قیمت نصب و اجرای لوله پلی اتیلن

اجرای لوله پلی اتیلن : توجه داشته باشید که متصل کردن لوله ها و اجرای آن باید توسط اجرا کار های ماهر انجام شود تا در دراز مدت مشکلی برای لوله ها پیش نیاد. اجرا لوله های پلی اتیلن در دو صورت انجام میشود که مرسوم ترین روش برای متصل کردن لوله ها به یکدیگر روش جوش زدن لوله ها است. لوله های پلی اتیلن بعد از گذشت از سایز 110 تنها به یک صورت اجرا میشود که جوش لب به لب نام دارد. اتصالات پیچی در این سایز اصلا تولید نمیشود.

اجرای لوله پلی اتیلن

همانطور که در بالا گفتیم قیمت ها و هزینه های نصب بایکدیگر متفاوت است و برخی از لوله ها نیازمند جوش های بسیار حساسی هستند که بر روی دستمزد اجرا کار ها نیز اضافه میشود و برخی از جوش ها بسیار آسان هستند که همین باعث میشود قیمت و هزینه ها پایین تر باشد. هزینه اجرای لوله پلی اتیلن برای گازی متفاوت است با اجرای لوله های پلی اتیلنی که برای آبرسانی هستند دقیقا برای همین که جوش ها از نظر حساسیت باهم متفاوت هستند. البته یکی دیگر از چیز هایی که بر روی قیمت اجرا تاثیر میگذارد تعداد جوش هایی است که باید برای لوله ها انجام شود.

اجرای لوله پلی اتیلن
اجرای لوله پلی اتیلن

نصب و اجرای لوله کشی پلی اتیلن

در برخی از مواقع لوله های پلی اتیلن نیاز به جوش ندارند و به طور دیگری این لوله ها را به یکدیگر متصل میکنند که گاهی شاید هزینه این کار بسیار کمتر از جوشکاری باشد. این اجرا ها و نصب های لوله تنها مختص به لوله های پلی اتیلن نیست بلکه تمامی لوله ها باید این مراحل رد کرده باشند تا به مرحله ای برسند که سیالات را از خود عبور دهند. توجه داشته باشید که در صورتی که نصب و یا حتی جوش لوله ها اشتباه باشد و یا به درستی و دقیق نباشد باعث نشتی لوله ها و اختلال در انتقال سیالات میشود.

نکات مهم در هنگام اجرای لوله پلی اتیلن

یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از اجرای لوله ها بکنید این است که لوله هایی را که میخواهید کارکنید را در محل نصب دراز کنید زیرا این کار باعث میشود که محاسبه قیمت برای شما راحت تر باشد. یکی دیگر از کارهایی که باید بکنید این است که باید تعداد جوش هایی که به لوله ها باید زده شود را نیز مشخص کنید زیرا هر یک از جوش ها باعث بالا رفتن قیمت نیز میشود. همچنین از یک اجرا کار بسیار ماهر کمک بگیرید تا هم کار بسیار تمیز به شما تحویل داده شود و همچنین سریع تر برای شما انجام گردد.

قیمت اجرای لوله کشی

بیشتر کسانی که برای اجرای لوله کشی ها فرستاده میشوند حتی برای یک بازدید ساده هزینه رفت و آمد خود را تنها برای بازدید از شما خواهند گرفت. پیشنهاد ما این است که قبل از هرچیزی با شماره های ما تماس بگیرید تا به صورت آنلاین و فرستادن عکس به صورت تقریبی هزینه اجرا را براورد کنیم متخصصین ما به صورت 24 ساعت آماده هستند که به سوالات شما پاسخ دهند.

برای دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر پایپ چی

3 دیدگاه دربارهٔ «قیمت نصب و اجرای لوله پلی اتیلن»

  1. سلام من احتیاج به یک اکیپ دارای تجهیزات کامل برای ابرسانی مزارع و باغات در خارج کشور را دارم چنانچه آشنا دارید. با من تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535