فروش و قیمت دریچه منهول آبرو + لیست قیمت بروز

دریچه منهول آبرو : در بیشتر های شهر هایی که بارندگی بیشتر از بقیه شهر ها است از دریچه منهول ابرو استفاده میشوند زیرا کمک بسیار زیادی به خالی شدن آب های سطح زمین میکنند. دریچه ها و پوشش های منهول آبرو دارای شیار هایی است که به راحتی آب را از خود عبور میدهند و از به وجود آمد سیل و آبگرفتگی جلوگیری میکند شما میتوانید این پوشش ها را در سایز های بسیار مختلفی تهیه نمایید و بر روی منهول ها و چاه های خود قرار دهید اما توجه داشته باشید از دریچه منهول آبرو برای مکان هایی که آب آشامیدنی دارند استفاده نکنید و یا منهول هایی که دارای سیستم های برقی هستند استفاده نکنید زیرا به هیچ عنوان آبی را بر روی خود نگه نمیدارند.

دریچه منهول آبرو

  1. دریچه های ابرو دارای شیار های مخصوص برای خروج آب هستند که در برخی نمونه ها 14 تایی و در بعضی دیگر 24 تایی میباشند
  2. دریچه منهول آبرو را میتوانید در کلاس های b125 , C250 و از همه مهمتر D400 تولید میشوند
  3. این محصول دقیقا همانند دیگر دریچه ها نصب میشود
  4. معمولا این درب های منهول به صورت چندضلعی تولید میشوند
  5. عمر مفید این دریچه ها بالای 15 سال میباشد
دریچه منهول آبرو

سایز های مختلف دریچه آبرو

دریچه های آبرو همانند دیگر دریچه های تولید شده در سایز های مختلفی تولید میشوند این سایز های از 20 تا 80 سانت به صورت دایره ای و چند ضلعی طراحی و تولید میشوند که شما میتوانید این درب ها را در جنس های چدنی و نانوکامپوزیت و همینطور کوپلیمری خریداری کنید. محل قرار گیری این دریچه ها را معمولا در بفل جوب ها قرار میدهند تا به کمک آن میزان آب جمع شده در کوچه و خیابان را کنترل کنند. نصب این درب های منهول همانند دیگر دریچه ها میباشد و شما تغییری لازم نیست برای نصب آنها ایجاد کنید.

اگر حفره های دریچه های آبرو گرفته شود باید چکار کنیم؟

در بیشتر این دریچه ها این اتفاق رخ میدهد و به دلیل اینکه این آشغال ها در خیابان ها و کوچه ها وجود دارند باعث گرفتگی حفره و سوراخ های دریچه ها میشود. به کمک میله یا چوب دوباره میتوانید دوباره این سوراخ ها را باز کنید لازم است در سال چندین بار این عمل انجام شود تا مشکل آبگرفتگی حل شود. بیشتر این دریچه ها را در کلاس d400 تولید میکنند تا بتوانند فشار های وارد شده را به راحتی تحمل بکنند زیرا هنگام بارندگی این دریچه ها در زیر آب پنهان میشود و وسایل نقلیه متوجه این دریچه ها نمیشوند و ناخداگاه باعث ضربه های شدید به دریچه میشوند.

ویژگی دریچه منهول آبرو
  • عمر طولانی مدت بیشتر از 25 سال (در صورت استفاده صحیح)
  • امکان تغییر رنگ و نوشتن برند تجاری و لوگوی مورد نظر بر روی درب اصلی
  • کنترل کردن سطح آب به کمک دریچه های منهول آبرو
  • از بین بردن آبگرفتگی و سیل ها
  • این نوع از پوشش های منهول دارای ضمانت و گارانتی شکستگی میباشند
  • تمامی دریچه های تولید شده در شرکت ما به صورت استاندارد های ملی و جهانی تولید میشوند
بهترین دریچه آبرو کدام است؟

به طور کلی تمامی دریچه ها در کلاس های مشخص و سایز های استاندارد تولید میشوند و باید واقعا فشاری را که روی آنها نوشته شده را تحمل کنند اما باز هم اگر پیشنهاد ما را بخواهید برای این نوع دریچه میتوانید از جنس نانوکامپوزیت ها استفاده بکنید که محصولی بسیار کامل است این دریچه ها به صورت استاندارد جهانی و ملی EN124 تولید شده است و تا 5 سال ضمانت نامه کتبی شکستگی به همراه خود دارد. همچنین یک دلیل مهم برای استفاده از این دریچه ها این است که علاوه بر ضد زنگ بودن توجه سارقان را کمتر به خود جلب میکند.

نکات مهم در هنگام خرید دریچه منهول:

درهنگام خرید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل فرمایید و همچنین از یک استادکار و بلده کار مشورت دریافت کنید و اگر کسی را نمیشناسید میتوانید با تماس با شرکت پایپ چی مشاوره دریافت کنید همچنین برای دریافت عکس های بیشتر و مشخصات دقیق تر دریچه ها با شماره های ما در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. همچنین بعد از ارسال دریچه ها توسط چه شرکت ما چه شرکت های دیگر چک کنید دریچه ها کاملا سالم باشند و بعد اقدام به نصب آن کنید تا بتوان در صورت وجود مشکل به راحتی آن را تعویض کرد.

برای دریافت قیمت تماس بگیرید با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535