فروش و قیمت لوله کاروگیت سایز 315(12اینچ)

لوله کاروگیت سایز 315 :‌ لوله های دوجداره یا همان کاروگیت در سایز 12 اینچ در دسته بندی لوله های سایز بزرگ دسته بندی میشوند. لوله های ۱۲ اینچ یا ۳۱۵ میلی متر در دو نوع تولید میشوند که شما میتوانید برای انتقال آب های سطحی خود از جنس سبک تر و ارزان تر این لوله ها استفاده کنید. برای مصارف حساس تر و قوی تر میتوانید از نوع دوم این لوله ها یعنی سنگین استفاده کنید تا در هنگام انتقال سیالات فشاری بر روی لوله های نباشد.

لوله کاروگیت سایز 315

این لوله ها نسبت به دیگر لوله های فلزی و آهنی از قیمت بسیار مقرون به صرفه تری برخوردار هستند همچنین از لوله های همجنس خود یعنی لوله های پلی اتیلن نیز ارزان قیمت تر هستند. این لوله ها کمک بسیار بزرگی به صنعت کشاورزی کرده اند. به کمک این لوله ها شما میتوانید به راحتی و با کمترین هزینه آب های سطحی خود را به بیرون و یا به داخل زمین های کشاورزی هدایت کنید. توجه داشتید از این لوله ها برای انتقال آب های فشار قوی استفاده نکنید.

لوله دوجداره سایز 315 چیست؟

میدانید برای چی به لوله های کاروگیت دوجداره میگویند؟ این لوله ها از دو جداره کاملا متفاوت تشکیل شده اند و مانند لوله های دیگر تک لایه نیستند. جداره داخلی این لوله ها طوری طراحی شده است که سیالات را به راحتی از درون خود عبور میدهد و به صورت صاف و صیقلی است.جداره خارجی بسیار متفاوت با جداره داخلی است شکل این جداره به صورت فنری شکل است و خاک همیشه به داخل جاهای خالی این سطح عبور میکند و باعث میشود لوله ها راحت تر در خاک بمانند.

آیا میشود از لوله های کاروگیت در مصارف پر فشار استفاده کرد؟

این لوله ها کاربردی برای مصارف پر فشار ندارند به همین دلیل است که بیشتر این لوله ها برای آب های سطحی استفاده میشود. اما راه کاری برای استفاده از این لوله وجود دارد برای زمانی که فشار آب بالاتر از تحمل لوله باشد. اگر برای مثال از لوله سایز ۳۱۵ استفاده میکنید و احساس میکنید این لوله ها فشار آب شما را تحمل نمیکند به سراغ لوله های بزرگتر بروید. اینگونه میتوانید به راحتی از لوله ها برای انتقال آب های فشار بالا نیز استفاده کنید.

لوله کاروگیت سایز 315

لوله کاروگیت فاضلابی

نام دیگر این لوله ها فاضلابی است به این دلیل اول از این لوله ها برای مصارف فاضلابی استفاده میشد. لوله هایی که برای فاضلاب استفاده میشود باید فشاری که خاک به لوله ها وارد میکند را نیز تحمل کنند این لوله های کاروگیت علاوه بر اینکه از درون فشار اتمسفر را تحمل میکنند باید از بیرون فشار های خاک را نیز تحمل کنند. این لوله ها از ویژگی های بسیار چشم گیری برخوردار هستند که عبارتند از :

  1. عمر بسیار طولانی در صورت استفاده صحیح و درست.
  2. قیمت بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با لوله ها پلی اتیلن و آهنی.
  3. مقاومت بسیار بالا هم در برابر فشار داخلی آب و هم فشار خارجی خاک.
  4. استاندارد کامل و ضمانت نامه.
  5. دارا بودن تمامی اتصالات کاروگیت.
  6. زیبایی و وزن بسیار سبک.
  7. حمل و نقل بسیار آسان به دلیل وزن بسیار پایین و کرایه بار پایین تر.
  8. نصب آسان به دلیل مقداری انعطافپذیری.

شما میتوانید برای دریافت قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535