فروش و قیمت دریچه منهول کوپلیمری سایز 80 سانتی

دریچه منهول کوپلیمری سایز 80 : همانطور که میدانید سایز 80 برای دریچه ها یکی از مهمترین و پر فروش ترین دریچه ها است زیرا کاربرد های بسیاری زیادی دارد. بزرگترین سایز برای دریچه های منهول که به صورت استاندارد تولید میشود سایز 80 سانتی متری است که باعث میشود این دریچه ها به صورتی باشد که امکان رفت و آمد را به خوبی فراهم کند. توجه داشته باشید این دریچه ها تنها در یک کلاس تولید میشود و کلاس هایی که افراد سودجو برای این دریچه ها به خریدار ها اعلام میکنند کاملا اشتباه است.(در حال حاضر)

دریچه منهول کوپلیمری سایز 80

چرا این دریچه ها تنها در یک کلاس تولید میشود؟ ببینید هرچقدر که قطره دریچه ها بیشتر میشود فشار بیشتری به این دریچه ها وارد میشود زیرا نقطه ای که این دریچه ها وزن را تحمل میکند وسط آنها است. هر چقدر این دریچه ها بزرگتر باشد فشاری که به وسط این دریچه ها می آید بیشتر میشود و تحمل آن نیز سخت تر.پیشنهاد میشود از این دریچه ها تنها در محل هایی که فشار زیادی به دریچه ها نمی آید استفاده کنید تا باعث ایجاد مشکل و خطر نشود.

دریچه منهول کوپلیمری 80 سانتی متری چگونه تولید میشود؟

به طور کلی تمامی دریچه ها در یک قالب و معمولا یک شکل تولید میشود اما موادی که برای تولید استفاده میکنند متفاوت است. این دریچه از مواد کوپلیمر ها تولید میشود که اگر بخواهید بدانید کوپلیمر ها به زبان شیمی چگونه تولید میشود میتوانید با نگاهی به سایت ویکی پیدا به راحتی مطلع شوید اما به طور مختصر بدانید که کوپلیمر ها از ترکیب چند نوع مواد به وجود می آید.قالب هایی که برای این دریچه ها هنگام تولید نیاز است 80 سانتی است تا دریچه ها به خوبی و به اندازه تولید میشود.

ویژگی های دریچه کوپلیمری 80

  • وزن بسیار سبک نسبت به اندازه بزرگ.
  • قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر دریچه ها.
  • طرح و ظاهری زیبا ( امکان استفاده در ساختمان ها و پارک ها)
  • امکان تغییر رنگ و ثبت برند تجاری و لوگو.
  • نصب بسیار آسان.
  • حمل و نقل بسیار آسان و کرایه و باربری کمتر.
  • مقاومت مناسب برای اجرا در محل و مکان مناسب.
دریچه منهول کوپلیمری سایز 80
دریچه منهول کوپلیمری سایز 80

روش استفاده و اجرا دریچه کوپلیمر 80

استفاده و نصب این دریچه ها به دلیل وزن سبک یک نفره هم امکان پذیر است زیرا به تنهای میشود طوقه را بلند کرده و بر روی منهول ها و چاه ها گذاشت و بعد از سیمان ریزی و خاک ریزی درب را به راحتی بر روی طوقه قرار میدهیم و اینگونه دریچه نصب میشود. برای دیگر دریچه به دلیل وزن بالا و سنگین بودن باید حتما حداقل دو نفر به بالا برای نصب دریچه ها کمک کنند. اما این دریجه ها هم فریم دور و هم درب سبک است .

برای دریافت قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر و همچمنین دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت حتی روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535