای سیستم های زیر زمینی دارد زیرا به راحتی وسایل مورد نیاز و افراد به کمک این دریچه ها به داخل منهول ها وارد میشوند و به راحتی نیز از آنها خارج میشود.

دریچه منهول سایز 80

یکی از کاربردهای بسیار مهم دریچه منهول سایز ۸۰ استفاده از آن به عنوان دریچه برای سیستم های مخابراتی می باشد همانطور که در مطالب قبلی گفتیم سیستم های مخابراتی نیازمند نگهداری بسیار زیاد می باشد و این نگهداری باید به صورت امن و راحت توسط کارکنان مخابرات صورت گیرد وسایل مورد نیاز که برای بردن وسایل نگهداری مخابرات استفاده می‌شود بسیار بزرگ هستند پس از دریچه های بزرگ استفاده کرد. دریچه منهول سایز ۸۰ در کلاس های ترافیکی و پیاده روی تولید می‌شود که این امکان را فراهم می‌کند در خیابان‌های پر رفت و آمد که فشار بر روی دریچه ها بسیار زیاد است نیز استفاده شود.

قیمت دریچه سایز 80

قیمت دریچه منهول سایز ۸۰ تفاوت بسیار زیادی از دریچه های حساس های کوچکتر قیمت داده می‌شود زیرا همانطور که می‌دانید این دریچه ها به صورت مهندسی سازی شده طراحی و تولید می‌شود منم دریچه‌های ۸۰ از قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع و تا 3 میلیون تومان ادامه دارد. این دریچه ها دارای ویژگی هایی میباشد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم. اما قبل از آن باید بدانید که تمامی ویژگی های نام برده شده برای تمامی جنس ها نمی باشد بلکه برای چند نمونه و در بهترین حالت برای بیشتر جنس های تولید شده می باشد.

دریچه منهول سایز 80
دریچه منهول سایز 80

ویژگی های دریچه منهول سایز 80

  1. این دریچه ها باید عمر طولانی مدت حداقل تا ۵۰ سال داشته باشند.
    2 . دریچه سایز ۸۰ امکان پوشش و محافظت از چاه های بسیار بزرگ را دارد.
    3 . این نوع دریچه در کلاس های مختلف سبک تا سنگین تولید می شود و همچنین می توان آنها را در جنس های مختلف خریداری کرد.
    4 . این دریچه ها امکان تغییر رنگ و ثبت نام و برند تجاری را بر روی خود دارند.
    5 . این نوع از دریچه ها دارای قیمت های مختلفی می باشد پس می شود از آنها برای پروژه های بسیار استفاده کرد.

دریچه منهول سایز 80 دارای کلاس های مختلفی میباشد که باید حتما قبل از خرید با متخصصین مشاوره دریافت کنید تا به صورت امن و تخصصی دریچه های خودرا خریداری کنید.

4 دیدگاه دربارهٔ «لیست قیمت و فروش دریچه منهول سایز 80»

  1. بهروز ‌نیک نام

    سلام و خسته نباشید بنده چاهی دارم که نیاز به دریچه داره قطر چاه دقیقا 80 است این دریچه رو باید بخرم یا بزرگتر که داخل چاه نیوفته؟

    1. با سلام خدمت شما بله اگر همین دریچه را خریداری کنید به راحتی حفره و چاه شما رو مپوشاند نگران افتادن دریچه ها در چاه نباشید این دریچه ها دارای طوقه میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535