دریچه منهول سایز 80 | قیمت خوب | خرید آسان

دریچه منهول سایز 80 : دریچه های منهول همانطور که میدانید در سایز های مختلفی تولید میشود و هرکدام از این سایز ها به منظور خاصی تولید شده اند و از استاندارد های خاص خود پیروی میکنند. از دریچه 80 سانتی متری معمولا برای کار در فاضلاب استفاده نمیشود اما اگر نیاز بود میتوان از آن نیز استفاده کرد زیرا در برابر گاز های مخرب همچنان مقاومت دارند پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خرید بهتر و آسان تر هستید قبل از خرید از فروشندگان ما مشاوره بگیرید این سایز از درب ها را میتوانید در جنس های مختلف از شرکت ما خریداری کنید پس همین حالا تماس بگیرید.

دریچه منهول سایز 80

  1. این دریچه ها مناسب برای حفره ها و چاه های سایز بزرگ هستند
  2. عمر این دریچه ها در صورت استفاده صحیح و درست تا 10 سال به بالا میباشد
  3. همه درب ها دارای یک طوقه هستند که برای نصب به هر دو آنها نیاز است پس در هنگام خرید دقت داشته باشید
  4. امکان تغییر رنگ و برند و همچنین لوگوی تجاری برای این دریچه ها وجود دارد.
دریچه منهول سایز 80

فروش و قیمت دریچه سایز 80

قیمت دریچه منهول سایز ۸۰ تفاوت بسیار زیادی از دریچه های حساس های کوچکتر قیمت داده می‌شود زیرا همانطور که می‌دانید این دریچه ها به صورت مهندسی سازی شده طراحی و تولید می‌شود منم دریچه‌های ۸۰ از قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع و تا 3 میلیون تومان ادامه دارد.این دریچه ها دارای ویژگی هایی میباشد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم. اما قبل از آن باید بدانید که تمامی ویژگی های نام برده شده برای تمامی جنس ها نمی باشد بلکه برای چند نمونه و در بهترین حالت برای بیشتر جنس های تولید شده می باشد.

نکات مهم در هنگام خرید دریچه های منهول

درهنگام خرید و تحویل گرفتن دریچه دقت داشته باشید به هیچ عنوان هم درب و هم طوقه بدون کوچکترین ترک و شکستگی باشد زیرا در دراز مدت باعث صدمه دیدن آن میشود و همچنین شما نمیتوانید به هیچ عنوان از کلاس های پیاده رویی برای خیابان ها استفاده کنید. از خرید درب هایی به نام های دسته دوم و غیر استاندارد دوری کنید زیرا مقاومت اصلی آنها مشخص نیست و در صورت صدمه دیدن کسی پاسخگو نیست حتما در هنگام خرید به نشانه های استاندارد دقت کنید تا در آینده به مشکلی نخورید.

برای قیمت و خرید و تماس بگیرید.

 

 

4 دیدگاه دربارهٔ «دریچه منهول سایز 80 | قیمت خوب | خرید آسان»

  1. بهروز ‌نیک نام

    سلام و خسته نباشید بنده چاهی دارم که نیاز به دریچه داره قطر چاه دقیقا 80 است این دریچه رو باید بخرم یا بزرگتر که داخل چاه نیوفته؟

    1. با سلام خدمت شما بله اگر همین دریچه را خریداری کنید به راحتی حفره و چاه شما رو مپوشاند نگران افتادن دریچه ها در چاه نباشید این دریچه ها دارای طوقه میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535