دریچه منهول در قزوین

فروش دریچه منهول در قزوین

دریچه منهول در قزوین : استفاده از دریچه های منهول در تمامی شهر ها و حتی شهرستان ها ضروری است. شهر قزوین یکی شهری پر جمعیت است که همین باعث میشود سیستم های زیر زمینی بیشتری برای این شهر ایجاد شود. سیستم های زیر زمینی همگی نیاز به دریچه های منهول دارند تا در صورت لزوم وارد این راه های زیر زمینی بشوند و به کمک درب محافظت شود. درب های منهول از سقوط اشیاء و افراد جلوگیری میکند.

دریچه منهول در قزوین

دریچه های منهولی که در شهر قزوین استفاده میشود سایز های مختلفی دارد که هرکدام از این سایز ها کاربرد خود را دارند برای مثال دریچه های منهول مخابراتی سایزی متفاوت و بزرگتر از دریچه های منهول که برای فاضلاب استفاده میشود دارد. استان قزوین به دلیل دارای بودن سیستم های زیر زمینی متعدد استفاده زیادی از دریچه های منهول دارد و باعث میشود که استفاده از دریچه ها بیشتر شود. شرکت پایپ چی محصولات و دریچه های خود را برای کسب رضایت مشتری و راحتی خرید به تمامی شهر های کشور ایران ارسال میکند و قزوین یکی از بزرگترین خریداران دریچه های منهول میباشد.

دریچه های منهول باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

طبق دستور کار شهرداری کل کشور ایران دریچه های منهولی که در شهر ها به کار میرود باید دارای ویژگی هایی باشند که یکی از آنها عمر طولانی دریچه ها است زیرا اگر عمر دریچه های کم باشد هزینه های نگهداری و تعویض دریچه ها نیز بالا خواهد بود عمری که برای این دریچه های مشخص شده است 30 تا 40 سال است. دریچه هایی که شهرداری اجازه کار در خیابان های اصلی را میدهد باید وزنی بیشتر از 40 کیلو داشته باشد چرا ؟ چون هنگام عبور خودرو در سرعت بالا دریچه از جای خود خارج نشود. همچنین مهمترین ویژگی که به این دریچه ها مربوط است باید به صورت ترافیکی و سنگین تولید شده باشد به خوبی فشار های وارد شده از سطح زمین را دریافت کنند و صدمه نبینند. و اخرین چیزی که این دریچه ها باید رعایت کنند تولید شده توسط استاندارد های ملی و جهانی است زیرا این دریچه ها به کشور های دوست و همسایه نیز صادر میشود.

دریچه منهول در قزوین
دریچه منهول در قزوین

دریچه منهول در استان قزوین

این استان دارای روستا و ها و شهرستان های زیادی است اما برای برخی از دریچه های منهول باید از طرف شرکت پایپ چی خرید کنند که دریچه های خود را مستقیم از کارخانه به شهر های مورد نظر ارسال کند. حمل و نقل دریچه های منهول بسار راحت میباشد زیرا این دریچه ها در بسته بندی های 10 عددی فرستاده میشوند که بر روی یک پالت چوبی به خوبی بسته میشود و درهنگام برگیری و خالی کردن بار به کمک یک لیفتراک این کار انجام مبشود. شرکت پایپ چی طبق سفارش مشتری نام و برند تجاری را نیز بر روی دریچه های خود قرار میدهد این کار باعث میشود که دریچه ها کمتر توجه سارقان را به خود جلب کند.

نکاتی که در هنگام خرید دریچه باید رعایت کرد

حتما اطمینان حاصل فرمایید که دریچه های خریداری شده در کلاس های مورد نیاز باشد تا مشکلی برای دریچه ها ایجاد نشود همچنین دقت داشته باشید دریچه ها بدون شکستگی و ترک باشد ما به دلیل کسب اعتماد شما دریچه های خود را با 2 سال ضمانت شکستگی به فروش میرساند که اگر به هر دلیلی مشکلی برای دریچه های منهول ایجاد شد شرکت ما به دون دریافت حتی مبلغی یک دریچه به شما میدهد. همچنین شما میتوانید دریچه های خود را در رنگ های مختلف نیز سفارش و دریافت کنید.

برای دریافت قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535