تولید و روش ساخت دریچه های منهول چدنی

روش ساخت دریچه های منهول چدنی : ساخت دریچه های منهول چدنی بسیار آسان است به همین دلیل است که بسیاری افراد به سمت تولید این دریچه ها کشیده میشوند. یکی از بزرگترین اشتباهات این افراد این است تنها به فکر به صرفه بودن دریچه ها هستند و اهمیتی برای ترکیب مواد اولیه قائل نمیشوند. اولین قدم برای تولید این دریچه ها این است که مواد را طوری ترکیب کنید تا هم از لحاظ مقاومت به دریجه ای برسد که بشود دریچه های چدنی را کلاس بندی کرد.

روش ساخت دریچه های منهول چدنی

دریچه های منهول همگی به صورت قالبگیری تولید میشوند و همین باعث میشود سایز های دریچه ها و قالب ها یکی باشد. برای مثال دریچه ها در جنس های مختلف وجود دارد اما همگی دارای یک سایز مشخص و استاندارد هستند. برای تولید و ساخت دریچه های منهول باید برای آنها حداقل یک استاندارد ملی دریافت کنید تا بتوان از آنها در کشور خودمان استفاده کرد. دریچه های منهول چدنی شرکت ما از جنس های درجه یک ساخته میشود و دارای استانداردکامل داخلی و خارجی هستند.

آیا میتوان در هنگام تولید رنگ چدن ها را تغییر دارد؟

متاسفانه در هنگام تولید دریچه های چدنی نمیشود رنگ دریچه ها را تایین کرد. بعد از تولید شدن درب های چدنی میتوان بعد از خشک کردن آن اقدام به تعویض رنگ آن کرد. توجه داشته باشید هنگام رنگ کردن دریچه ها دقت داشته باشید که دریچه ها به طور کامل رنگ بخورد. معمولا رنگ های دریچه ها نشان دهنده کاربرد آنها است و از رنگ کردن دریجه ها در رنگ های مخصوص جدا خوداری کنید.

آیا رنگ کردن دریچه چدنی باعث خرابی آن میشود؟

خیر رنگ ها حتی باعث بیشتر شدن عمر دریچه ها میشود چرا ؟ زیرا رنگ ها برای جلوگیری از زنگ زدگی توصیه میشوند همچنین وقتی رنگ ها را برای دریچه ها میزنند باعث میشود دیر دریچه ها فرسونده شوند. تمامی دریجه ها که در رنگ های مختلفی تولید میشود کاربرد های بسیار متفاوتی دارد برای مثال رنگ ها زرد معمولا برای کاربرد های گازی و رنگ های آبی برای کاربرد های آبی استفاده میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید مشاورین ما شما را برای خریدی بهتر راهنمایی میکینند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535