لوله پلی اتیلن درجه دو قیمت و مشخصات

لوله پلی اتیلن درجه دو: لوله پلی اتیلن درجه 2 به چه دلیل تولید میشود و چیست؟ قاعدتا لوله های پلی اتیلن درجه دوم برای استفاده در پروژه های حساس نیست زیرا لوله های دیگر و لوله هایی که برای پروژه های حساس استفاده میشود نباید به صورت درجه دوم باشد. قیمت لوله های پلی اتیلن درجه دوم بسیار مناسب است و میشود برای کارهای سبک تر از این دریچه ها به خوبی استفاده کرد. اما باید دقت داشته باشید که نباید انتظار های یک لوله گران قیمت و خوب را از این لوله های درجه 2 داشته باشید.

لوله پلی اتیلن درجه دو

لوله های پلی اتیلن درجه دو همانند دیگر لوله ها در برابر اشعه نور خورشید که به صورت مداوم میتواند صدمه بسیاری به لوله ها برساند مقاوم است. همچنین این لوله ها در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند درست است که نسبت به دیگر لوله ها کمتر عمری در زیر خاک دارد اما در صورت استفاده صحیح عمری تا حدود 30 تا 40 سال عمر دارد. این لوله ها مقداری کمی انعطاف پذیری دارد به همین دلیل میشود این لوله ها را به راحتی در محل های مناسب نصب کرد این انعطاف پذیری باعث میشود که از خرید بیهوده اتصالات دوری کنید و به راحتی لوله ها را نصب کنید. یکی از ویژگی های این لوله ها این است که میشود به راحتی از اتصالات پلی اتیلن برای متصل کردن لوله ها به یکدیگر استفاده کرد. لوله های پلی اتیلن درجه دو کاربرد های منحصر به فردی دارد که میشود به راحتی و با قیمت بسیار پایین تر پروژه لوله کشی را انجام داد.

لوله پلی اتیلن درجه 2

از لوله های پلی اتیلن بیشتر برای مصارفی استفاده میشود که که فشار آب وارد شده به لوله ها زیاد نباشد زیرا ممکن است به لوله های درجه دو آسیب برسد و با خرابی لوله ها ممکن است به پروژه شما صدمه وارد کند. از این لوله ها برای انتقال آب از رودخانه به زمین ها و بلعکس استفاده میشود در کل این لوله ها برای انتقال آب های سطحی کم فشار استفاده میشود اما باز هم به صورت اتمسفری تولید میشود اگر فشار آب بیشتری دارید از اتمسفر های بالا تر برای لوله ها استفاده کنید مقدار تفاوت قیمت در اتمسفر های بالاتر زیاد چشم گیر نیست و به راحتی خریداری میشود. توجه داشته باشید این لوله ها بدون گارانتی و ضمانت است اگر لوله ها را برای پروزه های حساس میخواهید حتما از لوله های پلی اتیلن استاندارد استفاده کنید که دارای مهر باشد و ضمانت نیز داشته باشد.

لوله پلی اتیلن درجه دو
لوله پلی اتیلن درجه دو

قیمت لوله پلی اتیلن درجه دو (2)

قیمت لوله های پلی اتیلن به دلیل استفاده از مواد درجه دو و پلاستیک های دسته دوم قیمت بسیار پایین تری از دیگر لوله های پلی اتیلن دارند اما خب بدیعی است که به اندازه لوله هایی که از مواد نو استفاده شده است مقاومت نداشته باشد اما در حد و اندازه خود قابل قبول است. یکی دیگر از ویژگی های این لوله که بسیار چشمگیر است امکان جوش لب به لب لوله ها به یکدیگر میباشد این ویژگی در بیشتر لوله ها درجه دو امکان پذیر نیست زیرا ممکن است از موادی استفاده شده باشد که به یکدیگر جوش نخورد. جوشه لب به لب چیست؟ این جوش برای مواقعی استفاده میشود که باید دو سر لوله را به یکدیگر متصل کنیم و برای بهود کار از اتصالات استفاده نکینم در سر لوله را به وصیله اتو پلی اتیلن داغ کرده و بعد از نرم شدن لوله ها آنها را به هم متصل میکنیم و کمی منتظر میمانیم که لوله ها به هم متصل شوند.

روش تولید لوله پلی اتیلن درجه دوم

روش تولید این لوله ها دقیقا با لوله های استاندارد یکی است اما تنها فرق این لوله ها این است که هنگام مذاب کردن اولیه از موادی که ارزان تر است استفاده میشود و دقیقا همان مراحلی را طی میکند که لوله های دیگر میگذرانند. و یکی دیگر از فرق هایی که در روند تولید مشاهده میشود جایی است که مهر و نوشته ها بر روی لوله ها حکاکی میشود این مرحه نوشته های لوله ها متفاوت است و رنگی که برای آنها استفاده میشود متفاوت است.

از کجا بفهمیم یک لوله درجه دو است یا استاندارد؟

امروزه بسیاری از افراد سودجو برای دریافت سود بیشتر لوله های پلی اتیلن درجه دو را به جای لوله های پلی اتیلن استاندارد به مشتری میفروشند اما چگونه میشود تشخیص داد که لوله ها درجه 2 است؟ شما قبل از خرید لوله ها باید با متخصص و وارده کار مشاوره دریافت کنید که لوله های مورد نظر باید چه ویژگی هایی داشته باشد و حتما به صورت کتبی از فروشنده های لوله فاکتور دریافت نمایید و بابت لوله خریداری شده رضایت نامه دریافت کنید. این نوشته های کتبی باعث میشود از صحت لوله ها اطمینان حاصل فرمایید.

برای خرید و یا ثبت سفارش لطفا حتما با مشاورین ما به صورت تخصصی ارتباط بگیرید ما در تمامی ایام های هفته آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر از بازدید شما تیم فنی پایپ چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535