دریچه منهول کوپلیمری سایز 60 سانتی متری

دریچه منهول کوپلیمری سایز 60 : ببینید بیشتر دریچه هایی که تولید میشوند در سایز های مختلفی برای محافظت از منهول ها طراحی میشوند اما پر فروش ترین سایز یعنی 60 سانتی متر محبوب ترین دریچه است زیرا با این سایز امکان استفاده از این دریچه ها در همه ی پروژه ها وجود دارد. این دریچه ها به صورت دایره ای تولید میشود به همین دلیل جا به جایی و حمل و نقل این دریچه ها آسان تر است زیرا برای حرکت دادن این دریچه ها کافی است دریچه ها بچرخانید یا به اصطلاح آن را قل دهید.

دریچه منهول کوپلیمری سایز 60

تمامی دریچه هایی که تولید میشوند نیازمند یک فریم هستند که در هنگام اجرای دریچه های منهول درب ها به داخل چاه سقوط نکنند این فریم ها طوری تولید میشوند که دارای لبه هستند این لبه ها کمک میکند تا دریچه ها در جای خود بمانند. دریچه های سایز 60 که از جنس کوپلیمر هستند نیز اینگونه هستند فریم ها یا همان طوقه ها که تولید میوشد نیز از همین جنس کوپلیمری هستند بیشتر دریچه هایی که امروزه در حال تولید هستند درب و طوقه از یک جنس تولید میشوند زیرا هر دو باید یک اندازه وزن تحمل کنند.

ویژگی های دریچه های کوپلیمری سایز 60 سانتی

  • این دریچه ها از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.
  • ظاهر این دریچه ها بسیار تمیز و خوب هستند.
  • عمر این دریچه ها در صورت استفاده صحیح تا حدود 35 سال است.
  • وزن این درب ها در سایز 60 بسیار سبک است.
  • مقاوت قابل قبولی دارد.
  • این نوع از دریچه ها دارای پیچ مخصوص هستند و با کمک پیچ بسته و محکم میشوند.
  • این نوع از پوشش های منهول امکان تغییر رنگ دارد.

شکل ظاهری دریچه های 60 سانت کوپلیمری

وقتی این دریچه ها را به کمک یک ابزار اندازی گیری متر کنید دقیقا عدد 60 سانتی متر را مشاهده خواهید کرد اما بسیاری از دریچه ها وجود دارند که به اسم 60 سانتی به فروش میرسند اما دقیقا 60 سانت نیستند و کمتر هستند. رنگ پیشفرض برای دریچه های مشکی هست و در موارد بسیار کمی آبی نیز تولید میشود. اگر از زیر به این دریچه ها نگاهی بیاندازید چیزی شبیه به تار های عنکبوت میبینید که برای مقاومت بیشتر این دریچه ها از زیر آنها را اینگونه تولید میکنند.

برای خرید دریچه های منهول کوپلیمری در سایز 60 لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده هستیم تا پاسخگوی شما باشیم با تشکر از شما مدیریت پایپ چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535