فروش و قیمت دریچه منهول سایز 90

دریچه منهول سایز 90 : دریچه سایز 90 سانتی متری برای مصارف مخابراتی کاربرد دارد اصولا تمامی دریچه های سایز بزرگ را برای مصارف مخابراتی تولید میکنند. این سایز برای تمامی دریچه ها در هر جنسی وجود دارد که همین باعث میشود خریدی بهتر و دقیق تر داشته باشید. این دریچه ها با وجود سایز بالا از مقاومت خوبی هم برخوردار هستند هرچقدر سایز دریچه ها بیشتر شود فشار به مرکز دریچه نیز بیشتر خواهد بود و سخت تر دریچه ها فشار را تحمل میکنند.

دریچه منهول سایز 90

توجه داشته باشید این دریچه ها تنها همراه با قطر طوقه سایز 90 خواهد بود و دریچه ای که درب آن سایز 90 باشد در حال حاظر موجود نمیباشد. تمامی دریچه های در سایز 90 به صورت دایره ای بوده و برای دریچه هایی که به صورت مربع و یا چهارگوش هستند باید به صورت سفارشی اقدام کنید تا دریچه ها برای شما تولید شود. برای تولید دریچه به صورت ثبت سفارش باید تعداد حداقلی دریچه های شما 20 تا 25 عدد باشد.

چرا دریچه ها بیشتر به صورت دایره ای تولید میشوند؟

دلیل بسیار مهمی است که دریچه ها بیشتر به صورت دایره ای تولید میشود شما اگر در هنگام باز کردن دریچه های چهارگوش دقت نکنید ممکن است درب به راحتی به داخل منهول یا چاه سقوط کند اما دریچه های دایره ای به هیچ عنوان به داخل منهول خود سقوط نمیکند. همچنین به دلیل شبکه سازی شدن زیر دریچه ها مقاومت دریچه های دایره ای بسیار بالاتر است. در پی تست های مشاهده شده برای دریچه های منهول دایره ای مقاومتی که روی آنها ثبت شده را به راحتی تحمل میکند.

دریچه سایز 90 برای فاضلاب

در بالا گفتیم این سایز از دریچه ها برای چه کاربردی تولید میشوند اما جدا از آن کاربرد برای فاضلاب هم نیز میشود از این دریچه ها استفاده کرد. برخی از مشتری ها به دلیل سایز های غیر استاندارد برای منهول ها و چاه های فاضلابی مجبور به استفاده از دریچه های سایز بزرگتر و گرانتر میشوند. اگر سایز ها به صورت استاندارد رعایت شود هم در هزینه های صرفه جویی خواهد شد و هم امنیت این دریچه برای شما بیشتر خواهد بود.

دریچه منهول سایز 90

دریچه منهول سایز 90 برای مخابرات

خب اما رسیدیم به کاربرد اصلی دریچه های سایز 90 که برای مخابرات استفاده میشود. چرا از دریچه های سایز 90 برای مخابرات ها استفاده میشود ؟ ابزار آلات و تجهیزات مخابراتی معمولا خود به اندازه ای هستند که از سایز های کوچک عبور نمیکنند و نیاز است که دریچه های بزرگ را برای وارد کردن به سیستم زیر زمینی استفاده کنند. دلیل اصلی برای ساخت و تولید این دریچه ها همین بود و در تحمل فشار و استاندارد بودن این دریچه ها در سایز های مختلف تفاوتی وجود ندارد.

ویژگی های دریچه های منهول 90 سانتی متری
  1. تحمل فشار بالا تا 45 تن .
  2. این دریچه ها در صورت استفاده صحیح و درست عمری حدود به 50 سال دارد.
  3. دریچه های دایره ای 90 سانتی جا به جایی بسیار راحت تری نسبت به دریچه ها چهارگوش دارد.
  4. این دریجه ها دارای استاندارد EN124 میباشند که میشود در کشور های همسایه نیز از آن استفاده کرد.
  5. تمامی دریچه های شرکت ما دارای ظاهری شیک و مناسب هستند.
  6. تمامی دریچه ها همراه به فریم یا همان طوقه به فروش میرسند.

برای دریافت قیمت به روز و خرید دریچه های سایز 90 میتوانید با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم با تشکر شرکت پایپ چی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535