لوله کاروگیت سبک

قیمت لوله کاروگیت سبک, لوله دوجداره سبک

لوله کاروگیت سبک :‌ همانطور که میدانید لوله های دوجداره یا همان لوله های کاروگیت در دو نوع تولید میشوند. امروز قصد داریم درباره فروش لوله کاروگیت سبک و ویژگی های آن صحبت کنیم. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید. تمامی لوله های کاروگیت که به صورت سبک تولید میشوند دارای استاندارد های کامل و تاییده آزمایشگاه میباشند.

لوله کاروگیت سبک

لوله های کاروگیت سبک به این دلیل تولید شده است که برای انتقال آب های سطحی و کم فشار از لوله های گران قیمت استفاده نکنید و از لوله های مناسب این کار با قیمت بسیار پایین استفاده کنید که نام این لوله های لوله های کاروگیت سبک میگویند. این لوله های به منظور انتقال سیالاتی تولید شده است که از فشار اتمسفر کمی برخوردار هستند فشار اتمسفر چبست ؟ تمامی سیالات در حال حرکت در لوله های فشاری را به بدنه های لوله ها وارد میکنند به این فشار اتمسفر میگویند و نام دیگر آن فشار باری یا کاری نیز هست این فشار ها برای هر لوله متفاوت است یا به سمت بیشتر رفته و یا به سمت کمتر میرود.

لوله دوجداره سبک

به لوله های کاروگیت لوله های دوجداره نیز میگویند به این دلیل که این لوله ها با دو سطح کاملا متفاوت و مجزا تولید میشوند و هر کدام از این سطح نتنها از لحاظ ظاهری بسیار متفاوت هستند بلکه کاملا از ویژگی مخصوص خود برخوردار هستند برای مثال سطح خارجی وظیفه ای متفاوت از سطح بیرونی و خارجی دارد. لوله های دوجداره از جنس همان لوله های پلی اتیلن هست اما مانند آنها به صورت تک لایه تولید نمیشود. و به صورت دولایه تولید میشود اما از جنس همان پلی اتیلن تولید میشوند و تمامی ویژگی هایی که لوله های پلی اتیلن دارند نیز این لوله ها دارند.

قیمت لوله کاروگیت سبک

در بازار امروز ارزان ترین لوله همین لوله های کاروگیت سبک میشود و فکر میکنم این تنها لوله ای است که بسیار قیمت پایینی دارد و ارزان ترین لوله میباشد اما این پایین بودن قیمت باعث نمیشود که ویژگی های لوله کم باشد در بالا گفتیم که تمام ویژگی های پلی اتیلن را در خود جای داده است اما دارای ویژگی های بیشتر نیز هست که این لوله های سبک را بسیار کاربردی میکند. لوله کاروگیت سبک به دلیل پایین بودن قیمت توجه کشاورزان را به خود جلب کرده است و باعث میشود که کشاورز ها به سمت این لوله کشیده شوند و حتما از این لوله ها خریداری کنند. لوله های کاروگیت دارای سایز های مختلف میباشد.

ایا لوله کاروگیت سبک اتصالات دارد؟

بله تمامی لوله های کاروگیت دارای اتصالاتی هستند که باعث میشود به راحتی لوله ها به هم متصل شوند اما باید توجه داشته باشید لوله های کاروگیت دارای مقداری انعطافپذیری هستند که همین باعث میشود از استفاده بیهوده اتصالات خودداری کنید زیرا با همین انعطافپذیری میتوانید لوله ها را در جاهای خود قرار دهید. جنس اتصالات این لوله نیز مانند خود لوله میباشد و یکی از ویژگی های این جنس از اتصالات این است که شما میتوانید اتصالات خود را به صورت سفارشی نیز تولید کنید. اتصالات سفارشی به اتصلاتی گفته میشود که به صورت پیشفرض در بازار وجود ندارد و باید حتما تولید شود به این اتصلات به اصطلاح اتصالات دست ساز میگویند.

لوله کاروگیت سبک
لوله کاروگیت سبک
ویژگی های لوله کاروگیت سبک
  1. اگر از این لوله ها درست استفاده شود عمری حدود به 50 سال دارد.
  2. لوله کاروگیت سبک دارای وزن بسیار پایینی هست.
  3. این لوله ها دارای مقاومت در برابر فشار خاک هستند و درون خاک آسیب نمیبینند.
  4. حمل و نقل این لوله ها بسیار آسان است به این دلیل که وزن پایینی دارد.
  5. شکل ظاهری این لوله ها بسیار زیبا است به همین دلیل میشود از آن در زمین های کشاورزی نیز استفاده کرد.
  6. این لوله ارزان ترین لوله در بازار است .

شکل ظاهری لوله کاروگیت سبک

لوله های کاروگیت سبک از لحاظ ظاهری با لوله های دیگر هیچ تفاوتی ندارد و تنها تفاوتی که دارد در اندازه و مقدار مقاومت آنها در برابر فشار است. تمامی لوله های کاروگیت سطح خارجی آنها به صورت فنر شکل است و رنگ تیره مشکی دارد اما سطحی بسیار صاف و صیقلی دارد که باعث میشود آب ها و سیالات به راحتی از لوله ها عبور کنند و جلبک نبندد و همچنین رنگ داخلی این لوله ها به رنگ های زرد و آبی هستند که این رنگی تنها برای زیبایی نیست این رنگ ها کمک میکند که اگر شکستگی و ترکی درون لوله بود به راحتی تشخیص داده شود.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز لوله های کاروگیت با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت لوله کاروگیت سبک, لوله دوجداره سبک»

  1. سلام خسته نباشید بنده میخواستم بدونم که لوله های کاروگیت سبک رو میشه در زیر خاک هم نیز استفاده کرد؟ مشکلی پیش نمیاد یا شکستگی نداره؟ من برای انتقال آب کشاورزی میخوام زیاد فشار آب ندارم فقط مشکل من شکستگی هست.

    1. سلام خدمت شما خیر لوله های کاروگیت برای زیر خاک طراحی شده است چه به صورت سبک است و چه به صورت سنگین تولید شده باشد میشود استفاده کرد حتی از لوله های کاروگیت سبک.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535