دریچه منهول چدن داکتیل

مشخصات فنی دریچه منهول چدن داکتیل

دریچه منهول چدن داکتیل : چرا دریچه های منهول اینقدر محبوب هستند و چه چیزی این دریچه ها خاص کرده است؟ توجه کنید که دریچه های داکتیل نسخه پیشرفته ای از دریچه های منهول در بازار است که تمامی ویژگی های الیاژ ها و چدن را دارد و همچنین عملکرد های خاصی درهنگام ضربه از خود نشان میدهد. دریچه داکتیل چدنی ویژگی چکشخوار بودن را دارد که به طور محدود در دریچه ها یافت میشود. یکی از ویژگی های چشم گیر این دریچه ها مقاومت در برابر گرما و آتش مستقیم است.

دریچه منهول چدن داکتیل

این نوع از دریچه ها دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی هستند که یکی از آنها که بسیار مهم و کاربردی است مقاومت مستقیم در برابر آتش را دارد بیشتر دریچه هایی که تولید می شوند در مقابل آتش مستقیم مقاومت خود را از دست داده و باعث شکستن دریچه می شود اما این دریچه ها هم در برابر گرمای خورشید و هم در برابر آتش مستقیم مقاوم است و هیچ آسیبی به آن نمی رسد. ویژگی دیگری که این دریچه ها را بسیار محبوب می کند قابلیت چکش خواری آن می‌باشد زیرا بعد از سالیان سال که نیاز به باز کردن دریچه باشد باید با کمک یک پوتک خاکهای دور دریچه را خالی کنید تا در راحت تر از جای خود بلند شود بیشتر دریچه های تولید شده در هنگام ضربه پوتک خرد می‌شود. بیشتر شهرداری هایی که از دریچه ها استفاده می کنند تاکید دارند که عمر دریچه‌ها حداقل تا 25 سال باشد اما اگر از این دریچه ها به صورت صحیح و مناسب استفاده کنید عمری تا 50 سال را نیز دارند.

شکل ظاهری دریچه های منهول چدن داکتیل

شکل ظاهری این دریچه ها مانند دیگر دریچه هایی است که به صورت ریخته گری و قالب گیری هستند و تنها با تعویض قالب آنها میتوان شکل این دریچه ها را تغییر داد و می‌توان به راحتی نام و برند تجاری خود را بر روی این دریچه ها ثبت کرد. تنها تفاوتی که این دریچه ها با دیگر دریچه ها دارند رنگ مواد تولید شده می باشد زیرا این دریچه ها از مواد عالی و درجه یک تولید شده است و اگر کسی استاد کار اجرای دریچه‌ها باشد به راحتی متوجه این جنس و خوب بودن دریچه می شود. روش تولید این دریچه ها طوری است که می توان آنها را در سایز های سفارشی نیز تولید نمود سایت های سفارشی سایتهایی هستند که به صورت پیش فرض در کارخانه تولید نمی شود به همین دلیل می توان آنها را از سایزهای بسیار پایین تا سایز های سفارشی بزرگ تولید نمود.

قیمت و روش تولید دریچه های چدن داکتیل

همانطور که در بالا گفتیم روش تولیدی شبیه به دیگر دریچه ها دارد اما موادی که برای تولید این دریچه ها استفاده می شود بسیار متفاوت از دیگر مواد ها است زیرا از مواد گرید a و بدون افزودنی های دست دوم و بی کیفیت است زیرا ویژگی های گفته شده تنها به یک روش تولید می‌شود که آنها از مواد درجه یک و خالص ایجاد شده باشد. توقع پایین بودن قیمت از این دریچه نداشته باشید زیرا موادی که برای تولید این دریاچه تولید می شود از مرغوب ترین و گران قیمت ترین موادی است که یک دریچه می‌تواند از آن تولید شود پس برای استفاده از این دریچه ها برای پروژه های حساس خود شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم

دریچه منهول چدن داکتیل
دریچه منهول چدن داکتیل

نکاتی در هنگام خرید دریچه داکتیل

نکاتی که باید در هنگام خرید دریچه های چدن داکتیل در نظر داشته باشید این است که دریچه ها هیچ ترکی به شکستگی نداشته باشند زیرا بسیاری از افراد سودجو دریچه های معمولی را به جای دریچه های چدن داشته برای سود بیشتر به مشتری ها عرضه می کند اما دریچه های چدن داکتیل به هیچ عنوان نه ترک میخورد و یا حتی قسمتی از آن لب پر می شود. حتماً قبل از خریدن دریچه وزن آنها را توسط فروشنده بپرسید و مطابق با وزن دریچه قیمت را به‌راحتی محاسبه کنید. معمولاً دریچه های چدنی دارای ضمانت و گارانتی نمی باشد اما قبل از خرید حتماً از ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی اطمینان حاصل فرمایید شرکت پایپ چی دریچه های خود را با ۲ سال ضمانت شکستگی به مشتری ها عرضه می کند تا مشکلی برای دریچه ها ایجاد نشود.

چگونه قیمت این دریچه ها را محاسبه کنیم؟

دریچه های چدنی تنها دریچه هایی هستند که به صورت وزنی به مشتری ها ارائه می شود قیمت این دریچه ها به این طور محاسبه می‌شود که وزن خالص و تمام شده دریچه را در قیمت روز مواد تولید شده و اولیه آن ضرب می کنیم تا قیمت روز این دریچه به دست بیاید قیمت روزانه مواد اولیه به صورت روزانه در حال تغییر میباشد و به همین دلیل است که امکان درج لیست قیمت در سایت وجود ندارد زیرا هر روز و هر ساعت قیمت ها در حال تغییر است و برای دریافت قیمت دقیق شما می‌توانید با گفتن تعداد دقیق دریچه ها قیمتی پایین‌تر دریافت کنید.

برای دریافت قیمت های دقیق و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535