دریچه منهول مخابراتی فروش و مشخصات

دریچه منهول مخابراتی : دریچه مخابراتی به منظور حفاظت از سیستم های زیر زمینی مخابرات طراحی شده است. دریچه های منهول مخابراتی مخصوص برای این کار است که به کارکنان این اجازه را میدهد که به راحتی به داخل منهول ها بروند و حتی تجهیزات خود را نیز به داخل منهول ها ببرند. همانطور که در تصویر پایین میبینید این دریچه ها 80 سانتی هستند و به دلیل استفاده زیاد در مخابرات به نام دریچه های منهول مخابراتی نیز شناخته میشوند. این دریچه ها در جنس های مختلفی تولید میشوند که برای دریافت قیمت میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید.

دریچه منهول مخابراتی

سیستم های زیر زمینی مدام در حال آپدیت و به روز رسانی می باشد و باید دائماً در حال باز و بسته کردن دریچه ها باشد آیا میشود از هر دو دریچه ای برای مخابرات استفاده کرد و راحتی را برای کارمندان مخابرات به ارمغان آورد؟معمولاً به دلیل باز و بسته شدن زیاد دریچه ها باید از دریچه هایی که به راحتی باز و بسته می شوند استفاده کرد این دریچه ها هم باید مقاومت خوب و هم سبک بودن را دارا باشد. دریچه های مخابراتی معمولاً به صورت چهار گوش تولید نمی شود تا امکان جابجایی و حمل و نقل آن آسان شود.

دریچه منهول مخابرات
دریچه منهول مخصوص مخابرات

قیمت دریچه منهول مخابراتی

قیمت دریچه های منهول مخابراتی به دلیل بالاتر بودن وزن از قیمت بالاتری نیز برخوردار است اما چرا باید با بالارفتن مقدار کمی از اندازه دریچه قیمت آن بسیار بالا برود؟دریچه های سایز کوچکتر به راحتی فشارهای وارد شده را به مرکز ثقل انتقال میدهند و تحمل فشار برای آنها راحت تر است. اما هرچقدر سایز دریچه ها بالاتر می رود مرکز ثقل از گوشه های دریچه دورتر میشود به همین دلیل باید دریاچه‌ها طوری مهندسی و طراحی شود تاب راحتی از پس فشارهای وارد شده بر بیاید و این امر تنها با اضافه کردن ذرات نانو و بالا بردن وزن دریچه ها امکان پذیر می باشد.

ویژگیهایی که باید دریچه منهول مخابراتی داشته باشد عبارتند از:
۱. دریچه ها باید حداقل تا ۵۰ سال عمر مفید داشته باشد.
۲. تحمل فشار دریچه ها باید به صورت ترافیکی باشد تا خطری سیستم های زیرزمینی را تهدید نکند.
۳. این نوع دریچه ها باید به راحتی باز و بسته شوند تا کارمندان مخابرات به راحتی به داخل منهول ها بروند.
۴ . دریچه ها باید در برابر اشعه مضر خورشید یا همونuv مقاومت داشته باشند.
۵ . دریچه های منهول باید حمل و نقل بسیار آسانی داشته باشد و همچنین نصب آنها به راحتی انجام شود.

برای دریافت قیمت دریچه های منهول مخابراتی لطفا با شماره های ما در تماس باشید تا به صورت مستقیم و بدون اطلاف وقت با متخصصین ارتباط بگیرید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دریچه منهول مخابراتی فروش و مشخصات»

  1. علیرضا دولت شاهی

    سلام و خسته نباشید دریچه های منهول مخابراتی امکان ورود و خروج راحت افراد رو داره چون ما می‌خواهیم وسایل تعمیرات رو هم داخل منهول ببریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535