فروش و قیمت دریچه فاضلاب پلاستیکی

قیمت دریچه فاضلاب پلاستیکی در مقایسه با دیگر دریچه ها بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است زیرا مواد اولیه ارزان تری نسبت به دیگر پوشش های فاضلاب دارند. دریچه های فاضلاب پلاستیکی در سایز های مختلفی تولید میشود که شما میتوانید به راحتی از میان این دریچه ها برای مکان مورد نظر استفاده بکنید توجه داشته باشید که وزن این نوع دریچه بسیار سبک بوده و امکان استفاده از آن برای ساختمان های مسکونی نیز وجود دارد.توجه داشته باشید که این نوع از پوشش های فاضلاب پلاستیکی به دلیل وزن سبک امکان تولید به صورت لولا دار را نیز دارند.

دریچه فاضلاب پلاستیکی

از زمان قدیم تا به امروز تمامی سیستم های فاضلاب زیر زمینی نیاز به بازدید و تعمیرات داشته اند و حتما باید راهی طراحی میشد که دسترسی به این سیستم ها را راحت تر کند پس در نتیجه اقدام به نصب منهول ها در چاه ها کردند تا رفت و آمد کارکن ها راحت تر باشد. منهول ها و همه چاه هایی که برای فاضلاب طراحی شده بوند نیازمند یک پوشش و محافظ بودند که به خوبی از آن مراقبت کند و در صورت نیاز باز و بسته شوند و اینگونه بود که دریچه های چاه فاضلاب به بازار آمدند. این نوع از محافظ های پلاستیکی فاضلاب بسیار محبوب هستند اما در صورت نیاز میتوانید این محصول را در جنس های مختلف دیگری خریداری کنید.

قیمت دریچه فاضلاب پلاستیکی

قیمت دریچه فاضلاب پلاستیکی

چرا قیمت این نوع دریچه فاضلاب پایین است آیا نشانه بی کیفیت بودن دریچه است؟ خیر موادی که برای تولید این دریچه ها استفاده میشود قیمتی بسیار پایین تری نسبت به چدن ها و دیگر مواد اولیه دارد و نشان از بی کیفیت بودن آن نیست. این دریچه ها همانند دیگر پوشش ها و محافظ های فاضلاب در 3 کلاس اصلی پیاده رویی و ترافیکی تولید میشوند که هرکدام کاربرد های خود را دارند و باید در مکان مخصوص استفاده بشوند تمامی درب هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد کامل بوده و به راحتی میتوانید از آن استفاده بکنید و همچنین میتوانید در کشور های همسایه نیز از این دریچه ها استفاده بکنید.

ویژگی های درب فاضلاب پلاستیکی

  1. مقاوم در برابر گاز های سمی فاضلاب و خوردگی
  2. تولید در انواع سایز های و کلاس های مختلف برای استفاده صحیح و راحت تر
  3. تولید شده به صورت استاندارد های ملی
  4. قیمت بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از دریچه های دیگر
  5. عمر طولانی مدت در صورت استفاده صحیح و درست
  6. هزینه نگهداری و تعمییر بسیار پایین
  7. سهولت در نصب و جا به جایی راحت به دلیل وزن بسیار پایین
  8. حمل و نقل بسیار ارزان تر و راحت تر
  9. امکان تغییر رنگ و برند و لوگو به صورت سفارشی
  10. باز و بسته شدن راحت دریچه فاضلاب پلاستیکی
کلاس های پیاده رویی چه تفاوتی به کلاس ها ترافیکی دارند؟

دقیقا میتوان این دو کلاس را از نام هایی که برای آنها گذاشته اند تشخیص داد کلاس های پیاده رویی برای مکان هایی است که عبور و تردد خودرو صورت نمیگیرد و درصورت استفاده این این کلاس در خیابان ها شاهد خرابی و صدمه دیدن درب و افراد درحال عبور خواهید بود. کلاس های ترافیکی در دونوع مختلف تولید میشود که یکی برای خیابان ها و یکی دیگر برای اتوبان ها و خیابان های شلوغ است از این دریچه در تمامی مکان ها میتوان استفاده کرد اما قیمت آن بالاتر از دریچه های پیاده رویی است. دریچه فاضلاب پلاستیکی نیز دقیقا به همین صورت اما این دریچه را در کلاس های مشابه ها با دیگر دریچه ها مقایسه کنید و بعد از آن خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535