فروش زانو کاروگیت سایز 315 به صورت 45 و 90 درجه

زانو کاروگیت 45 درجه سایز 315 : اتصال زانو سایز 315 برای لوله های کاروگیت استفاده میشود که در این سایز تولید شده اند. کاربرد این اتصال برای مواقعی است که میخواهیم مسیر لوله را به صورت 45 درجه تغییر دهیم و بعد از آن دوباره لوله کشی را ادامه دهیم. همانطور که میدانید بیشتر این اتصالات کاروگیت به صورت دست ساز تولید میشوند و از مقاومت و آب بندی خوبی نیز برخوردار هستند.( این اتصالات در سایز های مختلفی تولید میشوند)

زانو کاروگیت 45 درجه سایز 315

چرا باید اتصالات همانند لوله ها از یک جنس تولید شده باشد؟ به چه دلیل از این اتصالات استفاده میکنیم؟ به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم لوله ها همراه با اتصالات در یک جا کا میشوند و بیشتر لوله هایی که از اتصالات کاروگیت استفاده میکنند در زیر خاک هستند. برای مثال ما لوله های کاروگیت را زیر خاک کار کردیم و از اتصالات در یک جس دیگر استفاده کنیم ممکن است لوله ها سالم بماند اما اتصالات آن به شدت دچار مشکل شود. به همین دلیل است که باید لوله و اتصالات به یک شکل باشند.

زانو دوجداره کاروگیت 90 درجه سایز 315

از زانو های کاروگیت 90 درجه برای محل هایی استفاده میشود که میخواهیم مسیر لوله را به صورت 90 درجه تغییر دهیم. چرا ان اتصالات تنها به صورت 90 درجه و 45 درجه تولید میشود؟ خوده لوله های کاروگیت مقداری دارای حالت انعطافپذیری هستند به همین نیازی به استفاده بی جا از اتصالات کاروگیت نیست. همین حالت انعطافپذیری باعث میشود هزینه های نصب و خرید اتصالات بسیار کاهش میابد.

زانو کاروگیت سایز 315

روش اجرای اتصال زانوی کاروگیت

تمامی اتصالاتی که چه به صورت فابریکی و چه به صورت دست ساز تولید میشوند دارای واشر های مخصوص آب بندی هستند. واشر ها وقتی بر روی اتصالات قرار میگیرند باعث میشود به طور کامل لوله های شما آب بندی شود. تمامی اتصالات که برای لوله های کاروگیت تولید میشود دارای واشر میباشد و تمامی واشر برای انواع اتصالات یکی است.

شما میتوانید برای خرید اتصال زانو و یا ثبت سفارش تولید با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستیم حتی در ایام تعطیل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535