فروش و لیست قیمت انواع دریچه منهول کلاس E600

دریچه منهول کلاس E600

دریچه منهول کلاس E600 از مقاوم ترین دریچه های حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در دنیا است این دریچه در دسته بندی کلاس های ترافیکی جا گرفته است و فشاری تولید شده برای آن شصدهزار کیلو گرم است. دریچه منهول E600 در سایز های 60 و 80 تولید میشود و بیشتر کاربرد هایی برای بندر ها و محل های بارگیری دارد. روش ساخت این دریچه ها دقیقا مانند دیگر دریچه هایی است که در مطالب قبل توضیح دادیم اما وزن آن بسیار متفاوت است و به همین دلیل است که تحمل فشاری به این اندازه دارد.

دریچه منهول کلاس E600

دریچه کلاس E600 در جنس های محدودی تولید میشود و شما نمیتوانید هر جنسی را خواستید برای این کلاس خریداری کنید زیرا کمتر مواد اولیه قادر است این حجم از فشار آن هم به صورت لحظه ای را تحمل کند. این کلاس برای دریچه ها یا همان پوشش های منهول بسیار حساس است و حتما باید دریچه ای را خریداری کنید که دارای ضمانت و گارانتی و همچنین استاندارد کامل باشد زیرا این دریچه ها تنها در پروژه های حساس استفاده میشوند. تحمل فشاری که روی دریچه ها هک شده است پیک فشاری است که دریچه ها تحمل میکنند و در آزمایش های انجام شده این رقم بسیار بالا تر است.

چگونه بفهمیم یک دریچه کلاس e600 تولید شده؟

خب فهمیدن این موضوع کار سختی نیست از فروشنده درخواست کنید تا دریچه های E600 را به شما نشان دهد توجه داشته باشید که کلاس باید روی دریچه ها هکاکی شده باشد.( به هیچ عنوان نمیشود کلاس روی دریچه را تغییر یا پاک کرد) بعد از چک کردن کلاس باید وزن دریچه را به طور تقریبی حساب کنید و حتما برگه های تست و آزمایشگاه به همراه دریچه ها باشد. اگر دریچه ها را برای استفاده در داخل کشور میخواهید باید درخواست استاندارد EN124 را از فروشنده داشته باشید. اگر تمامی موارد ذکر شده در بالا با دریچه موردنظر مطابقت داشت دریچه ای که انتخاب کردید ترافیکی بوده و از کلاس E600 پشتیبانی میکند.

آیا امکان شکستگی در این دریچه ها وجود دارد؟

تا حالا در حال آزمایش کردن این دریچه شاهد شکستگی آنها نبوده ایم و این نشان دهنده عملکرد بسیار عالی دریچه ها است در فشار های بالا تر از کلاس باری دریچه باز هم از خود مقاومت نشان میدهد و بعد از وارد شدن فشار نا متعارف دریچه مقداری خم میخورد اما بازم در جای خود ثابت میماند. تقریبا امکان شکستن برای این دریچه ها صفر است ولی در صورتی که دریچه را در کلاس درست یعنی e600 خریداری کنید انتخاب اشتباه دریچه ها و نصب دریچه ضعیف برای مکان های ترافیکی باعث از بین رفتن گارانتی دریچه ها میشود.

ویژگی دریچه های منهول E600

  1.  این دریچه از مقاومت فوق ترافیکی برخوردار هستند.
  2. قیمت آن نسبت به تحمل فشاری که دارند و کارایی آنها بسیار مقرون به صرفه است.
  3. امکان ثبت برند تجاری و لوگو برای این نوع از دریچه های منهول وجود دارد.
  4. دارای استاندارد های ملی و استاندارد های جهانی هستند.
  5. گارانتی شکستگی تا 5 سال و تعویض دریچه صدمه دیده.
  6. دارای طوقه یا قاب نگهدارنده ترافیکی برای دریچه.

برای دریافت قیمت های دقیق و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم شرکت منهول سنتر هروز از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر آماده خدمات رسانی به شما میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535