لوله پلی اتیلن سایز 32

قیمت و فروش لوله پلی اتیلن سایز 32

لوله پلی اتیلن سایز 32: لوله پلی اتیلن سایز 1 اینچ همان لوله 32 میلی متر است که به این دو نام شناخته میشود این نوع از لوله های پلی اتیلن به نام های تک لایه نیز شناخته میشوند. لوله تک لایه پلی اتیلن سایز 32 مصارف قابل توجهی دارد که البته این لوله ها کار خود را به صورت استاندارد و با کیفیت ترین حالت ممکن انجام میدهند. لوله های پلی اتیلن سایز 32 در فشار های باری یا همان اتمسفر مختلفی تولید میشود که در ادامه مطلب این فشار ها را توضیح خواهیم داد.

لوله پلی اتیلن سایز 32

همانطور که در بالا توضیح دادیم این لوله ها در فشار های اتمسفری مختلفی تولید میشود اما این اتمسفر یا فشار ها چیست؟ برای اینکه راحت تر متوجه شوید لوله های را تصور کنید که دارد جسمی جامد را از خود رد میکند اگر این جسم فشار زیادی به لوله ها وارد کند لوله ها شروع به نابود شدن میکنند آب نیز دقیقا همین فشار را به لوله های پلی اتیلن وارد میکند نه تنها لوله های پلی اتیلن بلکه همه لوله ها باید این فشار ها را که سیالات در حال حرکت به لوله ها وارد میکنند را نیز به خوبی تحمل کنند.

اگر لوله های پلی اتیلن فشار اتمسفر را تحمل نکند چه میشود؟

توجه داشته باشید این توضیج برای همه لوله ها میباشد و تنها مختص به لوله های پلی اتیلن نیست هر لوله ای که تولید میشود دارای یک تحمل فشاری مشخص است که این لوله ها باید تحمل کند. اگر فشاری که سیالات به لوله وارد میکند از فشار حداکثری که لوله تحمل میکند بیشتر باشد لوله شروع به شکستن یا ترک خوردن میکتد و باعث میشود لوله ها نشتی کند و یا حتی به کل پروژه صدمه وارد میکند. حال تصور کنید چیزی که در لوله ها در حال حرکت است گاز باشد و چه اتفاقی برای کارکنان می افتد.

لوله پلی اتیلن سایز 32
لوله پلی اتیلن سایز 32

کاربرد لوله پلی اتیلن 32

لوله پلی اتیلن سایز ۳۲ یکی از پرمصرف ترین لوله در زمینه کشاورزی و انتقال آب میباشد ، زیرا این دوره از قیمت و وزن سبکی جهت حمل و نقل برخوردار می باشد و یکی از سایت های رند لوله پلی اتیلن است. لوله پلی اتیلن سایز ۳۲ مصارف خانگی باغ ها و مناطق مسکونی نیز استفاده می‌شود این لوله بیشتر برای آبرسانی استفاده می شود و از این جهت که عمر بسیار بالایی دارد مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است لوله پلی اتیلن سایز ۳۲ که در اصطلاح به آن یک اینچ نیز می گویند.

مشخصات ظاهری لوله پلی اتیلن سایز ۳۲

لوله پلی اتیلن سایز دو دارای دهنه ۳/۲سانتی می باشد برای انتقال آب سایز مناسب میباشد رنگ این لوله مشکی می باشد و در برخی از لوله ها روی لوله خط آبی کشیده شده است که نشان دهنده این است این لوله برای آبرسانی و مخصوص آبرسانی است.این دوره در کلاف های ۱۰۰ متری تولید و روانه بازار می‌شود این دوره در سایز فاضلابی در شاخه ۶ متری نیز تولید می‌شود اما پرکاربردترین استفاده آن بصورت کلافی می باشد که حمل و نقل آن بسیار آسان تر است و در صورت پهن کردن لوله در زمین کشاورزی دیگر نیازی به اتصالات نداریم.

قیمت لوله پلی اتیلن تک لایه سایز 32

قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۳۲ نسبت به سایز های دیگر پایین تر است زیرا هرچه قطر و اندازه لوله بیشتر می‌شود مواد مورد استفاده در تولید آن بیشتر می شود در اصطلاح مواد اولیه بیشتری مصرف می شود بنابراین لوله پلی اتیلن سایز ۳۲ که از وزن پایین و مقاومت خوبی برخوردار است. همچنین این لوله ها از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار استت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دیقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعته از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535