لوله کاروگیت سایز 200

فروش لوله کاروگیت سایز 200 میلی متر

لوله کاروگیت سایز 200 : فروش لوله های کاروگیت در سایز های 200 بسیار کاربردی هستند که میشود از این لوله ها در بیشتر مصارف استفاده کرد. قیمت لوله های کاروگیت سایز 200 بسیار مقرون به صرفه است به طوری که میشود از این لوله ها حتی برای انتقال آب های سطحی نیز استفاده نمود زیرا قیمت این لوله ها بسیار از دیگر لوله ها پایین تر است . این لوله ها به نام های دیگر نظیر لوله کاروگیت دوجداره و لوله های دوجداره کاروگیت نیز میگویند.

لوله کاروگیت سایز 200

خیر از لوله های کاروگیت مخصوصاً از سایز ۲۰۰ که بسیار کاربرد دارد نمی‌شود در انتقال آب های آشامیدنی استفاده کرد زیرا هر لوله‌ای که بر روی کیفیت آب اثر داشته باشد یعنی کیفیت آب را پایین بیاورد و برای آشامیدنی مناسب نباشد نمی‌توان از آن لوله برای انتقال آب استفاده کرد. تمامی لوله هایی که برای استفاده در خط آب لوله کشی هستند باید این قابلیت را داشته باشند که بر روی کیفیت آب تاثیر نداشته باشند و نگذارند. شاید با خود بگویید که با گذشت زمان و رد شدن آب از داخل این لوله ها سموم و موادی که در لوله است و در کیفیت از تاثیر می گذارد از بین می‌رود اما خیر این مواد تا موقعی که لوله ها به کار خود ادامه می‌دهند بر روی کیفیت تاثیر می‌گذارد. برای اینکه از لوله ها برای خط انتقال آب آشامیدنی استفاده کرد باید طولی لوله ها طراحی و تولید شده باشند که هنگام انتقال آب بر روی کیفیت آن ها تاثیر نگذارد. اما در نظر داشته باشید که لوله های کاروگیت به هیچ عنوان صلاحیت استفاده در انتقال آب آشامیدنی را ندارند و برخی افراد سودجو برای کسب سود بیشتر این دوره ها را برای آب آشامیدنی نیز به مشتری ها معرفی می کنند ایندول ها تاییدیه بهداشت و تاییدیه سیب سلامت ندارند.

قیمت لوله کاروگیت دوجداره 200

همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد نام دیگر لوله های کاروگیت لوله دوجداره میباشد بسیاری از سفارش های دریافت شده با این نام ها برای مثال لوله دوجداره 200 همان لوله کاروگیت سایز 200 میلی متر است. این دوره‌ها به دلیل قیمت مناسب دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند این لوله ها نسبت به قیمتی که دارند از تحمل فشار مناسبی هم از داخل به آنها وارد می‌شود که به آن اتمسفر میگویند و هم از طرف خاک به دیواره‌های این لوله وارد می‌شود که به آن نیوتن میگوید دارند. بسیاری از لوله ها به دلیل داشتن قیمت ارزان از مقاومت و ویژگی‌های کمی برخوردار هستند اما این دوره ها اینگونه نیست شما می توانید با تماس با کارشناسان ما نسبت به اطلاعات این لوله مشاوره دریافت کنید.

اتمسفر و نیوتون لوله چیست ؟

تمامی لوله هایی که تولید می‌شوند باید این قابلیت را داشته باشند که فشاری که سیالات در حال عبور به لوله وارد می کنند را تحمل کند و همچنین لوله ها تنها برای روی خاک تولید نمی شود لوله ها باید فشاری که زمین و خاک با آنها وارد می‌کند رونیز تحمل کند که به آن نیوتون می گویند تحمل فشار لوله ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد به این دلیل که هر کدام از لوله های تولید شده برای انجام عملیات مختلفی طراحی میشود و اگر یک لوله را در یک تحمل فشار تولید کنیم قیمت این لوله ها برای کار های سبک مقرون به صرفه نخواهد بود.

لوله کاروگیت سایز 200
لوله کاروگیت سایز 200

شکل ظاهری لوله کاروگیت سایز 200

لوله سایز 200 مخصوصا از جنس پلی اتیلن کاروگیتی از زیبا ترین لوله های تولید شده در جهان است همین زیبایی باعث میشود امکان استفاده از آن در مکان هایی که حتی به زیبایی لوله کشی اهمیت میدهید استفاده فراهم باشد. این لوله های سایز 200 به دلیل سبک بودن و انعطاف پذیری بسیار بالا از مراحل نصب بسیار کمتر و راحتی برخوردار است و همچنین نیروی کار کمتری برای انجام آن نیاز است و این یعنی که هزینه کمتر برای نصب و نگهداری لوله ها. همانطور که در تصویر بالا میبینید داخل این لوله ها به رنگ زرد میباشد اما همین لوله ها با همین مشخصات داخل آبی نیز تولید میشود که از لحاظ مشخضات فنی تفاوتی با رنگ زرد ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535