قیمت و فروش دریچه منهول دستگیره دار

دریچه منهول دستگیره دار چیست و چه کاربردی دارد؟ برخی از دریچه ها برای مکان هایی استفاده میشوند که باید در طول روز چندین بار باز و بسته شوند پس باید از دریچه ای استفاده کرد که به راحتی این عملیات را بتوان انجام داد. البته تمامی دریچه ها را نمیتوان به صورت دستگیره دار تولید کرد زیرا اگر وزن آنها بالا باشد ممکن است باعث شکستگی دستگیره شود. همانطور که در تصویر میبینید برای اینکه فشار به یک دستگیره وارد نشود از دو عدد دست گیره استفاده میشود که فشار بین آنها تقسیم شود.

دریچه منهول دستگیره دار

ویژگی دریچه منهول دستگیره دار

  1. امکان باز و بسته کردن برای این نوع دریچه ها بسیار راحت است
  2. معمولا دریچه های دستگیره دار از وزن سبک تری برخوردار هستند
  3. شما میتوانید این درب ها و پوشش ها را در کلاس های اصلی ترافیکی و پیاده رویی تهیه کنید
  4. از لحاظ طول عمر به دلیل دارا بودن دست گیره از بقیه دریچه ها عمری بالاتر دارند
  5. این محصول را میتوانید به صورت استاندارد EN124 خرید کنید
  6. روش نصب و جایگذاری این پوشش های فاضلابی بسیار راحت میباشد

چرا باید از دریچه های دستگیره دار استفاده کنیم؟

دریچه وقتی مدت زیادی درجای خود قرار میگیرند لای درب و طوقه گرد و خاک نفوذ میکند و بعد برای بازکردن آن به مشکل خواهید خورد مخصوص دریچه هایی که بر روی فاضلاب ها قرار میگیرند این مشکل را دارند. برای باز کردن دریچه های قدیمی نیاز است که به کمک یک پتک بر روی درب اصلی بکوبید تا بتوانید آن را باز کنید اما اگر دریچه ها دستگیره داشته باشند دیگر نیازی به انجام این کار نیست و به راحتی با کشیدن دستگیره ها میتوانید درب را باز کنید هرچقدرم که درب باز نشده باشد بازم به راحتی میتوانید این کارا انجام دهید. توجه داشته باشید که میتوانید این محصولات را نیز به صورت سفارشی تولید کنید و تعداد دستگیره ها را نیز کم و زیاد کنید اما باید حتما قبل از تولید به صورت سفارشی مشخص کنید.

قیمت دریچه منهول دستگیره دار

این کلاس دریچه است که تایین کننده قیمت محصول میباشد اما قیمت محصولاتی که دارای دستگیره هستند مقداری بالاتر است اما آنقدر چشمگیر نیست که از خرید این محصول منصرف شوید. شما میتوانید قیمت این دریچه ها را از ما به صورت آنلاین و پشت خطی بپرسید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم. این قابلیت برای تمامی دریچه ها نیست و معمولا برای پلاستیکی و کوپلیمری از آن استفاده میشود و تقریبا تمامی دریچه هایی که سبک هستند را میتوان به این صورت تولید کرد. جنس دستگیره های تولید شده باید طوری باشد که هنگام بلند کردن آسیب نبینند و حتی دست را زخم نکنند.

دریچه منهول فاضلاب دستگیره دار

کاربرد اصلی دریچه ها در اول که تولید شدند برای محافظت از سیستم های زیر زمینی فاضلاب بودند که کم کم با پیشرفت شهر ها بیشتر سیستم ها مانند مخابرات و برق نیز در زیر زمین پیشرفت کردند. معمولا برای سایز های بزرگ این دریچه ها نمیتوان از دستگیره استفاده کرد زیرا سنگینی باعث خرابی آن میشود نکته دیگری که درهنگام این محصولات باید رعایت این است که توجه داشته باشید که آیا تردد خودرو باعث خرابی آن میشود یا خیر معمولا برای این دستگیره ها بر روی درب اصلی جایی تعبیه شده است که داخل آن قرار میگیرد و از شکستن و خرابی آن جلوگیری میکند. شما میتوانید برای خرید هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری اقدام کنید.

برای دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535