فروش و لیست قیمت دریچه منهول در اصفهان

دریچه منهول در اصفهان : از بیشترین شهرهایی که درحال تولید و ساخت انواع دریچه ها برای فاضلاب و منهول ها هستند میتوان به شهر اصفهان اشاره کرد شما میتوانید خرید های خودتون رو مستقیم از شهر اصفهان خریداری کنید. دریچه هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد کامل میباشند و با قیمتی بسیار مناسب به شما مشتری های عزیز عرضه میشود. دریچه های منهول پوشش هایی هستند که وظیفه آنها محافظت از منهول ها در برابر سقوط افراد و یا وسایل میباشد و باید دقت داشته باشید که هر دریچه ای در خیابان استفاده میشود باید توسط شهرداری تایید باشد هر دریچه ای که در خیابان استفاده میشود باید یکسری استاندارد ها را رعایت کرده باشد که در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

دریچه منهول در اصفهان

دریچه های منهول که در ایران استفاده میشود باید در استاندارد EN124تولید شده باشند و اما اگر بخواهیم از این دریچه ها در اتوبان ها و خیابان های اصلی استفاده کنیم داستان کاملا فرق دارد. دریچه هایی که در این دو مکان استفاده میشوند باید وزن بالای 40 کیلوگرم داشته باشند زیرا ممکن است درهنگام عبور خودرو اگر دریچه سبک باشد از جای خود بلند میشود مورد بعدی پوشش هایی که برای این منهول ها استفاده میشوند باید با طوقه های خود کیپ باشند و لقی و جا به جایی در آن صورت نگیرد. کلاسی که باید این دریچه را خریداری کنید D400 میباشد و باید حتما بر روی درب اصلی آن نوشته شده باشد تا گارانتی شامل شما شود.

دریچه منهول در اصفهان

ویژگی دریچه های منهول در اصفهان

  1. همه ی دریچه هایی که از شرکت ما و نمایندگی های معتبر ما خریداری میکنید دارای استاندارد گارانتی میباشند
  2. همه این دریچه ها در وزن های استاندارد تولید میشوند و کلاس کاری آنها بر روی درب اصلی نوشته شده است
  3. عمر مفید یک دریچه منهول باید بالاتر از 15 سال باشد در غیر این صورت مجوز استفاده از آن صادر نخواهد شد
  4. هر دریچه و پوشش منهولی که تولید میشود باید هم به صورت درب اصلی و همراه با طوقه تولید شود تا به خوبی در جای خود قرار بگیرند
  5. بهتر از است از جنسی خرید کنید که دارای سایز و اندازه های متنوعی باشد تا در انتخاب دریچه ها راحت تر باشید
  6. بهتر است برای خرید درب و طوقه از یک جنس خریداری کنید
  7. این محصول باید به خوبی فشار های لحظه ای و فشار های ایستایی را تحمل کنند

قیمت دریچه منهول در شهر اصفهان

شما با خرید از اصفهان کرایه بار کمتری برای حمل و نقل پرداخت خواهید کرد پس در نتیجه قیمت تمام شده کل برای شما کمتر خواهد بود اما قیمت دریچه در تمامی نقاط کشور به یک اندازه میباشد ولی تصور کنید اگر این دریچه ها را از تهران خریداری کنید کرایه بار سنگین تری تا اصفهان خواهید داشت. قیمت گذاری دریچه ها بستگی به جنس آن دارد برای مثال دریچه های منهول چدنی به صورت وزنی قیمت گذاری میشوند و باید وزن این دریجه ها را در قیمت روز مواد اولیه ضرب کنید تا قیمت به روز این دریچه مشخص شود برخی از دریچه های مانند درب های بتنی و کوپلیمری به صورت عددی به فروش میرسند و نیازی به وزن کشی نیست این قیمت توسط کارخانه های گذاشته میشود. شما میتوانید جنس چدنی را نیز به صورت عددی خریداری کنید و تفاوتی برای ما ندارد.

روش های خرید دریچه های منهول

شما میتوانید محصول مورد نیاز خود را هم به صورت غیر حضوری خریداری کنید و هم به صورت حضوری با مراجعه به نمایندگی های معتبر شرکت ما که در قسمت ارتباط با ما معرفی شده اند خرید را انجام دهید. در هنگام خرید دریچه ها حتما به کلاس تولید شده دریچه دقت کنید زیرا برای مکان هایی که تردد خودرو زیاد است و فشار بر روی دریچه ها بالا است باید از دریچه های ترافیکی استفاده کنید و برای جا هایی که تنها تردد افراد صورت میگیرد باید از درب های پیاده رویی استفاده کنید در صورت استفاده اشتباه از این کلاس ها گارانتی شما باطل میشود. در هنگام خرید دریچه های منهول توجه داشته باشید که درب اصلی بدون ترک و شکستگی باشد زیرا در طول مدت باعث آسیب دیدگی دریچه ها میشود و ممکن است حتی صدمه های جانی و مالی زیادی به شما وارد شود.

برای دریافت قیمت های دقیق و بروز با شماره های ما تماس بگیرید ما 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535