فروش و لیست قیمت دریچه منهول سایز 70

دریچه منهول سایز 70 : دریچه سایز 70 در دو نوع مربعی و دایره ای تولید میشود که هر دو تا 70 سانتی متر از چاه و منهول شما را پوشش میدهد. سایز 70 سانتی متری یکی از رایج ترین سایز های موجود در بازار میباشد و شما میتوانید برای محافظت از منهول ها خود دریچه های مناسب را به راحتی خریداری کنید. همچنین قیمت دریچه منهول سایز 70 بسیار مناسب میباشد.

دریچه منهول سایز 70

معمولا از دریچه هایی که سایز 70 تولید میشوند برای استفاده به عنوان پوشش های منهول های فاضلاب و چاه است. اما به دلیل سایز مناسب و امکان ورود و خروج راحت افراد از این دریچه ها برای مخابرات نیز استفاده میکنند. دقت داشته باشید که برای پروژه های مخابراتی از دریچه هایی استفاده میکنند که هنگام وارد کردن لوازم مورد نیاز سیستم های مخابراتی مشکلی نداشته باشند. اگر از دریچه های سایز کوچکتر استفاده کنید امکان گیر کردن لوازم و افراد بسیار بالا است.

دریچه سایز 70 در چه جنس هایی تولید میشود؟

این سایز از دریچه در بیشتر دریچه ها موجود است و میشود برای جنس های مختلفی این دریچه ها را خریداری کرد. باید هنگام خرید توجه داشته باشید که این دریچه ها یک سایز جداگانه برای درب و یک سایز جداگانه برای طوقه تولید میشود. برای مثال شما به صورت دقیق چاه و حفره را اندازه میگیرید تا دریچه مورد نظر را انتخاب کنید برای پوشاندن کامل حفره باید پشت تا پشت دریچه را اندازه بگیرید و مطمعن شوید که آیا دریچه به طور کامل حفره یا چاه را میپوشاند یا خیر.

دریچه منهول سایز 70

مشخصات دریچه های سایز 70 سانتی متری

مشخصات فنی این سایز دقیقا همانند دیگر سایز ها است که در کلاس های مختلف پیاده رویی و ترافیکی تولید میشود. این سایز بیشتر به صورت چدنی تولید میشود و شما متوانید این دریچه ها را به راحتی به صورت چدنی خریداری کنید و یا دریچه های جایگزین استفاده کنید. اگر تنها به درب ها نیاز دارید باید بسیار دقت کنید تا درب دریچه ها را به دقت برای طوقه های قبلی انتخاب کنید و گرن باعث جا نرفتن و گیر کردن درب ها در طوقه میشود.

شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت های دقیق با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535