فروش انواع دریچه منهول در زنجان + لیست قیمت بروز

دریچه منهول در زنجان: دریچه های منهول در طی سال های گذشته در تمامی شهر های ایران و حتی روستا ها در حال اجرا هستند و تبدیل به عمری ضروری برای شهرسازی شده اند. این دریچه ها حتما باید بر روی منهول ها و چاه ها قرار بگیرند تا از سقوط افراد و وسایل در چاه و منهول جلوگیری کند اگر این دریچه ها نباشد خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

دریچه منهول در زنجان

متاسفانه در حال حاضر نمایندگی برای فروش دریچه های منهول در شهر زنجان وجود ندارد اما شما میتوانید خرید ها و سفارش های خود را به صورت غیر حضوری نیز انجام دهید فقط کافی است با شماره های ما تماس بگیرید. تمامی دریچه هایی که از شرکت پایپ چی خریداری میکنید دارای ضمانت نامه معتبر و گارانتی شکستگی میباشند همچنین دریچه های ما به صورت استاندارد ملی یعنی en124 تولید میشوند.

دریچه منهول در زنجان

چرا باید از دریچه های منهول استفاده کنیم؟

استفاده نکردن از دریچه های منهول باعث خسارت های مالی و از همه مهمتر باعث از دست رفتن جان نیز میشود تصور کنید درحال تردد در خیابان ها و کوچه هایی هستید که هیچگونه محافظتی بر روی منهول ها نیست چقدر خطرناک است؟ این دریچه ها نه تنها در شهر زنجان بلکه در تمامی روستا ها که دارای چاه ها و منهول ها هستند نیز استفاده میشود این دریچه ها هم از شما محافظت میکنند و هم از چاه ها و منهول های کار شده بر روی آن و تنها و کاربرد و تخصصی ترین کاربرد این دریچه ها همین است.

  • دریچه منهول باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  • دریچه های منهول باید در سایز های مختلفی تولید شده باشند تا انتخاب دریچه های مناسب برای ما راحت تر باشد
  • درب های منهول برای فاضلاب ها و مخابرات ها تولید میشوند و همچنین سایز های کوچک آن را برای کنتور ها تولید میکنند و تمامی این دریچه ها باید به صورت استاندارد باشند
  • تمامی دریچه های منهول در زنجان قابل استفاده هستند زیرا آب و هوا جوری نیست که به دریچه ها صدمه ای برساند
  • پوشش های منهول باید قابلیت تغییر رنگ و ثبت برند و نام تجاری را نیز داشته باشند
  • عمر مفید دریچه های منهول باید بالای 15 سال باشد.

خرید دریچه منهول در زنجان

همانطور که گفتیم میتوانید خرید های خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید و برای دریافت فاکتور و تصاویر محصول مورد نظر در شبکه های مختلف با ما در ارتباط باشید. همچنین میتوانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر شرکت ما دریچه های مورد نظر خود را دریافت کنید دریچه های منهول در کلاس ها وسایز های مختلفی تولید میشوند لطفا در خرید و انتخاب دریچه های منهول دقت کنید و در صورت خرید اشتباه امکان تعویض دریچه های منهول وجود دارد.

با تشکر از شما برای دریافت قیمت و تصاویر دریچه های منهول با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535