فروش و قیمت دریچه منهول در مشهد

دریچه منهول در مشهد: دریچه های منهول در انواع مختلفی تولید میشوند که کاربرد های بسیار زیادی دارند دریچه های منهول کمک بسیار زیادی به شهرسازی ها کرده اند و اگر توجه کرده باشید تمامی کوچه ها دارای دریچه های منهول میباشند. کاربرد دریچه های به قدری مهم است که از آنها در بازی های ویدیویی برای واقعی تر شدن استفاده میشود البته بماند که هنوز خیلی از مردم نمیدانند کاربرد این دریچه ها چیست و چرا تولید میشوند.

دریچه منهول در مشهد

دریچه های منهول بر روی منهول ها قرار میگیرند تا بتوان در زمانی که نیاز به تعمیر و بازدید وجود دارد درب ها را به راحتی باز کنند و به داخل منهول و چاه ها وارد شوند معمولا برای انجام این کار باید از سایز دریچه ای استفاده کرد که امکان رفت و آمد افراد وجود داشته باشد. منهول ها نیز کمک بسیار زیادی به کارکنان سیستم های زیر زمینی کرده اند و میتوان گفت تحول بزرگی در سیستم های زیر زمینی بوجود آورده اند در گذشته تنها سیستم های فاضلابی بودند که در زیر زمین اجرا میشدند اما الان سیستم های مخابراتی و برق هم در حال توسعه هستند.

دریچه منهول در مشهد

کلاس های دریچه منهول چیست؟

هر دریچه ای که تولید میشود مخصوص برای مکان خاص میباشد برای مثال شما نیازمند دریچه ای هستید که اصلا خودرو از روی آن عبور نمیکند آیا عاقلانه است هزینه دریچه گران قیمت را برای این مکان بپردازید؟ صد در صد خیر پس باید به دنبال دریچه ای باشید که مخصوص برای پیاده رو است و قیمت مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد. برای مکان هایی که تردد خودرو وجود دارد به هیچ وجه از دریچه های سبک و پیاده رویی استفاده نکنید زیرا باعث صدمه دیدن دریچه ها میشود و همچنین باعث به خطر افتادن جان و مال شما میشود. ( همیشه از دریچه هایی استفاده کنید که به صورت استاندارد تولید میشود و کلاس کاری آن دقیق است)

خرید و فروش دریچه منهول در مشهد

شما میتوانید دریچه های منهول خود را به صورت حضوری و همچنین به صورت غیرحضوری خریداری کنید از بابت دریچه های منهول خیالتان راحت باشد تمامی دریچه ها به صورت استاندارد های ملی و جهانی تولید میشوند. علت تولید محصولات ما به صورت جهانی این است که کشور های همسایه نیز از محصولات ما استفاده میکنند به همین دلیل است که باید به دو استاندارد معتبر تولید شده باشند. شما میتوانید از طرح تعویض دریچه ها نیز استفاده کنید شما میتوانید برای این طرح از دریچه های نانوکامپوزیت استفاده کنید و دریچه های چدن را تعویض کنید.

  • نکاتی که باید در هنگام خرید دریچه های منهول رعایت کنیم :
  • دریچه ها بدون کوچکترین ترک و شکستگی باشند زیرا در طولانی مدت ممکن است این ترک ها باعث خرابی شوند
  • دریچه ها باید در سایز های استاندارد تولید شده باشند و کلاس تولید شده روی درب اصلی نوشته شده باشد
  • این پوشش ها امکان تغییر رنگ دارند اما رنگ پیشفرض برای این دریچه ها به صورت طوسی و مشکی و خاکستری میباشد و رنگ های دیگر تغییر رنگ حساب میشوند
  • در هنگام خرید دقت داشته باشید که کلاس تولید شده درست و دقیقی خریداری کرده باشید و از کلاس های سبک تر برای مصارف سنگین استفاده نکنید
سایز انواع منهول های فاضلابی و مخابراتی

منهول ها همانند دریچه ها سایز های مختلفی دارند در اصل این منهول است که سایز اصلی دریچه را تایین میکند منهول هایی که سایز 60 دارند یا بالا تر از این سایز هستند برای فاضلاب ها استفاده میشوند و منهول هایی که بالا تر از سایز 70 هستند برای مخابرات استفاده میشوند. منهول در سایز ها و اندازه های سفارشی نیز قابل تولید هستند و میتوانید این منهول ها را نیز از شرکت ما خریداری کنید. همچنین منهول های پیش ساخته همراه با دریچه های سرخود نیز تولید میشوند که سایز های استاندارد نیز هستند.

با تشکر از شما برای دریافت فیمت به صورت 24 ساعت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535