دریچه منهول

فروش و لیست قیمت انواع دریچه منهول

دریچه منهول : دریچه های منهول در سالیان دراز مدت است که تولید میشود و استفاده از آن باعث بالا رفتن امنیت و بهتر شدن کیفیت تردد افراد در خیابان ها میشود. دریچه منهول در سایز ها و جنس های مختلفی تولید میشود که هرکدام از دریچه ها تولید شده مخصوص انجام عملیات و کارهای مخصوص خود هستند. پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید دریچه های منهول با مشاورین ما مشورت کنید تا خریدی بهتر و امن تر داشته باشید. برای توضیحات بیشتر لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید و یا میتوانید با ما تماس بگیرید.

دریچه منهول

به دریچه های منهول درب های منهول نیز گفته میشود که نام تخصصی آنها دریچه های منهول است. در این مقاله قصد داریم تا بگوییم که دریچه ها چگون تولید میشود و چگونه این فشار ها را تحمل میکنند؟ قبل از هر چیزی باید بدانید تمامی دریچه ها به صورت ریختگری تولید میشود یعنی اول مواد اولیه آن به صورت مواد مذاب در می آید و بعد به داخل قالب ها ریخته میشود تا به خوبی شکل اصلی دریچه ها را به خود بگیرند. روش دقیق تر تولید به این گونه است که اول اسکلت دریچه ها تولید شده است و داخل قالب ها گذاشته میشود و بعد از ریختن مواد داخل آنها پنهان میشود به همین دلیل است دریچه هایی که با اسکلت ساخته میشود به هیچ عنوان نمیشکند و داخل منهول ها سقوط نمیکند زیرا میلگرد های کارگذاشته در آن مانع جدا شدن از یکدیگر میشود.

دریچه منهول
دریچه منهول

فروش و لیست قیمت دریچه منهول

هرکدام از دریچه های منهول به طور منحصر به فرد خود قیمت داده میشود و برخی از آنها را بعد از کشیدن وزن دقیق قیمت گذاری میکنند بیشتر دریچه ها به صورت کلاس های تولید شده قیمت داده میشود و دیگر دریچه ها برای مثال قیمت روز 14 هزارتومن را در وزن دریچه ضرب میکنیم تا قیمت دقیق به دست بیاد. تمامی دریچه های منهول در کلاس های پیاده رویی سبک تا کلاس های ترافیکی سنگین تولید میشود تمامی درب ها همراه به یک طوقه تولید میشود.

طوقه چیست ؟

طوقه ها همراه با دریچه ها تولید میشود و کاربرد بسیار مهمی دارد اگر طوقه ها نبودند دریچه ها را نمیشد در جایی کارگذاشت زیرا مکانی برای نگهداری ندارد طوقه ها کمک میکند تا دریچه ها در جای خود قرار بگیرد. در پایین طوقه ها لبه ای وجود دارد که دریچه ها روی آن قرار میگیرد این طوقه ها در زیرا خاک درست روی چاه ها و منهول ها خاک میشود و دریچه دقیق در وسط قرار میگیرد. طوقه ها نیز مانند دریچه ها باید وزن ها را تحمل کند باز هم این طوقه ها در کلاس های مختلف تولید میشود. توجه داشته باشید اگر طوقه ها درست در جای خود قرار داده نشود باعث اسیب رسیدن به دریچه ها و طوقه ها میشود. برای نصب دقیق دریچه و نصب درست حتما از یک استادکار کمک و راهنمایی بگیرید.

ویژگی های دریچه های منهول:

  1. باعث ایجاد امنیت در خیابان ها و کوچه ها میشود.
  2. 2. دریچه های منهول به خوبی فشار های وارد شده خود را دقع میکند.
  3. 3 . دریچه ها انواع مختلفی دارد پس میشود به خوبی از بین آنها دریچه های مورد نظر را انتخاب کرد.
  4. 4. بیشتر دریچه های منهول عمری تا حدود 30 تا 35 سال دارد.
  5. 5. دریچه های تولید شده در برابر اشعه های مضر خورشید مقاوم هستند.
  6. 6. در شکل های مختلفی تولید میشود تا بیشتر کاربرد را داشته باشد.

دریچه ها چگونه بارگیری میشود؟

دریچه ها به شکل های مختلفی تولید میشود که بر روی هم قرار میگیرند و روی پالت ها قرار داده میشود همین باعث میشود که بارگیری این دریچه ها بسیار آسان شود هر پالت از دریچه ها 10 عدد دریچه در خود جای میدهد و به راحتی به کمک یک لیفتراک بارگیری و خالی میشود. همچنین بعد از خالی کردن پالت ها میشود دریچه ها را به راحتی در جای خود قرار داد. نگران نباشید دریچه ها در مقابل ضربه مقام هستند در هنگام افتادن از لیفتراک صدمه نمیبیند ما برای اثبات این گفته طی انجام عملیاتی دریچه را از طبقه سوم پرتاب کردیم پایین و صدمه ای ندید.

چه نکاتی را در هنگام خرید دریچه منهول رعایت کنیم ؟

درهنگام خرید دریچه دقت داشته دریچه ها بدون شکستگی و ترک باشد زیرا اگر دریچه ها ترک خورده باشد در هنگام جای گذاری با کوچک ترین ضربه باعث ایجاد خطر در خیابان ها میشود. دریچه ها باید حتما با فریم و طوقه های خود باشد و هر دوی آنها در یک کلاس تولید شده باشد. تمامی دریچه ها دارای لوگو هستند دریچه ها را متناسب با لوگوی های خواسته شده خریداری کنید. مهمترین نکته این است که دقت داشته باشید دریچه های خریداری شده را حتما در مکان های متناسب با کلاس های تولید شده قرار دهید و قبل از خرید حتما با مشاورین ما در تماس باشید.

اگر نیاز به دریافت مشاوره دارید و یا میخواهید از قیمت های دقیق و بروز مطلع شوید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.(با تشکر تیم فنی پایپ چی )

5 دیدگاه دربارهٔ «فروش و لیست قیمت انواع دریچه منهول»

  1. نوشته خوبی بود اما لطفا بیشتر در باره دریچه های منهول توضیح دهید احساس میکنم کمی کم است با تشکر شاهین البرز.

  2. دریچه منهول برای استفاده در خیابان ها پر رفت و آمد چی پیشنهاد میکنید ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

  3. با تشکر از شما مطلب بسیار خوبی در باره دریچه های منهول بود اما چرا لیست قیمت نمیزارید واقعا به نظر من برای دریچه های منهول که قیمت معلومی داره لازمه که قیمت داشته باشه ممنوون از شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535