فروش انواع دریچه منهول در تبریز به صورت تکی و عمده

دریچه منهول در تبریز : متاسفانه درحال حاضر هیچ نمایندگی از طرف شرکت ما برای فروش دریچه های منهول در شهر تبریز وجود ندارد شما میتوانید محصولات خود را به صورت حضوری از نمایندگی های معتبر خریداری کنید و یا به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. تمامی دریچه هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد هستند که این اجازه را به شما میدهد که از این دریچه ها حتی در خیابان های اصلی و اتوبان ها استفاده کنید. برای استفاده در پیاده رو ها از دریچه های پیاده رویی و برای اتوبان ها از دریچه های 40 تن ترافیکی استفاده میشود.

دریچه منهول در تبریز

دریچه منهول در تبریز

  1. دریچه های استفاده شده حتما باید مورد تایید شهرداری باشند در غیر این صورت اجازه استفاده از این دریچه ها را ندارید
  2. بیشتر محافظ ها یا همان پوشش های منهول باید عمری بیشتر از 20 سال داشته باشند
  3. درب های منهول در تبریز بیشتر برای فاضلاب ها و مخابرات ها استفاده میشود
  4. دریچه های منهولی که در مکان ها و پروژه های ترافیکی استفاده میشوند باید دارای ضمانت شکستگی باشند
  5. امکان ثبت برند و لوگو دلخواه برای تمامی دریچه ها وجود دارد اما باید قبل از تولید آنها را مشخص کنید و سفارش دهید

از دریچه های منهول کجا استفاده میشود؟

امروزه میشود گفت از دریچه های منهول در همه شهر ها و حتی روستا ها استفاده میشود از این درب ها برای پوشاندن ورودی منهول های فاضلاب و مخابرات و حتی و برق و گاز استفاده میشود بله درست شنیدید تمامی این سیستم ها امروزه در زمین قرار دارند و برای تعمیرات و نگهداری مدام باید وارد این سیستم های زیرزمینی بشوند. اگر این دریچه ها نبود باید برای هربار ورود به زیرزمین اقدام به کندن زمین نمایید علاوه بر هزینه های اضافی باعث خرابی آسفالت و بهم زدن مبلمان شهری میشود. بهم زدن مبلمان شهری باعث میشود هنگام عبور و تردد خودرو با مشکل مواجه شوید و یا حتی در هنگام قدم زدن نیز پای شما با برآمدگی های سطح آسفالت برخورد کند و قدم زدن و راه رفتن را برای شما دشوار کند.

از چه دریچه هایی میتوان در تبریز استفاده کرد؟

دریچه ها در جنس های مختلفی تولید میشوند از پلاستیکی گرفته تا چدنی و بتنی هرکدام از این دریچه ها دارای ویژگی های خاصی هستند اما آب و هوای شهر تبریز طوری است که میتوان از تمامی جنس ها در آن استفاده کرد. در برخی از شهر ها به دلیل بالا بودن بیش از اندازه دمای هوا امکان استفاده از بعضی پوشش های منهول نیست زیرا باعث شل شدن آن میشود و در نتیجه مقاومت آن کاهش میابد و با کوچکترین ضربه و فشار صدمه میبینند. پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید دریچه های منهول با فروشندگان ما مشاوره دریافت کنید تا خریدی بهتر و دقیق تر را تجربه کنید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم.

باتشکر برای قیمت تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535