فروش دریچه منهول سایز 30 سانتی متری|قیمت دریچه سایز 30

دریچه منهول سایز 30 نیز همانند دیگر دریچه ها کاربرد خاص خود را دارد از سایز های کوچک دریچه ها مانند سایز 30 سانتی متری در هر جنسی که باید بیشتر برای محافظت از کنتور ها و پمپ های روی زمین استفاده میشود. کاربرد اصلی دریچه های منهول محافظت از منهول ها و چاه هایی هست که بر روی آن قرار میگیرد از سقوط افراد و اشیاء در داخل آن جلوگیری میکند و از به وجود آمدن صدمه های احتمالی جانی و مالی بسیار جلوگیری میکند. تصور کنید در حال رانندگی و یا پیاده روی هستید و منهول ها و چاه ها بدون محافظت و پوشش هستند چقدر احساس خطر میکنید و واقعا چه خطری شما را تهدید میکند؟

دریچه منهول سایز 30

دریچه منهول سایز 30

دریچه های سایز 30 سانتی متری در کلاس های مختلف پیاده رویی و ترافیکی تولید میشوند که این کلاس ها مشخص کننده تحمل فشار این دریچه ها هستند دریچه هایی که نیاز است در پیاده رو استفاده بشوند از کلاس پیاده رویی که بسیار ارزان تر است استفاده میشود و ترافیکی هم برای مکان های پر تردد خودرو استفاده میشود. دریچه های سایز 30 همانند دیگر دریچه ها دارای ضمانت و گارانتی شکستگی میباشد و میتوان با خیال راحت از این دریچه ها در خیابان های اصلی و حتی اتوبان های استفاده کرد و در صورت ایجاد مشکل یک دریچه ها جایگزین برای شما ارسال میشود.برای خرید این دریچه ها با شماره های ما تماس بگیرید تا مشاورین ما بهترین دریچه را به شما معرفی کنند و خریدی بسیار راحت تر داشته باشید.

دریچه های 30 سانتی متری

دریچه های 30 سانتی را میتوانید به صورت دایره ای و مربعی خریداری کنید که پیشنهاد میشود در صورت توان از درب های دایره ای استفاده بکنید زیرا این دریچه ها دارای ویژگی های بیشتری هستند درب های دایره ای به هیج عنوان به داخل منهول خود سقوط نمیکنند اما دریچه های چند ضلعی ممکن است و درصد سقوط آنها بالا میباشد. توجه داشته باشید تمامی دریچه هایی که تولید میشوند همراه با یک طوقه یا همان فریم به فروش میرسند که سایز اصلی دریچه را بالاتر میبرد یعنی سایز اصلی دریچه ها با سایز تمام شده دریچه تفاوت دارد. توجه داشته باشید که درهنگام خرید این دریچه ها به کلاس تولید شده دریچه دقت کنید زیرا در صورت استفاده نادرست و خرید نادرست دریچه شامل گارانتی شکستگی نمیشوید.

انواع دریچه منهول در سایز 30

دریچه های 30 سانتی به صورت B125 تولید میشوند که مناسب برای پیاده رو ها میباشد و نباید اصلا از این دریچه ها در خیابان های اصلی استفاده کنید کلاس C250 کلاس ترافیکی میباشد که میتوان از آنها در خیابان ها نیز استفاده کرد و تحمل فشار تعریف شده برای این دریچه ها 25 تن میباشد و کلاس بعدی که یکی از پر فروش ترین دریچه های حال حاضر است دریچه های D400 است که در همه ی مکان ها میتوان از آنها استفاده کرد و تحمل فشاری تا 45 تن دارند و میتوانید این کلاس های گفته شده را در جنس های مختلفی خریداری کنید. کلاس تولید شده بر روی درب اصلی نوشته شده است و همچنین در کنار کلاس تولید شده استاندارد ملی نیز خورده شده است.

ویژگی دریچه های منهول در سایز 30 عبارتند از :
  • نصب بسیار آسان و راحت به دلیل سایز مناسب
  • قیمت بسیار مقرون به صرفه برای محافظت از منهول ها و چاه ها
  • مقاومت خوب در صورت استفاده صحیح در کلاس های ترافیکی
  • حمل و نقل بسیار آسان به دلیل وزن سبک و سایز کوجک
  • از دریچه های 30 سانتی میتوان به خوبی برای کنتور ها استفاده کرد
  • امکان تغییر رنگ و لوگو برای این دریچه ها نیز وجود دارد
برای دریافت قیمت تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535