لوله پلی اتیلن گازی

لوله پلی اتیلن گازی,لوله پلی اتیلن برای گازرسانی

لوله پلی اتیلن گازی : به لوله هایی که برای انتقال گاز ها استفاده میشوند لوله های گازی هستند اما آیا این لوله ها کاربرد دیگری نیز دارند؟ لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارند اما اگر لوله های پلی اتیلن که مخصوص گاز هستند را خریداری کرده اید تنها از لوله میتوانید برای انتقال گاز استفاده کنید. لوله های پلی اتیلن گازی حتی از نظر ظاهری با دیگر لوله ها متفاوت است. شما میتوانید برای دریافت با شماره های ما در تماس باشید.

لوله پلی اتیلن گازی

لوله هایی سیاه رنگ که با خطی صاف و مستقیم همراه با اطلاعاتی که روی لوله ها درج شده از اول تا انتهای لوله ها کشیده است اما اگر این خطر در رنگ های آبی باشد به این معنی است که این لوله ها برای خط انتقال آب تولید شده است.در چند سال گذشته لوله های پلی اتیلن توانستند ویژگیهای خاص و زیاد خود را به پیمانکار ها و کارفرما ها نشان دهد به همین دلیل کارخانه های تولید کننده این نوع لوله تصمیم گرفتند که لوله های خود را برای صنعت ها و مصارف دیگر نیز تولید کند تا علاوه بر انتقال آب ها در دیگر انتقال سیالات نیز کاربرد داشته باشد.

لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله ای که برای انتقال گاز هست بسیار متفاوت از دیگر لوله هایی که برای انتقال آب ها است می باشد این لوله ها میتوانند گاز ها را بدون کوچکترین نشتی انتقال دهند و به صورت استاندارد های بسیار دقیق و ملی تولید شده اند زیرا انتقال گاز بسیار باید به صورت دقیق و انجام شود زیرا این نوع از سیالات بسیار برای کار کن ها و حتی پروژه خطرناک است. لوله پلی اتیلن که برای آبرسانی هستند اگر آسیب ببینند و یا حتی نشکنند خطری برای کارکنان نداد اما فکر کنید که لوله ای که برای گاز هست زرینش داشته باشد و با کوچکترین حرارت و ضربه آسیب جبران ناپذیر به جای می گذارد.

ویژگی های لوله پلی اتیلن گازی

تمام ویژگی هایی که لوله های پلی اتیلن دارند همه آنها در این لوله جمع شده و باعث شده که از این لوله ها بتوان در تمامی نقاط کشور استفاده کرد. این لوله ها همانند لوله های پلی اتیلن در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار زیادی دارد اما این لوله از موادی که در مقابل گازها نیز مقاوم است تولید می شود به همین دلیل قیمت آن از لوله های پلی اتیلن عادی بالاتر می باشد.

این لوله ها چگونه اجرا میشود؟

لوله های پلی اتیلن گازی تمامی ویژگی های لوله های پلی اتیلن را دارد به همین دلیل از قدرت انعطاف پذیری خوبی برخوردار است و همین باعث می شود که از خرید اتصالات اضافی و دستمزد اجرای کار کمتری برخوردار باشد. همانطور که گفتم اجرای این دوره‌ها دقیقاً مانند لوله های پلی اتیلنی است که برای انتقال آب استفاده می‌شود اما اتصالاتی که برای این لوله استفاده می شود کاملاً متفاوت است و این اتصالات باید در مقابل انتقال گازها نیز از خود مقاومت نشان دهد. دقت داشته باشید که هر اتصال برای لوله متناسب خود و کاربرد تخصصی خود را دارد و هیچ عنوان از اتصالات دیگر برای انجام اجرای لوله کشی استفاده نکنید. جوش هایی که برای این دوره ها استفاده می شود تخصصی تر و کمی سخت تر می باشد به همین دلیل اجرای این لوله ها کمی گرانتر از اجرای لوله کشی های دیگر می باشد شما می توانید برای برآورد قیمت با شماره هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید ما به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

لوله پلی اتیلن گازی
لوله پلی اتیلن گازی
لوله پلی اتیلن گازی چیست؟

لوله هایی که برای انتقال گاز هستند لوله های گاز رسانی می گویند به همین دلیل نام هایی که برای این منظور در نظر گرفته می شود لوله پلی اتیلن گازی یا پلی اتیلن گازرسانی میباشد لوله ای که برای انتقال یک نوع از سیال باشد نام آن را به خود می گیرد برای مثال لوله پلی اتیلن برای انتقال آب به نام همان لوله را به خود می‌گیرد و مختص به انتقال همان سیال می باشد. لون که برروی این لوله ها قرار داده می شود صرفاً برای نوع جنس و متریال ساخته شده از آن می باشد اما اگر بخواهید در دوره مشخص کنید این گونه لوله ها نامگذاری می شود برای مثال لوله پلی اتیلن گاز رسانی که برای لوله های آهنی به این گونه می‌باشد که لوله مانیسمان گازرسانی اینگونه می‌شود نوع جنس متریال لوله را نیز مشخص نمود.

نکات هنگام خرید لوله گازی پلی اتیلن

نکاتی که در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن باید در نظر داشته باشید این است که لوله ها دارای خط زرد باشد این خط مشخص کننده این است که اینگونه برای انتقال گاز می باشد اگر خطی که سرتاسر لوله کشیده شده به رنگ دیگر بود به هیچ عنوان برای انتقال گاز نمی باشد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اتصالات دیگه برای این لوله ها مناسب است اگر از اتصالاتی که برای لوله های پلی اتیلن آبی استفاده کنید هم باعث آسیب رساندن به لوله های گازی می شود و هم از امنیت و کیفیت بسیار پایینی برخوردار است. اگر از اتصالاتی که مخصوص لوله پلی اتیلن گازرسانی است استفاده کنید باعث به خطر افتادن پروژه و آسیب به افراد و کارمندان می‌شود.

ویژگی لوله های پلی اتیلن گازی
  1. این لوله ها عمر بسیار طولانی در صورت استفاده صحیح دارند.
  2. لوله های گازی کاربردی کامل متفاوت با دیگر لوله های پلی اتیلن دارند.
  3. قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با لوله های آهنی گازی دارند.
  4. کیفیت بسیار بالا و مقاومت اتمسفری بالایی دارند.
  5. این لوله ها کاملا به صورت استاندارد تولید میشوند.
  6. این لوله ها در کلاف های 100 متری تولید میشوند.
  7. اتصالات به صورت کامل برای این لوله ها تولید و عرضه میشود.

برای دریافت قیمت و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535