دریچه منهول استاندارد | قیمت دریچه استاندارد

دریچه منهول استاندارد : اگر میخواهید از این دریچه ها برای خیابان ها و کوچه ها استفاده بکنید باید حتما حداقل استاندارد ملی را رعایت کنید این دریچه ها باید اجازه کار را از شهرداری دریافت کرده باشند زیرا در صورت استاندارد نبودن شهرداری اجازه استفاده از آن را در خیابان های اصلی نمیدهد. این محصول در سایز ها و در جنس های بسیار زیادی تولید میشوند که به شما این اجازه رو میدهد که به راحتی از بین این دریچه ها برای پروژه ها و مکان های مورد نیاز استفاده کنید.

دریچه منهول استاندارد

دریچه منهول استاندارد

در هنگام خرید دریچه های مورد نظر به نشان استاندارد و نوشته استاندارد بر روی درب اصلی توجه فرمایید EN124 استاندارد ملی برای این دریچه ها میباشد و باید برای تمامی آنها نوشته شده باشد. کاربرد اصلی دریچه های منهول محافظت از منهول ها و چاه ها میباشد که از سقوط افراد و اشیاء در آن جلوگیری میکند و باعث میشود امنیت برای افرادی که در حال تردد هستند به وجود بیاید. در هنگام نصب دریچه های استاندارد به مبلمان شهری توجه فرمایید مبلمان شهری یعنی درب اصلی این محصول از سطح اسفالت بالاتر نزند و باعث اختلال در رفت و آمد وسایل نقلیه نشود بهم ریختن مبلمان شهری باعث تصادف ها و به خطر افتادن جان و مال افراد میشود.

ویژگی های دریچه های استاندارد

  1. دریچه های منهول استاندارد بیشتر برای فاضلاب های استفاده میشوند پس باید در برابر گاز های مخرب فاضلاب مقاوم باشند
  2. کوتاه ترین عمری که باید یک دریچه تحمل بکند 15 سال به بالا میباشد
  3. معمولا باید این محصول دارای ویژگی چکشخواری باشد که در محصولات استاندارد شاهد آن هستیم
  4. کلاس تولید شده این دریچه ها باید بر روی درب اصلی نوشته شده باشد
  5. ضمانت شکستگی نیز برای این نوع دریچه ها باید از طرف فروشنده به خریداران داده شوند
  6. این پوشش ها مناسب برای تمامی سیستم های زیر زمینی میباشند
  7. نصب و استفاده از دریچه ها بسیار آسان میباشد

قابلیت چکشخواری برای دریچه های منهول چیست؟

دریچه ها بعد از مدتی که نصب میشوند در لای درز های بین درب و طوقه خاک و گل جمع میشود و باعث کیپ شدن دریچه های منهول میشود و باید به وسیله یک پتک به درب اصلی ضربه وارد کنید تا خاک و کثیفی از لای درب و طوقه خارج شود و راحت باز شود اگر ویژگی چکشخواری برای این دریچه وجود نداشته باشد دریچه شکسته و به داخل منهول سقوط میکند. حتما قبل از خرید با یک متخصص یا فروشندگان مشورت کنید تا خریدی بهتر و دقیق تر را تجربه کنید.

لطفا برای قیمت تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535