قیمت و فروش انواع دریچه منهول در یزد

دریچه منهول در یزد در جنس های مختلفی به فروش میرسد زیرا به دلیل آب و هوایی که دارد امکان استفاده از تمامی دریچه ها در آن وجود دارد. برخی از دریچه ها هستند که نمیتوان از آن در آب و هوای بسیار گرم استفاده کرد یا برعکس بعضی دیگر را نمیتوان در هوای بسیار سرد استفاده کرد زیرا باعث ضعیف شدن دریچه میشود و با کوچکترین ضربه آسیب میبینند. کاربرد اصلی دریچه های منهول محافظت از منهول ها و چاه های فاضلاب میباشد که از سقوط افراد و اشباء در داخل آن جلوگیری میکند همچنین رابطی میان فضای بیرون و فضای داخلی میباشد که کمک میکند کارکنان راحت تر به داخل بروند و به راحتی نیز از آن خارج شوند.

دریچه منهول در یزد

دریچه منهول در یزد

متاسفانه درحال حاضر هیچ نمایندگی برای فروش دریچه ها در شهر یزد وجود ندارد شما برای خرید دریچه های خود باید به صورت غیرحضوری اقدام کنید و یا با مراجعه به نمایندگی های معتبر خرید خود را انجام دهید. دریچه ها سایز های و اندازه های بسیار مختلفی دارند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید با فروشندگان ما مشورت کنید تا خریدی بهتر را تجربه کنید توجه داشته باشید تمامی محصولات شرکت پایپ چی استاندارد بوده و میتوان از آن برای صادرات نیز استفاده کرد. برای خرید و دریافت درصد تخفیف همکاری میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم.

دریچه های منهول باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

  • باید در برابر ضربه و فشار های لحظه ای مقاوم باشند
  • عمر مفید یک پوشش منهول باید بالای 20 سال باشد تا اجازه استفاده از آن توسط شهرداری داده شود
  • دریچه های منهول نباید مبلمان شهری را بهم بریزند
  • درب اصلی باید دارای نشان استاندارد و نوشته کلاس تولید شده باشد
  • دریچه منهول باید در کلاس های مختلف دارای گارانتی و ضمانت شکستگی باشد
  • این پوشش ها باید به خوبی رابط فضای بیرون و داخل منهول باشند

قیمت دریچه منهول در شهر یزد

قیمت هایی که ما برای محصولات خود تایین کرده ایم در همه جای ایران به یک اندازه است و اگر با ما تماس بگیرید میتوانید دریچه های خود را در قیمت بسیار پایینی خریداری کنید. ممکن است شما برای خرید دریچه ها در یزد قیمت بالاتری دریافت کنید که این کرایه باری دریچه ها است که بر روی آنها حساب شده مگرن از لحاظ کیفیت و مقاومت دریچه ها هیچ تفاوتی با هم ندارند. اگر دریچه های خود را از شرکت ما خریداری کنید در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال میشود و کرایه نیز برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود محصولا بنا به درخواست مشتری توسط باربری یا ماشین شخصی ارسال میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535